Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als Messi uitstraalt dat ie beter kan voetballen dan mijn tokkie buurman van 42, is dat dan verkeerd?
No, it is not wrong to be strong.quote:Of zoals Chris Pontius ooit zei: "Is it wrong, to be strong?"
Eens, grotendeels.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als het verschil werkelijk zo groot is, dan zou ik eens overwegen andere vrienden te zoeken. Ze zeggen wel eens: Een man is zo goed in bed als hij danst. Maar volgens mij is een man ook zo slim en sociaal capabel als hij danst. Eigenlijk is een man geen man als hij niet goed danst.
En je moet natuurlijk wel vrienden zoeken die op je eigen niveau zijn. Of misschien iets eronder, goed voor je ego.
Ik moest lachen....quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er wel wat discussie over. Wat is nou vetter? 5 losse raampjes of een groot raampje rondom? De meningen binnen de scene zijn hierover verdeeld en laatst in Roermond op Terrormania hebben 5 aanhangers van het "ene grote raam" kamp iemand van het andere kamp in elkaar geslagen.
Dit onderwerp is sinds dat incident ook een grote controverse geworden op Partyflock, eentje die binnenkort vast gaat ontaarden in een grote rel.
Hakken is geen dansenquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als het verschil werkelijk zo groot is, dan zou ik eens overwegen andere vrienden te zoeken. Ze zeggen wel eens: Een man is zo goed in bed als hij danst. Maar volgens mij is een man ook zo slim en sociaal capabel als hij danst. Eigenlijk is een man geen man als hij niet goed danst.
En je moet natuurlijk wel vrienden zoeken die op je eigen niveau zijn. Of misschien iets eronder, goed voor je ego.
quote:
Het is niet erg, zolang hij in het stadion voetbalt tegen andere clubs. Als hij tegen zijn tokkie buurman voetbalt zal hij zijn buurman af en toe ook wel een goal moeten gunnen zodat hij zich niet een complete mislukkeling voelt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als Messi uitstraalt dat ie beter kan voetballen dan mijn tokkie buurman van 42, is dat dan verkeerd?
Of zoals Chris Pontius ooit zei: "Is it wrong, to be strong?"
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem alleen dan omgekeerd. Ik kan absoluut niet hakkenPCP, kun je niet even een paar "moves" uitleggen zodat ik ook eens de show kan stelen bij mijn vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |