quote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef genakt het volgende:
moet je niet op fok zijn als je een wijf wilt wat er nog een beetje uitziet
Denk dat er genoeg leuke meiden op Fok zitten, maar gezien je fobo snap ik wel waarom jij er niet mee in contact komtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef genakt het volgende:
moet je niet op fok zijn als je een wijf wilt wat er nog een beetje uitziet
wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg leuke meiden op Fok zitten, maar gezien je fobo snap ik wel waarom jij er niet mee in contact komt
quote:Relatie: yep
Ik lees nergens dat ze er goed uit moet zien, ze moet alleen serieus een relatie willen en met hem op stap willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef IceBeach het volgende:
Als TS zijn emailadres op meerdere fora rondstrooit, krijgt hij vast genoeg aanbiedingen van goeduitziende russische dames.
Oh dat verklaart een hoop. Je hebt je spreekwoordelijke roze bril op en dan steekt natuurlijk elk meisje af bij je vriendin. Ik snap het.quote:
Nou Sherlock, ik geloof dat ik je even uit je droom moet helpen, maar dit is GEEN datingsite, tenzij je het goed speelt, maar dat is niet door het openen van een topic hier. Maar blijkbaar ben je al heel gelukkig met wat inhoudsloze reacties, dus jij zoekt blijkbaar gewoon iemand die jouw leven komt opvullen en je verlost van eenzaamheid?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef vit_richter het volgende:
Ik ben verrast door het aantal reacties!
op alle andere fora ( goed werk sherlocks) heb ik nog geen reacties ontvangen.
Ook niet van Russinnen trouwens.
Ik meende alles in mijn eerste post.
Ik weet niet meer wie er voorgesteld heeft te "neuqqcken" ofzo, maar het antwoord is nee.
Heb een positief karakter en ben erg sociaal.
Voeg me gewoon toe op messenger als je serieus bent.
Vit
nou ik kijk toch ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oh dat verklaart een hoop. Je hebt je spreekwoordelijke roze bril op en dan steekt natuurlijk elk meisje af bij je vriendin. Ik snap het.
Als dit geen date oplevert.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef vit_richter het volgende:
Ben opgegroeid in een diep orthodox katholieke omgeving die zelfs menig Amerikaan angstig perfect over zou komen. Ben enorm preuts en niets gewend. Ik voel me tot nu toe nergens slecht bij maar mijn geest is wel helemaal nummed geraakt ofzo.. trekt wel bij denk ik.
Quequote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef genakt het volgende:
[..]
nou ik kijk toch ookdat doet elke man
maar betekent toch niet dat ik elk wijf wat er maar beetje lekker uitziet moet gewoon lopen lullen op internet nog wel
Nou, respect voor je eerlijkheid, dat is iig een goede eigenschapquote:Op donderdag 8 april 2010 23:08 schreef vit_richter het volgende:
@heksehiel:
Je hebt gelijk, dit is geen datingsite.
Dat wist ik al toen ik dit topic startte.
Ik hoop gewoon dat ik ermee wegkom...![]()
Ben niet eenzaam hoor, heb uitgebreid sociaal leven.
Maar die verkeren grotendeels in de wereld beschreven in een oudere post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |