weet een paar goede tentjesquote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nog nooit sushi op
Um...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk toch dat het zo iets gaat worden deze zomer:
[ afbeelding ]
Maar ben nog niet helemaal over kleur en details uit. Daarvoor moet ik ze eerst maar eens gaan passen..
Vind het niet zo mooi Sunnyquote:
Hou je van Nori? Ik niet namelijk, en ook niet zo erg van vis. Maar van Nori moet ik kokhalzenquote:
ook nooit op eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hou je van Nori? Ik niet namelijk, en ook niet zo erg van vis. Maar van Nori moet ik kokhalzen
Ja, vind de kleur ook niet zo leuk, maar even als model-voorbeeldquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind het niet zo mooi SunnyMisschien ziet het model er beter uit in een ander kleurtje?
Gewoon een paar kisten doen johquote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk toch dat het zo iets gaat worden deze zomer:
[ afbeelding ]
Maar ben nog niet helemaal over kleur en details uit. Daarvoor moet ik ze eerst maar eens gaan passen..
Mja. Nori zit eigenlijk ook alleen om zeewier of in Japanse salade. En die Japanse salade bestel je bij... Sushiquote:
Ballerina'squote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn ballerina's niet een optie Sun? Dat vind ik de mooiste niet-hak schoenen voor vrouwen.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn ballerina's niet een optie Sun?
Been there, done that..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een paar kisten doen johDie passen overal bij
Probleem opgelost dan toch?quote:
Helemaal mee eensquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een paar kisten doen johDie passen overal bij
Jeetje...waarom nou toch altijd weer dat minder praktischequote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
P de Hoog, die draag ik altijd!
Maar soms wil een vrouw iets minder praktisch....
Ballerina's
Hendig sjieke teenslippers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |