I love you, baby, and if it's quite alright, I need you, baby, to warm a lonely night. I love you, baby. Trust in me when I say: Oh, pretty baby, don't bring me down, I pray. Oh, pretty baby, now that I found you, stay and let me love you, baby. Let me love you.quote:
Frankie Valli - Can't Take My Eyes Off Youquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I love you, baby, and if it's quite alright, I need you, baby, to warm a lonely night. I love you, baby. Trust in me when I say: Oh, pretty baby, don't bring me down, I pray. Oh, pretty baby, now that I found you, stay and let me love you, baby. Let me love you.
Ja dat klopt. Maar ik kan niet als een macho in mijn wagie door een woonwijk heen cruisen en met de palm van mijn hand sturen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kan prima zonder stuurbekrachtiging.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I love you, baby, and if it's quite alright, I need you, baby, to warm a lonely night. I love you, baby. Trust in me when I say: Oh, pretty baby, don't bring me down, I pray. Oh, pretty baby, now that I found you, stay and let me love you, baby. Let me love you.
Die heeft WD niet... toch?quote:
amateurquote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik kan niet als een macho in mijn wagie door een woonwijk heen cruisen en met de palm van mijn hand sturen.
Da's juist zo heerlijk in die Audi 80, incl, vierspaaks KITT-stuur.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik kan niet als een macho in mijn wagie door een woonwijk heen cruisen en met de palm van mijn hand sturen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef MiVer het volgende:
dat bovenste plaatje wieberd in mijn ogen
Wait, whatquote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reetveter heeft net mijn hart gebroken.
maar goed ik heb je pleziert met gif van vanavondquote:
Ik ga het coveren voor Reetveter.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Frankie Valli - Can't Take My Eyes Off You
quote:
GRAPJE WEET JE TOCHquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, zijn we al op dat punt belandt? "Oh, zo'n pinda heeft toch geen gevoel yada yada yada"quote:
Beter cover je je reet met een veter.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga het coveren voor Reetveter.
"belandt"quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, zijn we al op dat punt belandt? "Oh, zo'n pinda heeft toch geen gevoel yada yada yada"
Mijn stuur is eigenlijk best versleten.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's juist zo heerlijk in die Audi 80, incl, vierspaaks KITT-stuur.
Je moet er ook niks van willen snappen.quote:
Je hebt je Espen Lind meisje toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, zijn we al op dat punt belandt? "Oh, zo'n pinda heeft toch geen gevoel yada yada yada"
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beter cover je je reet met een veter.
BOOYAKASHALA!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat moet wel een serieuze veter zijn danquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beter cover je je reet met een veter.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn stuur is eigenlijk best versleten.![]()
Ik wil een houten maar dan ik bijna m'n benen niet meer kwijt.
quote:
Dat laatste, come again?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn stuur is eigenlijk best versleten.![]()
Ik wil een houten maar dan ik bijna m'n benen niet meer kwijt.
Al een week niet meer.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt je Espen Lind meisje toch?
OGM! Dat is wel tof.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent soms nog dommer dan de gemiddelde vmbo-basis-leerling.quote:
Ik volg het toch nietquote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent soms nog dommer dan de gemiddelde vmbo-basis-leerling.
HAHA PLAS PROBELMEN>quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
moh, dat je zo gaat plassen en je nadruppels hebt
Druiper.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
moh, dat je zo gaat plassen en je nadruppels hebt
Anders switch je even niet om de vijf seconden van mening over rv. Een beetje overzicht graag!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent soms nog dommer dan de gemiddelde vmbo-basis-leerling.
Een echte kerel maakt toch zelf een stuur.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het houten stuur is groter dan wat er nu in zit.
Een echte kerel neemt de stuurkolom in z'n mond en weet uit z'n hoofd wanneer te sturen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een echte kerel maakt toch zelf een stuur.
Que?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je veertien was.
Dit is wel een passende reactie, ja.quote:
My eyes, they burn.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twee Fransjes voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij niet, jij kunt niet cool cruisen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte kerel neemt de stuurkolom in z'n mond en weet uit z'n hoofd wanneer te sturen.
Ain't my problem. Bitchnigga.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Que?
Ik kan pas weer naar de sportschool zodra we verhuisd zijn.
Dat.quote:
Nja ik zei over gers altijd dat als kanker een gezicht had het de zijne was, maar hij bakt er ook wel wat van hoor.quote:
Ziet dat er niet een beetje raar uit?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte kerel neemt de stuurkolom in z'n mond en weet uit z'n hoofd wanneer te sturen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja ik zei over gers altijd dat als kanker een gezicht had het de zijne was, maar hij bakt er ook wel wat van hoor.
Ron Brandsteder -lach.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja ik zei over gers altijd dat als kanker een gezicht had het de zijne was, maar hij bakt er ook wel wat van hoor.
in het geval van bp is het juist een verbeteringquote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet dat er niet een beetje raar uit?
Nee, is echt zo.quote:
bustedquote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maakte jou, JOU, aan het lachen?
Mehhh!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
in het geval van bp is het juist een verbetering
Ik zie er juist hartstikke hip en vlot uit!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
in het geval van bp is het juist een verbetering
Kan er niet in. Heb geen twitter en geen gezichtboek.quote:
Houtvlot.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie er juist hartstikke hip en vlot uit!
in 1830 jaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ehm..quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Why?quote:
quote:
en het maar raar vinden dat hij nog maagd isquote:Op donderdag 8 april 2010 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Met zo'n kraag om je hals en een pofbroek aan.
Ze zit in Frankrijk.quote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhNee, dan had je al lang een PM gehad denk ik.
Maar wel heel hip en vlot hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en het maar raar vinden dat hij nog maagd is
Omdat je een kutjoch bent. Rinus niet gaan zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef TheKC het volgende:
Waarom heb ik twitte r() of facebook (
) nodig om in de tinychat te kunnen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |