Ansich wel scherp dat wel , maar hij kan in jou echoput wrs alleen om het hoekje kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef Chowi het volgende:
Hoe is het nu met de scherpte van jouw paaltje, J?
Een man met zelfkennis, daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ansich wel scherp dat wel , maar hij kan in jou echoput wrs alleen om het hoekje kijken
Fisten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Joene het volgende:
Ach weet je alle 13cm's zijn tenminste functioneel he
Waarom zeggen mannen met kleine pikkies altijd zulke flauwekul.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Liever een kleine die steigert, dan een grote die weigert.
Nee, wel als springkussen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij ook te huur als evenementenhal, C?
Ik zou best ook 20 cm willen hebben H. Maar ik ben gelukkig geen negert.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Waarom zeggen mannen met kleine pikkies altijd zulke flauwekul.
Lelijke mensen zeggen ook altijd: Echte schoonheid zit van binnen![]()
Hilarisch....![]()
![]()
wat kost het ?quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou best ook 20 cm willen hebben H. Maar ik ben gelukkig geen negert.
20 euro per halfuur voor de eerste 3 uur, daarna wordt het tarief verlaagd met 5 euro.quote:
Bennie jarigquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef n00cL30n het volgende:
Gefeli Taly!
Mogen je Jesters nog jaren plezier geven!
Das nie handig! Want dan ga ik de hele tijd in mijn shirtje staren. En zou ik vergeten te bliepen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
Grote Jesters in diep uitgesneden t-hemdjes J.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben gezegend met een bloedlul.
In slappe houding niet heul bijzonder, maar zodra hij stijf wordt, ontrekt hij bijna al het bloed uit mijn lichaam
doe mij maar een halfuurtje springen dan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
20 euro per halfuur voor de eerste 3 uur, daarna wordt het tarief verlaagd met 5 euro.
Mits je je schoenen uitdoet, overigens.
Och T, dat heb ik ook.quote:
Rotterdam werk jij toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och T, dat heb ik ook.
Alleen ben ik nog een kop groter dan Houzert..
als ik dan in de rij sta en ik kan het ook goed zien ken je kalm an doen heur !quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Das nie handig! Want dan ga ik de hele tijd in mijn shirtje staren. En zou ik vergeten te bliepen!
Waarom denk je dat het vannacht zo lang duurde?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Joene het volgende:
[..]
als ik dan in de rij sta en ik kan het ook goed zien ken je kalm an doen heur !
We hebben nog nooit gemeet,quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och T, dat heb ik ook.
Alleen ben ik nog een kop groter dan Houzert..
Dan had je me gister ff moeten aanspreken op MSN joh!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:21 schreef Joene het volgende:
ik kon het niet goed zien op de cam T. Je hebt geen nightvision zoals thuis ...
Hij was zo klaar met je?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:27 schreef Houzer het volgende:
En JK is na 2 keer stoten al klaar, weet ik uit betrouwbare bronnen.
Nee, maar ik weet gewoon dat jij geen 2 meter de lucht in gaat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef Houzer het volgende:
We hebben nog nooit gemeet,
Ja, is niks aan met H. Geen initiatief, ligt daar maar een beetje lafjes. Bah!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Tally het volgende:
Hij was zo klaar met je?
Als je weer is over moet werken dan doe ik het ff T !quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan had je me gister ff moeten aanspreken op MSN joh!
Dan had ik ze ff kunnen showen hier. Hier is licht zat!
Ik kan daar ZO slecht tegenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, is niks aan met H. Geen initiatief, ligt daar maar een beetje lafjes. Bah!
Uhm uhm uhm eigenlijk volgende week donderdag. Maar chef was vergeten dat ik dan vrij benquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je weer is over moet werken dan doe ik het ff T !
Moet ik er een live streaming van maken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef Joene het volgende:
ik noteer het ff , *agenda* tieten tally bekijken 17 april !
Dan log ik ook inquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik er een live streaming van maken?
*inschrijft*.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
Met een active x scriptje zodat we kennen zoomen enzo en de cam besturenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Met mijn brommertje kan ik best een langs komen (wheheheh)quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Ok. Wanneer kom je (whehehe) een keer langs?
Met ActiveX zodat wij hem kunnen besturen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef Joene het volgende:
ik denk de befaamde kutbrommer JK !
Ik heb een Suus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij zo een mooie Puch of Tomos?
Ik ga van de week shoppenquote:
Geile bende, Talie die Suzanne berijdt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb een Suus.
Ik ben serieus toe aan een goeie stel tieten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geile bende, Talie die Suzanne berijdt.
Ik moet ook wat kwijt, maar ja, wat doe je eraan, hè.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:54 schreef Tally het volgende:
Ik ben serieus toe aan een goeie stel tieten.
Hoi.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben serieus toe aan een goeie stel tieten.
*toet toet*quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Ik weet best wat je er aan kan doen hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet ook wat kwijt, maar ja, wat doe je eraan, hè.
Mail me danquote:
Dat en dat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef Tally het volgende:
Ik weet best wat je er aan kan doen hoor
[..]
Mail me dan
Moet ze jou ook mailen?quote:
*zucht*, nee jij mij ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:24 schreef Tally het volgende:
Moet ze jou ook mailen?
Heb ik je mailadres?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*zucht*, nee jij mij ofzo.
IK WEET HET OOK NEIT MEER TALIE!!!111
Overigens mag C me best tett'nfoto's mailen.
Ai! Ik ga hem zoeken JK!quote:
Gevonden! Gemaild!quote:
*toet toet*quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:37 schreef Tally het volgende:
Gevonden! Gemaild!
Ze mailt me nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, je mag de tett'nfoto's van C ook wel doorsturen naar hetzelfde adres, T.
*pling*quote:
Duh. Ik ga ook niet zo maar rondstrooien als ik foto's van iemand krijgquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef Chowi het volgende:
Ik heb je gemaild, Tally. Overigens mail ik liever mijn tieten rechtstreeks naar JK dan dat het via Tally gaat..
Heb jij mijn mailadres?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef Chowi het volgende:
Ik heb je gemaild, Tally. Overigens mail ik liever mijn tieten rechtstreeks naar JK dan dat het via Tally gaat..
Ik weet hoe "kut" het is om in een fok.rar voorbij te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:57 schreef Chowi het volgende:
@KOM: Nee, maar ik zal eens peilen of daar animo voor is en wellicht roep ik dat dan in het leven..
@Tally: Goed dat ik dat weet, ik ging er dan ook niet vanuit..
@JK: Neen. Nog niet, that is. Doe maar even PM..
Ik vind het een grappig en leuk verhaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Joene het volgende:
Maar niemand die het verhaal ff waardeert he
Goed spul, dat!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:09 schreef Joene het volgende:
J.
Ik zit an het bier met dre hazes op de achtergrond en jij begint over Perskindol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |