Een echte kerel maakt toch zelf een stuur.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het houten stuur is groter dan wat er nu in zit.
Een echte kerel neemt de stuurkolom in z'n mond en weet uit z'n hoofd wanneer te sturen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een echte kerel maakt toch zelf een stuur.
Que?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je veertien was.
Dit is wel een passende reactie, ja.quote:
My eyes, they burn.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twee Fransjes voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij niet, jij kunt niet cool cruisen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte kerel neemt de stuurkolom in z'n mond en weet uit z'n hoofd wanneer te sturen.
Ain't my problem. Bitchnigga.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Que?
Ik kan pas weer naar de sportschool zodra we verhuisd zijn.
Dat.quote:
Nja ik zei over gers altijd dat als kanker een gezicht had het de zijne was, maar hij bakt er ook wel wat van hoor.quote:
Ziet dat er niet een beetje raar uit?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte kerel neemt de stuurkolom in z'n mond en weet uit z'n hoofd wanneer te sturen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja ik zei over gers altijd dat als kanker een gezicht had het de zijne was, maar hij bakt er ook wel wat van hoor.
Ron Brandsteder -lach.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nja ik zei over gers altijd dat als kanker een gezicht had het de zijne was, maar hij bakt er ook wel wat van hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |