Um...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk toch dat het zo iets gaat worden deze zomer:
[ afbeelding ]
Maar ben nog niet helemaal over kleur en details uit. Daarvoor moet ik ze eerst maar eens gaan passen..
Vind het niet zo mooi Sunnyquote:
Hou je van Nori? Ik niet namelijk, en ook niet zo erg van vis. Maar van Nori moet ik kokhalzenquote:
ook nooit op eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hou je van Nori? Ik niet namelijk, en ook niet zo erg van vis. Maar van Nori moet ik kokhalzen
Ja, vind de kleur ook niet zo leuk, maar even als model-voorbeeldquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind het niet zo mooi SunnyMisschien ziet het model er beter uit in een ander kleurtje?
Gewoon een paar kisten doen johquote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk toch dat het zo iets gaat worden deze zomer:
[ afbeelding ]
Maar ben nog niet helemaal over kleur en details uit. Daarvoor moet ik ze eerst maar eens gaan passen..
Mja. Nori zit eigenlijk ook alleen om zeewier of in Japanse salade. En die Japanse salade bestel je bij... Sushiquote:
Ballerina'squote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn ballerina's niet een optie Sun? Dat vind ik de mooiste niet-hak schoenen voor vrouwen.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn ballerina's niet een optie Sun?
Been there, done that..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een paar kisten doen johDie passen overal bij
Probleem opgelost dan toch?quote:
Helemaal mee eensquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een paar kisten doen johDie passen overal bij
Jeetje...waarom nou toch altijd weer dat minder praktischequote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
P de Hoog, die draag ik altijd!
Maar soms wil een vrouw iets minder praktisch....
Ballerina's
Hendig sjieke teenslippers...
Slingbacks zijn echt wel mooi en chique voor de zomer, maar het zit met mijn voeten echt voor geen meter; ik loop er altijd uit. Maar ik loop altijd het overgrote deel van de zomer op teenslippers, eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef DarkElf het volgende:
zomerschoenen, vind ik ook altijd moeilijk.
open teen vind ik afschuwelijk, sling backs is het ook niet, gympjes is leuk voor soms overdag maar ik ben vaak ook niet casual..
moeilijk..
Wat zijn slingbacks??quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Slingbacks zijn echt wel mooi en chique voor de zomer, maar het zit met mijn voeten echt voor geen meter; ik loop er altijd uit. Maar ik loop altijd het overgrote deel van de zomer op teenslippers, eigenlijk
Ja heerlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Ole het volgende:
geweldig, andere tijden over jaren '70 opvoeding
omdat het door die camera van jou (ook zonder die camera) er een stuk sexier uit ziet...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeetje...waarom nou toch altijd weer dat minder praktischeVrouwen snappen het soms niet helemaal he
Ik ben ook een jaren '70- kind, maar mijn ouders waren superstreng vergeleken met deze mensenquote:
Oh ik vind ze wel mooiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij vind ze gelukkig net zo lelijk als ik
Daar zit dan wel weer wat inquote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
omdat het door die camera van jou (ook zonder die camera) er een stuk sexier uit ziet...
ik ben sinds vorige zomer echt van de kleedjesquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef DarkElf het volgende:
zomerschoenen, vind ik ook altijd moeilijk.
open teen vind ik afschuwelijk, sling backs is het ook niet, gympjes is leuk voor soms overdag maar ik ben vaak ook niet casual..
moeilijk..
Steer op hakken dan maar? cowboy-laarzen steer, zit een redelijk goede hak onderquote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze worden er alleen zo... hoog... van.
Van die schoenen met een bandje achter je hiel.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat zijn slingbacks??
Oh en teenslippers zou ik heel graag dragen, maar dat is bijkans onmogelijk met mijn blaargevoelige voetenHeb daarom heerlijk lopende sandaaltjes, vooral heel praktisch (ben juist meestal heel praktisch hoor P
)
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En vrouwen blijven er klein door.
oh dat! Nja dat is met mijn blaargevoeligheid al helemaal not-donequote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die schoenen met een bandje achter je hiel.
Ben ik dan heel benieuwd naar.. tot nu toe heeft nog niets gewerkt! Zelfs inlopen niet. Ik kan blaren krijgen van schoenen die ik al heel lang draag.. zomaar ineens.. en dan gaat het weer een tijdje goed. Soms voel ik ze niet eens, maar meestal doet het verrekte pijnquote:Volgens mij kun je iets smeren om je huid minder blaargevoelig te maken - mijn zus had er ook veel last van, en die had een of andere olie en was toen wonderbaarlijk genezen
Kan je de naam nagaan voor me?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij kun je iets smeren om je huid minder blaargevoelig te maken - mijn zus had er ook veel last van, en die had een of andere olie en was toen wonderbaarlijk genezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |