Nee dat meen je niet?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
Bridget weet het antwoord ook alleen maar omdat het op haar kaartje staat.
Ik weet het niet, in welk vak ga jij staan>?quote:
Wat? Ze heeft er nu 4?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
Ff op haar wenkbrauwen letten trouwens, die heeft ze onlangs laten implanteren.
Ja idd, ze kan zo zelf meedoenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
Bridget weet het antwoord ook alleen maar omdat het op haar kaartje staat.
Nee, ze had er eerst geen, en daarom droeg ze altijd een getatoeerd lijntje. EN nu heeft ze haren uit haar nek geschoren en die in haar wenkbrauw laten implanteren.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Wat? Ze heeft er nu 4?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Wat? Ze heeft er nu 4?
Maar waarom dan? Waarom? Hoezo? En waarom wil je dit precies?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Rekkie het volgende:
Neuken wil ik haar..... hard heel erg hard.
Omdat lekker wijf...... omdat wijf.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Waarom? Hoezo? En waarom wil je dit precies?
Oeh, zo even kijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze had er eerst geen, en daarom droeg ze altijd een getatoeerd lijntje. EN nu heeft ze haren uit haar nek geschoren en die in haar wenkbrauw laten implanteren.
HELE kleintjes. Zo klein, dat ze niet naar buiten gegroeid zijn maar naar binnen. Ik heb dus eigenlijk twee deuken in mijn borst die ik borsten noem.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij neukt liever een kerel...... wat jij wil.
Fag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |