Zo benne wij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Tally het volgende:
Ja dank jullie
Wat lief
Een half jaar na mijn verjaardag.
En een half jaar voor mijn verjaardag
Lekker op tijd!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
TT change naar jarige jesters?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo benne wij.
Dan zitten we altijd goed met felicitalies.
Nee hoor die gaat er toch afquote:
De Quest, pfff. Kijk-wannabee's.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Dat helpt niet.
Stond op de Quest kalender.
Omdat jij het bent mag je ook even aan mijn tieten zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef KingOfMars het volgende:
En als traktatie mogen we straks allemaal even aan d'r kont zitten..
Dat was ik wel van plan jaquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:59 schreef Houzer het volgende:
T. Ik heb een persoonlijk kado voor je, wat ik bij je kom (in)brengen.
Er zijn altijd gebruikers die serieus zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, goed topic van Kreadinges.
Die over de dochter van 15?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, goed topic van Kreadinges.
Je hebt eral 2 fotoows vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat jij het bent mag je ook even aan mijn tieten zitten
[..]
Dat was ik wel van plan ja
[..]![]()
Is het een groot kadooooooooooow?
quote:
Vertekend beeld?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]Op foto zie je de grootte niet echt hoor
Dat kan best jaquote:
Dan moet jij onder je rokje een foto makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan best ja
Maar nieuw materiaal is altijd welkom
Die heb ik nu niet aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan moet jij onder je rokje een foto maken
Nee die ga ik hier niet potsuh!quote:
Dank je. Mag ik nu aan de jouwe zitten?quote:
Met alle plezier. Ik zal ze vast ontbloten voor je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je. Mag ik nu aan de jouwe zitten?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met alle plezier. Ik zal ze vast ontbloten voor je..
Je weet dat ik bi ben?quote:
Is mijn mail geariveerd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet dat ik bi ben?
En dat je me nu onwijs zit op te hitsen
Je mail is gearriveerd jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:36 schreef Houzer het volgende:
[..]
Is mijn mail geariveerd?
Ben jij geariveerd?
Je weet dat ik bi ben?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet dat ik bi ben?
En dat je me nu onwijs zit op te hitsen
Nee dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet dat ik bi ben?
En het leuk vind om vrouwen op te hitsen?.
Nee, stuur maar even een PM'etje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Heb jij mijn mailadres al?
Juist. Je moet het ophouden totdat je echt niet meer kan, daar wordt je orgasme heftiger van.quote:
Ligt kunst en kut niet heel dicht bij elkaar?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Joene het volgende:
Ik dacht al dat je ipv de kunstacademie de kutacademie ging volgen !
Liggen Newbies en Oldbies niet mijlenver uitelkaar ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ligt kunst en kut niet heel dicht bij elkaar?
Ach jonge, je kunt zelf ook niet eens in OO.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
Liggen Newbies en Oldbies niet mijlenver uitelkaar ?
Zijn mensen die geregistreerd zijn in 2005 nog newbies dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Hulp gevraagd,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zijn mensen die geregistreerd zijn in 2005 nog newbies dan?.
Ik ben trouwens afgewezen bij de kunstacademie, Joene. Maar dat geeft niet, want nu kan ik dus alsnog naar de kutacademie gaan om later mensen sekstips te kunnen geven.
Dat is immers waar ik het beste in ben.
Geacht zelfverzekerd mannetje,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hulp gevraagd,
Volgens velen dames ben ik te goed in bed.
Wat nu?
Groetjes,
Een zelfverzekerd mannetje
Open deur... must resist.....quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
Bedankt voor je medeleven, JK. Maar goed, ik had het ook al wel aan zien komen, omdat ik mij niet echt van mijn beste kant had laten zien op de dag van het praktijkexamen.
Word jij dan de nieuwe Clary Polak, maar dan één waar het wel aangenaam is om naar te kijken?quote:Nu maar eens kijken of ik ingeloot word voor een Journalistieke studie, dat ligt me ook wel aardig.
Suggesties?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geacht zelfverzekerd mannetje,
Ik denk dat het probleem in deze eerder bij de dames ligt dan bij jezelf. Wellicht raken ze geïntimideerd door jouw kunsten in bed, waardoor ze zich onzeker gaan voelen over hun eigen prestaties.
Je zou dus op zoek kunnen gaan naar vrouwen die wat zelfverzekerder zijn op dit gebied, en dan kan ik je garanderen dat de vonken er vanaf zullen spatten.
Liefs,
Chowi (seksuologe)
Het is zeker omdat ik geen jesters hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Het hebben van jesters is zeker twee pluspunten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Heatseeker het volgende:
Het is zeker omdat ik geen jesters heb.
Oh klote dus want ik dacht dat je het pas over 2 weken ging horen dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zijn mensen die geregistreerd zijn in 2005 nog newbies dan?.
Ik ben trouwens afgewezen bij de kunstacademie, Joene. Maar dat geeft niet, want nu kan ik dus alsnog naar de kutacademie gaan om later mensen sekstips te kunnen geven.
Dat is immers waar ik het beste in ben.
Omdat Banny opeens besloot het van 7000 naar 6000 te verlagenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach jonge, je kunt zelf ook niet eens in OO.
Goed dat je die open deur alsnog weerstaat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Open deur... must resist.....
[..]
Word jij dan de nieuwe Clary Polak, maar dan één waar het wel aangenaam is om naar te kijken?
Yeah, dat is ook wat ik aanvankelijk dacht. Maar het bleek dus binnen 2 weken, en niet over 2 weken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh klote dus want ik dacht dat je het pas over 2 weken ging horen dus.
Malle Banny ook met zijn knopjes en schuifjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef Joene het volgende:
Omdat Banny opeens besloot het van 7000 naar 6000 te verlagen
Najah weet je wel snel waar je niet aan toe bent dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yeah, dat is ook wat ik aanvankelijk dacht. Maar het bleek dus binnen 2 weken, en niet over 2 weken.
Boven matig is extreem matig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:46 schreef Chowi het volgende:
Nee, ik kan geen hersendodend werk doen, want dat zou zonde zijn van mijn bovenmatige intelligentie.
Kolere. En ik maar denken dat dat makkelijk is enzo!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
Het is overigens uitermate mooi werk Chowi dat bliepen, de ene barcode zit namelijk aan de onderkant , terwijl de andere aan de zij of bovenkant zit. Tevens zitten soms de getallen ipv onder de code er boven enzo, en soms heb je NONSCANS en dan kan je dus zo klagen tegen je baas die dan weer klaagt zo tegen mijn baas die weer klaagt tegen mij dat ik dus moet zorgen dat die code's wel kenne scannen dus.
Ah, ja, ik testte even uit of jullie nog scherp waren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Boven matig is extreem matig.
En moest je er ook niet grote jesters voor hebben?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Joene het volgende:
Het is niet voor niks HAVO achter de kassa J!
Moet ik je anders even prikken, kun je voelen hoe scherp ik ben, whehehehehehehehequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Chowi het volgende:
Ah, ja, ik testte even uit of jullie nog scherp waren.
Ik weet niet of ik dat aan kan hoor, al die barcodes op verschillende plaatsen. Ik ben een autist, dus ik hou erg van patronen en dingen die hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
Het is overigens uitermate mooi werk Chowi dat bliepen, de ene barcode zit namelijk aan de onderkant , terwijl de andere aan de zij of bovenkant zit. Tevens zitten soms de getallen ipv onder de code er boven enzo, en soms heb je NONSCANS en dan kan je dus zo klagen tegen je baas die dan weer klaagt zo tegen mijn baas die weer klaagt tegen mij dat ik dus moet zorgen dat die code's wel kenne scannen dus.
Op de groente zitten ze allemaal op het etiket C.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat aan kan hoor, al die barcodes op verschillende plaatsen. Ik ben een autist, dus ik hou erg van patronen en dingen die hetzelfde zijn.
Nou, ik denk dat het erg tegen zal vallen, als puntje bij paaltje komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet ik je anders even prikken, kun je voelen hoe scherp ik ben, whehehehehehehehe
[/vieze dertiger]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |