Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich snap ik het wel van die 3G... die moeten gewoon een iPhone 4 gaan kopen van Steve.
Die gaat ook niet multitaskenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een iPod touch 1st gen.
Dan maakt 't voor jou toch niks uitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.
gelet op het feit dat ik het ding alleen als tijdverdrijf in het vliegtuig gebruik overleef ik dat welquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gelet op het feit dat ik het ding alleen als tijdverdrijf in het vliegtuig gebruik overleef ik dat wel
Er moet een excuus zijn om mensen die 4G aan te smerenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Trollface. het volgende:
Homoseksueel dat je met een Touch 2G niet kunt multitasken. Met backgrounder heb ik althans nooit problemen.
In oktober loopt mijn huidige abonnement van m'n 3G af, gewoon verlengen met een nieuwe! Ben je sowieso 1 van de weinigen met een nieuwe iPhone, aangezien iedereen tegenwoordig met een 3GS rondloopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.
Jawel, want mijn abo loopt pas in oktober af. Maar goed, ik wilde toch van T-Mobile af dus wie weet koop ik wel een losse iPhone die unlocked is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan maakt 't voor jou toch niks uit.
Erg jammer. Als er GPS in zou zitten zou ik nog overwegen om een Touch te halen ipv een iPhone. Bellen is eigenlijk mijn minst gebruikte feature van de iPhone.quote:
Mijn abo loopt volgend jaar in april pas afquote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel, want mijn abo loopt pas in oktober af. Maar goed, ik wilde toch van T-Mobile af dus wie weet koop ik wel een losse iPhone die unlocked is.
Typisch Apple.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er moet een excuus zijn om mensen die 4G aan te smeren
Als de nieuwe iPhone in juni of juli gelanceerd wordt, kan je er gerust vanuit gaan dat hij pas vanaf september/oktober leverbaar is in Nederland en dan maar hopen dat ze dit keer wat meer aangeleverd krijgen dan zoals de 3GS.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel, want mijn abo loopt pas in oktober af. Maar goed, ik wilde toch van T-Mobile af dus wie weet koop ik wel een losse iPhone die unlocked is.
Haal jij daar dan ook je levensgeluk uit, de zin van je bestaan?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In oktober loopt mijn huidige abonnement van m'n 3G af, gewoon verlengen met een nieuwe! Ben je sowieso 1 van de weinigen met een nieuwe iPhone, aangezien iedereen tegenwoordig met een 3GS rondloopt.
Je kan ook te ver gaan, maarja, zo doet Apple het altijd. 5 versies van hetzelfde product uitbrengen, en mensen maar dwingen om weer de volgende versie te kopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Pure marketing, Apple doet niks zonder reden.
Nee, het ging mij meer om het feit dat de 3G geen gebruik kan maken van o.a. multi-tasking en het gegeven dat ik over een half jaar een nieuwe iPhone kan halen dat leed enigszins verzacht, maar ik moet hier natuurlijk niet serieus op in gaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Haal jij daar dan ook je levensgeluk uit, de zin van je bestaan?
Dwingen? Really?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan, maarja, zo doet Apple het altijd. 5 versies van hetzelfde product uitbrengen, en mensen maar dwingen om weer de volgende versie te kopen.
Je bent in de war met Microsoft Windows.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan, maarja, zo doet Apple het altijd. 5 versies van hetzelfde product uitbrengen, en mensen maar dwingen om weer de volgende versie te kopen.
Voor de shuffle!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Marble het volgende:
Het wachten is nu op iBooks voor de Nano.
Er is nog helemaal niks over hardware gezegd idd en ik kan me haast niet anders voorstellen dan dat alles een flinke update krijgt op dat vlak.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gizmodo.com/5512635/iphone-os-4-all-the-new-features
• 5x digital zoom: Could this hint at a higher quality camera in the next hardware? 3.2 megapixels seems a bit low for 5x digital zoom.
Dat zal ook wel de hoofdreden zijn. Het verschil is inderdaad verschrikkelijk groot, als ik mijn 3G naast de 3GS van m'n pa leg. Maar toch is het kut als 3G bezitter..quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien heeft de 3G gewoon niet genoeg CPU power aan boord om fatsoenlijk te kunnen multitasken. Ik schrok echt van het verschil in snelheid tussen de 3G en de 3GS. Het is een enorm verschil.
Volgens mij is het abo van T-mobile erg redelijk voor wat je ervoor krijgt? Heb het dan wel over i150, weet niet hoe het met de anderen zit.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef KneusTeun het volgende:
Nu hoop ik heel hard dat de 4G ook via andere providers te krijgen is i.p.v. alleen die belachelijke abonnementen van t-mobile. Heb niet zo'n zin in overstap van provider en ook nog teveel betalen per maand.
Voor mijn gevoel is Apple de Mac en OS X flink aan het verwaarlozen. Eigenlijk.quote:
Ben echt heel erg benieuwd wanneer die er aan komen, het duurt nu al best lang, als je afgaat op de geruchten, hoewel diezelfde geruchten eerst ook zeiden dat ze er in januari al zouden zijn. Eerst oude voorraden opmaken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu nog macbook pro's.
En minder werkgeheugen in de 3G (dacht ik...)quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de hoofdreden zijn. Het verschil is inderdaad verschrikkelijk groot, als ik mijn 3G naast de 3GS van m'n pa leg. Maar toch is het kut als 3G bezitter..
10.6 en nieuwe iMac's?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Apple de Mac en OS X flink aan het verwaarlozen. Eigenlijk.
Serieus? Je hebt pas 10.6.3quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op Macrumors.com een opmerking dat Apple alleen nog maar bezig is om apparaten te maken die opbrengsten richting de iTunes store genereren. Zit een aardige kern van waarheid in zo ondertussen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat verdomd weinig vernieuwends in 10.6, ze hebben er wat legacy troep uit gesloopt en dat was het. Zit bijna te twijfelen of ik wel een MBP moet kopen om mijn MacBook te vervangen.quote:
http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En minder werkgeheugen in de 3G (dacht ik...)
Je vind Windows serieus een alternatief om te overwegen?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat verdomd weinig vernieuwends in 10.6, ze hebben er wat legacy troep uit gesloopt en dat was het. Zit bijna te twijfelen of ik wel een MBP moet kopen om mijn MacBook te vervangen.
Zo was het vanaf moment 1 ook aangekondigd; evolutie, geen revolutie.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat verdomd weinig vernieuwends in 10.6, ze hebben er wat legacy troep uit gesloopt en dat was het. Zit bijna te twijfelen of ik wel een MBP moet kopen om mijn MacBook te vervangen.
En dat is exact de reden dat 10.6 een upgrade was in plaats van een heel nieuwe versie. Dat verklaart uiteraard ook die prijs, 29 euro. Een hoop verbeteringen (ik neem aan dat ik ze niet op hoef te noemenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Shufflet ie midden in Harry Potter opeens naar Jurassic Park, en iedereen zich maar afvragen waarom Hermione's gezicht eropeens af gebeten wordt door een velociraptor.quote:
Ik ga wel terug naar pen en papier.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je vind Windows serieus een alternatief om te overwegen?.
Ik gok dat de e-books op de iPhone meer bedoelt zijn voor tussendoor, als je in de trein zit en een ritje van 20 minuten maakt, even lezen op je iPhone. Als je onderuit gezakt zit verwacht Apple natuurlijk dat je een iPad bij de hand hebt!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Shufflet ie midden in Harry Potter opeens naar Jurassic Park, en iedereen zich maar afvragen waarom Hermione's gezicht eropeens af gebeten wordt door een velociraptor.
Maar even serieus, is dat boeken lezen op de iPhone nou een beetje te doen? Staat er niet te weinig tekst op het scherm bijvoorbeeld en worden je ogen er niet snel moe van? Ik zou het eigenlijk eens op mijn PSP moeten proberen, dat is vast wel vergelijkbaar.
Nee hoor, au contraire, ik kan nog prima werken met hun inmiddels-9-jaar-oude-besturingssysteem XP, naast Windows 7 en Linux.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je bent in de war met Microsoft Windows.
Nee. 150 smsjes is lachwekkend.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij is het abo van T-mobile erg redelijk voor wat je ervoor krijgt? Heb het dan wel over i150, weet niet hoe het met de anderen zit.
Ik zeg ook niet dat de UI slecht is, juist nietquote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Na het vasthouden van elke nieuwe Blackberry/HTC/whatever ben ik nog steeds ERG blij met de UI van de iPhone... Imho nog steeds de beste die er is.
ik heb de 3 stiegs uitgelezen op m'n touch.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Shufflet ie midden in Harry Potter opeens naar Jurassic Park, en iedereen zich maar afvragen waarom Hermione's gezicht eropeens af gebeten wordt door een velociraptor.
Maar even serieus, is dat boeken lezen op de iPhone nou een beetje te doen? Staat er niet te weinig tekst op het scherm bijvoorbeeld en worden je ogen er niet snel moe van? Ik zou het eigenlijk eens op mijn PSP moeten proberen, dat is vast wel vergelijkbaar.
HET IS DISKRIMINAZI!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef donald_dick het volgende:
En we vergeten weer de early adopters...
Lol, hoezo hint? Moeten ze het uitspellen ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gizmodo.com/5512635/iphone-os-4-all-the-new-features
• 5x digital zoom: Could this hint at a higher quality camera in the next hardware? 3.2 megapixels seems a bit low for 5x digital zoom.
Ik moet mijn mening bijstellen, de 2g komt tenminste voor in de plaatjes:quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef donald_dick het volgende:
En we vergeten weer de early adopters...
Dat is een 3G(S), kijk maar naar de bredere rand rond het scherm.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening bijstellen, de 2g komt tenminste voor in de plaatjes:
[ afbeelding ]
Want op een DS heb je geen flutgames?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gaan we nu alle flutgames vergelijken met een Nintendo DS?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is een 3G(S), kijk maar naar de bredere rand rond het scherm.
een stuk of 50.000 minderquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Want op een DS heb je geen flutgames?.
Kijk eens in het schap. Het sterft van de Laura's Dromen, Nintendogs, en weet ik veel wat voor meuk. Waar je ook nog eens leuk 30 of 40 euro voor mag betalen...quote:
Omdat sommige mensen nog stommer dan het achtereind van Steve Jobs zijn en hun eigen mening verwarren met een feit. Dat icm erg doorzichtig trollen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
En ja, ik weet het verschil tussen trollen/bashen en een normale (inhoudelijke) mening.
Aan de andere kant zijn er ook tientallen (gaat zelfs wel dicht naar de honderd toe inmiddels) must-play titels van absolute topkwaliteit beschikbaar op de DS, die ook niet eens meer onder doen voor home console games. Op de iPhone beperkt dat zich tot een handjevol. Op de DS is de bagger/kwaliteit-ratio ook hoog, maar van die 50.000 die Apple noemt zijn er 49.995 gewoon pure crap. Die cijfers zijn dus gewoon misleidend en nietszeggend.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kijk eens in het schap. Het sterft van de Laura's Dromen, Nintendogs, en weet ik veel wat voor meuk. Waar je ook nog eens leuk 30 of 40 euro voor mag betalen...
die nog een stuk beter verkopen dan driekwart van de apps nu.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kijk eens in het schap. Het sterft van de Laura's Dromen, Nintendogs, en weet ik veel wat voor meuk. Waar je ook nog eens leuk 30 of 40 euro voor mag betalen...
en hoeveel games op de iPhone heb je nu?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ken nauwelijks games op de ds die de moeite waard zijn eigenlijk. Op de psp heb ik er dan wel een stuk of 20.
Misschien wel 100 vind ik niet erg indrukwekkend voor een platform als de DS eigenlijk. Zeker gezien de leeftijd. En ik vind (let op, mening!) de kwaliteit van de App Store echt met sprongen vooruit gegaan. Er is zeker een mindere periode geweest maar die is nu absoluut voorbij.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook tientallen (gaat zelfs wel dicht naar de honderd toe inmiddels) must-play titels van absolute topkwaliteit beschikbaar op de DS, die ook niet eens meer onder doen voor home console games. Op de iPhone beperkt dat zich tot een handjevol. Op de DS is de bagger/kwaliteit-ratio ook hoog, maar van die 50.000 die Apple noemt zijn er 49.995 gewoon pure crap. Die cijfers zijn dus gewoon misleidend en nietszeggend.
Ja das niet zo gek hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die nog een stuk beter verkopen dan driekwart van de apps nu.
Stuk of 8. In het half jaartje dat ik games koop. M'n psp heb ik al 5 jaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en hoeveel games op de iPhone heb je nu?
Dan volg je het platform waarschijnlijk niet zo goed, want op GameRankings en Metacritic is het aantal titels met 90% of hoger bijna niet meer te overzien. Ik heb me een backlog van jewelste. De DS evenaart sinds kort de PS2 als het gaat om meeste hooggewaarde games van alle gameplatforms.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ken nauwelijks games op de ds die de moeite waard zijn eigenlijk.
er waren ook normale reacties in het andere topic en het verwarren van een mening met een feit werkt hier volgens mij twee kanten op.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen nog stommer dan het achtereind van Steve Jobs zijn en hun eigen mening verwarren met een feit. Dat icm erg doorzichtig trollen.
Ik HEB een ds. En IK ken geen enkele game die ik echt de moeite waard vind. Persoonlijk vind ik het een verschikkelijk bagger platform. Van de 3 vind ik nu de psp met afstand op 1, gevolgd door de iphone dan een tijd niks en dan eens de ds.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan volg je het platform waarschijnlijk niet zo goed, want op GameRankings en Metacritic is het aantal titels met 90% of hoger bijna niet meer te overzien. Ik heb me een backlog van jewelste. De DS evenaart sinds kort de PS2 als het gaat om meeste hooggewaarde games van alle gameplatforms.
Laten we eerlijk zijn, op de meeste mobiele platformen zijn updates uberhaupt een utopie.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef fyah het volgende:
Ik begrijp de frustratie van early adopters (iPhone 2G) wel, maar het is toch zo dat je iets koopt omwille vn wat het op dat moment is en niet omwille van wat het in de toekomst kan zijn? Je hebt 2 jaar terug een 3G gekocht omdat dat apparaat en zijn functies je toen bevielen. Toch?
das iets anders, want jij hebt hem al zeker vanaf de 2gquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stuk of 8. In het half jaartje dat ik games koop.
In de kantlijn wel even vermelden dat Nintendo al vele jaren op kop staat in de gameindustrie en het verdienmodel is gebaseerd op hogere budgets tegen hogere afzetprijzen. Op de iPhone/iPodT is het een heel jong platform met een ander verdien- en distributiemodel. Met steeds sterkere hardware en een grotere userbase zullen de games ook wel groeien in kwaliteit ipv enkel kwantiteit.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan volg je het platform waarschijnlijk niet zo goed, want op GameRankings en Metacritic is het aantal titels met 90% of hoger bijna niet meer te overzien. Ik heb me een backlog van jewelste. De DS evenaart sinds kort de PS2 als het gaat om meeste hooggewaarde games van alle gameplatforms.
Je bedoelt dus eigenlijk dat je ze (nog) niet met elkaar kunt vergelijken, zoals Steve doet in die grafiekquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef fyah het volgende:
[..]
In de kantlijn wel even vermelden dat Nintendo al vele jaren op kop staat in de gameindustrie en het verdienmodel is gebaseerd op hogere budgets tegen hogere afzetprijzen. Op de iPhone/iPodT is het een heel jong platform met een ander verdien- en distributiemodel. Met steeds sterkere hardware en een grotere userbase zullen de games ook wel groeien in kwaliteit ipv enkel kwantiteit.
Hij vergelijkt kwantiteit. Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat je ze (nog) niet met elkaar kunt vergelijken, zoals Steve doet in die grafiek. Zeg dat maar tegen hem, want ik wist het al.
Bedoel je de XL of de 3D?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef fyah het volgende:
Die nieuwe DS zou ik persoonlijk niet in mijn broekzak willen hebben
Hier ook (a). Laat het me weten als je het vindt.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef nelisb het volgende:
Heeft iemand 4.0 al kunnen downloaden?
Mijn UDID is toegevoegd bij een developer maar kan 4.0 nog nergens vinden.
Doe ik. Jij ook ;-)quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hier ook (a). Laat het me weten als je het vindt.
Volgens mij was dat ongeveer een weekje of twee voordat OS 3.0 officieel uitkwam dus ik hoefde niet meer terug naar 2.0. Hopelijk staat mijn iPhone iig nog steeds geregistreerd bij Apple Developes, ander bij deze een verzoekjequote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef KingOfMars het volgende:
Een developer preview installeren lockt je iPhone toch? Je kunt dan toch nooit meer terug naar 3.x? Walter? Jij had toch zoiets ooit gedaan?
iPhoneclub.nl het Apple-equivalent van tweakers.netquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef nelisb het volgende:
Jezus wat een dom volk bij iphonclub.nl
Allemaal toegevoegd aan een dev account en nu zitten ze te wachten tot itunes zegt alsjeblieft hier is 4.0
Een developer kan je id niet zomaar verwijderen. Die blijft er een jaar in, dus hij moet er nu nog inzittenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ongeveer een weekje of twee voordat OS 3.0 officieel uitkwam dus ik hoefde niet meer terug naar 2.0. Hopelijk staat mijn iPhone iig nog steeds geregistreerd bij Apple Developes, ander bij deze een verzoekje
Ik ben zo te zien net twee weken over dat jaartje heen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Een developer kan je id niet zomaar verwijderen. Die blijft er een jaar in, dus hij moet er nu nog inzitten
Maarrr ik heb geen geduld.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef nelisb het volgende:
Hahaha ook nog niet gevonden hier. Anders morgen. Tijd zat.
Balen voor je :pquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben zo te zien net twee weken over dat jaartje heen.
Ik kijk NelisB wel lief aanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef WSquater het volgende:
Balen voor je :p
PM je zometeen ff: ik moet iPhone aan iTunes gaan hangen voor udid.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef nelisb het volgende:
Das lastig. Ik heb hem ook moeten laten toevoegen.
Maar geef je udid even dan kijk ik even.
dan mis je nog de 3G?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Erg jammer. Als er GPS in zou zitten zou ik nog overwegen om een Touch te halen ipv een iPhone. Bellen is eigenlijk mijn minst gebruikte feature van de iPhone..
aan de ene kant misschien niet zo boeiend maar aan de andere kant natuurlijk wel. Mocht er door een aanpassing in een OS veel meer data verbruikt worden moeten de telco's die wel aankunnen of aanpassingen doen om dit aan te kunnen. Dit kost centjes en raad eens wie die gaan betalen op de langere termijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Merkie het volgende:
Zucht, die Q&A. Wat een debiele vragen. Lekker boeiend het dataverbruik van apps.
maakt niks uit hoor, heb geen haast, vind het ook niet erg als ik hem niet mag testen, maar zou het wel leuk vinden als ik het mag.quote:
Dankje, kan er morgen wel naar kijken als ik op de welbekende site's te verkrijgen is, kan ik nog wel downgraden trouwens?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef nelisb het volgende:
@Walter Done!
@Gerben Done!
Als het goed is! Nu nog de firmware! Maar die hoop ik straks van een developer te krijgen.
Was het alweer bijna vergeten! Wel fijn jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone OS 4.0 First Look: Digital Zoom - http://www.macstories.net(...)t-look-digital-zoom/
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef nelisb het volgende:
@Walter Done!
@Gerben Done!
Als het goed is! Nu nog de firmware! Maar die hoop ik straks van een developer te krijgen.
Op Demonoid hangt ie ook al voor alle iPhone versies.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef nelisb het volgende:
http://imodzone.net/download/os4/
wel druk.
There are more important things in life.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef Tijn het volgende:
Al die huilies op techsites die nu roepen dat de iPhone vol met reclame komt te zitten vanwege dat iAdEcht, WTF
Als devvers gewoon het onderscheid houden tussen een gratis app met ads en een betaalde app zonder ads, zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:30 schreef WSquater het volgende:
[..]
There are more important things in life.
Zoals mijn bricked iPhone. Maar goed. Dat iAd systeem lijkt me eigenlijk best wel leuk, alhoewel ik wel hoop dat het nou niet in elke app continue in beeld komt.
Ik zie geen reden waarom er opeens meer apps met ads worden gemaakt dan nu al het geval is, want er zijn zat apps die nu ook al reclame tonen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:30 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat iAd systeem lijkt me eigenlijk best wel leuk, alhoewel ik wel hoop dat het nou niet in elke app continue in beeld komt.
Precies tegelijk met de nieuwe iPhone natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:36 schreef Maravilla het volgende:
"will ship this summer"
Da's toch altijd wel erg jammer..
RAM lijkt me het meest waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:56 schreef Junkie het volgende:
Hebben ze eigenlijk verteld waarom ze geen multitasking doen op de 3G? RAM? Snelheid?
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 9 april 2010 02:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
iPhoneOS 4 biedt multitasking op de 3GS.
Ja godver dat is dan gewoon weer geil. Ik snap die iPad wel hoor. Heb er nu alleen geen geld voor (over).quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor de F1 liefhebbers
[ afbeelding ]
Het is een hoax programma zo te zien. Schumacher kan nooit achter Alonso en Rosberg liggen op Spa.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja godver dat is dan gewoon weer geil. Ik snap die iPad wel hoor. Heb er nu alleen geen geld voor (over).
Nope, gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed, de iPad is gelanceerd, iPhone OS 4 aangekondigd... volgens mij staat nu niks meer een MBP update in de weg eigenlijk?
Idd, geil spul. Vanmorgen filmpje van de keynote bekeken, ziet er erg mooi uit allemaal, kan niet wachten tot het op mn iPhone staat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:48 schreef De_Hertog het volgende:
Die folders zien er ook wel goed uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer screenshots op http://9to5mac.com/node/15770/
Leuke app inderdaad, maar best prijzig zag ik (32 dollar) voor wat eigenlijk niet veel meer is dan een live track timer (toch)?quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor de F1 liefhebbers
[ afbeelding ]
Lijkt me wel chill, ik werk vaak op zondag, en dan kan ik toch de race beetje volgen.(als ik een Ipad had)quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:55 schreef Gauner het volgende:
[..]
Leuke app inderdaad, maar best prijzig zag ik (32 dollar) voor wat eigenlijk niet veel meer is dan een live track timer (toch)?
quote:
Wait, wut?quote:Having already sold my Apple TV and replaced it with an Acer Revo, replaced my MacBook Pro with a netbook
quote:
quote:Well guess what Apple, your platform does not add any value to me either.
Dus nog geen onemorething.. betreft MBPquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Verwisselbare frontjes, een iPhone nano en een nieuwe Jamba app.
Dat was ook erg raar geweest op een iPhone OS event.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus nog geen onemorething.. betreft MBP
Meende 15 euro, wat nog prijzig is voor zoiets. imhoquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:55 schreef Gauner het volgende:
[..]
Leuke app inderdaad, maar best prijzig zag ik (32 dollar) voor wat eigenlijk niet veel meer is dan een live track timer (toch)?
Ik heb ineens een hoop vertrouwen in dat gerucht dat de iPhone 4G een verdubbelde resolutie gaat krijgen.quote:
Is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Even een vraagje over die iAd.
Hoe zullen gebruikers het verschil tussen een iAd en een normale Ad weten?
Ik denk dat dat verschil heel makkelijk te zien is: apps met iAds staan in de App Store, apps die je stiekem naar andere websites sturen worden geweigerd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, Natuurlijk
!
Denk je dat je op een iAd klikt, word je alsnog naar een website gestuurd.
Jawelquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus nog geen onemorething.. betreft MBP
Ze hebben nergens gezegd dat niet-iApps geweigerd zouden worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschil heel makkelijk te zien is: apps met iAds staan in de App Store, apps die je stiekem naar andere websites sturen worden geweigerd.
Vandaar 'ik denk'quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze hebben nergens gezegd dat niet-iApps geweigerd zouden worden.
Ze hebben trouwens duidelijk gezegt dat iAds een toevoeging zou zijn, en geen vervanging.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Even een vraagje over die iAd.
Hoe zullen gebruikers het verschil tussen een iAd en een normale Ad weten?
Toevoeging/vervanging van wat? Je kunt nog steeds gratis apps gebruiken, maar als je ads gaat gebruiken die op iAds lijken maar stiekem je naar een website herleiden zul je niet in de appstore komen, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens duidelijk gezegt dat iAds een toevoeging zou zijn, en geen vervanging.
Ik ga hier aan ons dev account ook niet zomaar UDID's toevoegen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vraag me af wat Apple vind van al die devvers die lukraad UDID's toevoegen aan hun account...
Nee ik verbaas me ook een beetje met wat voor een gemak dat gebeurt. En van wildvreemden ook kennelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga hier aan ons dev account ook niet zomaar UDID's toevoegen.
En een middelvinger naar developersquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iphone-os-4-aan.htmlAdobe
Kijk op tweedehandsmac.nl zoek vergelijkbaar model op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:21 schreef -Menn0- het volgende:
Wil mijn MacBook verkopen maar weet niet zo goed wat ik er nog voor kan krijgen....
[ afbeelding ]
125GB harde schijf en nog garantie tot Augustus.
Iemand een idee?
Heb even gecheckt: This app is designed for both iPhone and iPadquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meende 15 euro, wat nog prijzig is voor zoiets. imho
¤25,99 in de NL store. En dat is nog voor alleen dit seizoen ook, volgend seizoen kan je mooi nog een keer lappen. Ik heb de minder legale versie op mijn iPhone en het is wel grappig, maar ik gebruik toch vooral de timing en daar is ook gratis app voor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:55 schreef Gauner het volgende:
[..]
Heb even gecheckt: This app is designed for both iPhone and iPad
$32.99.
Erg duur inderdaad, daar krijg je betere apps voor. Kun je net zo goed de official timing pakkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
¤25,99 in de NL store. En dat is nog voor alleen dit seizoen ook, volgend seizoen kan je mooi nog een keer lappen. Ik heb de minder legale versie op mijn iPhone en het is wel grappig, maar ik gebruik toch vooral de timing en daar is ook gratis app voor.
Want? Je gaat toch niet in AS ene volledige app zitten scriptenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En een middelvinger naar developers
Rond de 500 dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kijk op tweedehandsmac.nl zoek vergelijkbaar model op.
Blijkbaar wel. En dat cross-compilen. Maar ome Steve heeft bepaald dat dat niet mag en dat vind ik jammer. Het lijkt bij Apple alleen maar te draaien om controle, ik vind het bijna eng wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want? Je gaat toch niet in AS ene volledige app zitten scripten
Het gaat er denk ik om dat Steve niet wil dat je vanuit Windows een iPhone App maakt. Maar goed, het is sowieso maar de vraag of alle geruchten inderdaad leiden tot het blokkeren van apps gemaakt met Flash CS5.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En dat cross-compilen. Maar ome Steve heeft bepaald dat dat niet mag en dat vind ik jammer. Het lijkt bij Apple alleen maar te draaien om controle, ik vind het bijna eng worden
Ja maar als je het geld hard nodig hebt zet je het apple logo in beeld op marktplaats dat voegt al weer 100 euro toequote:
Hey, nais. En ik sta er op!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
FOK! browsen : goedgekeurd!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Heb je hem?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop stage bij OneMoreThing, voor het hebben van nieuwe gadgets geen verkeerde plek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nice! Heb je hem?
Mijne is volgens de UPS tracking aangekomen in Louisville Kentucky.
http://www.itunescodestore.com/quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef Gauner het volgende:
Ja had ik ook al naar gekeken, en heb op ebay al gezocht voor US Giftcards.
$50 iTunes Creditquote:
Waarschijnlijk een (tijdelijke?) actieprijs binnen het bedrijf zelf? Normaliter kost een giftcard van 50 dollar natuurlijk gewoon 50 dollar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
$50 iTunes Credit
Regular price: $64.95
Sale price: $62.95
Snap ik dit niet? 50 dollar is eigenlijk 64,95 dollar, maar bij ons krijg je het voor 62,95 dollar.
Speciale actie: nu niet 15 dollar duurder, maar 13 dollar!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een (tijdelijke?) actieprijs binnen het bedrijf zelf? Normaliter kost een giftcard van 50 dollar natuurlijk gewoon 50 dollar.
Thanks voor die link! Krijg je ze hier het goedkoopst of is ebay goedkoper denk je?quote:
Tja wat wil je met zo'n avatar... J/K.quote:
Raar inderdaad, maar op mijn Macbook op Chrome heb je er ook geen, zoals wel meer in dit topic(en het gehele forum).quote:
Staan je opties wellicht alleen op upload icon?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Raar inderdaad, maar op mijn Macbook op Chrome heb je er ook geen, zoals wel meer in dit topic(en het gehele forum).
Jeuj, 1136 aanwezigquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet om controle, maar om kwaliteit. Controle is daar inherent aan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En dat cross-compilen. Maar ome Steve heeft bepaald dat dat niet mag en dat vind ik jammer. Het lijkt bij Apple alleen maar te draaien om controle, ik vind het bijna eng worden
tot een bepaalde grens, daarna is het idd eng aan het worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet om controle, maar om kwaliteit. Controle is daar inherent aan.
Ik begrijp dat Apple de controle wil houden om een bepaalde kwaliteit te waarborgen, maar ik vind dat ze er nogal in doorslaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet om controle, maar om kwaliteit. Controle is daar inherent aan.
Nou, dan koop je het niet. Ik begrijp werkelijk dat probleem niet. Het is namelijk zo simpel om een statement te maken als consument. En je ziet aan bv de ontwikkeling van Internet Explorer dat dat echt een invloed heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Apple de controle wil houden om een bepaalde kwaliteit te waarborgen, maar ik vind dat ze er nogal in doorslaan.
Die lijst is er nog niet. Als je de keynote terugkijkt (check podcasts in iTunes) dan zie je wel onder andere in het begin een aantal dingen voorbij komen, die semi-collage van woorden. Zoals bluetooth keyboard en dergelijke, maar volledige lijst(en) zullen nog moeten komen..quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:41 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Als er ook een nieuwe toestel uitkomt nog voor oktober dit jaar en goeie specs heeft, ben ik over. OS 4 ziet er goed uit.
Heeft iemand een volledige lijst met de nieuwe dingen in OS 4?
waarom zie ik bij een punt van kritiek/mening altijd zovaak de reactie "nou dan koop je het niet" ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dan koop je het niet. Ik begrijp werkelijk dat probleem niet. Het is namelijk zo simpel om een statement te maken als consument. En je ziet aan bv de ontwikkeling van Internet Explorer dat dat echt een invloed heeft.
Our codes are priced higher than some others you may find online but this is because our codes come directly from Apple.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een (tijdelijke?) actieprijs binnen het bedrijf zelf? Normaliter kost een giftcard van 50 dollar natuurlijk gewoon 50 dollar.
Waarom zou je jezelf kwellen door het WEL te kopen? Gaat je kritiek wat veranderen? Nee. En 99 van de 100 gebruikers interesseert je kritiek ook geen ruk omdat ze er niets van merken. Kritiek wordt in die zin dus voornamelijk gezeur en weinig constructief.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom zie ik bij een punt van kritiek/mening altijd zovaak de reactie "nou dan koop je het niet" ?![]()
Omdat er een berg meuk mee gecompileerd wordt. Cross compiling is redelijk slordig.quote:Ik betwijfel serieus of Flash en Unity compiled apps de App Store zouden verknallen als ze het voortouw hadden. Als ze het voortouw hebben is dat bovendien voor een reden, de applicaties zijn blijkbaar leuker. Daar komt bovenop dat ik geen reden zie waarom je niet zou mogen compilen met third party tools.
En Apple denkt van niet en ik denk eerlijk gezegd ook van niet. Natuurlijk is de developer te alle tijden verantwoordelijk voor clean coden, maar als je framework een berg meuk meecompileerd wordt het resultaat uiteindelijk toch bloated.quote:Kwaliteitsbehoud? Dat is toch nog altijd de keuze van de developer. Objective C/C++ kan zich weer schuldig maken aan memory overflows bijvoorbeeld. Kwaliteit ligt altijd bij de developer zelf. Daarom kan ik niet inzien waarom het allemaal zo strict moet, vrijheid hierin lijkt me wel gewenst.
Dat klopt ook, er wordt een hoop library meuk mee gecompiled.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Objectice C of C++ is toch geen garantie voor kwaliteit. Kwaliteit ligt bij een developer zelf. En als een game kwalitatief afdoet is keuze van de compiler of taal for that matter geen doorslaggevende reden.
Kwaliteit keur je tijdens de submit naar de app store, dat doen ze nu ook al. Ze geven nu Adobe geen enkele kans, er van uit gaande dat alles wat met third party compilers gecompiled wordt troep is.
Omdat apple die keus gewoon kan maken. Ze merken al zo'n beetje sinds de overstap naar intel dat adobe gewoon niet in staat is om in een acceptabele tijd een behoorlijk product neer te zetten. Logisch dus dat ze daar op de iPhone niet (meer) op zitten te wachten.quote:Ik zeg niet dat Flash een plugin is zonder fouten, maar Adobe heeft een onwijs veel variabelen om zich op te focussen. En als je zelf ontwikkelt snap je dat dat behoorlijk wat tijd vergt om alle kinken uit de kabel te krijgen. Dat verwacht ook niemand van Java's Virtual Machine of een OS als Windows of OS X, dus waarom wel van Flash player?
Ja dat kan wel, apple is geen socialistisch instellingen waarbij de zwakkeren beschermd moeten worden ofzo, het is business.quote:In short: nog steeds geen goede reden om Flash/Unity compiled apps tegen te houden op de App Store; kwaliteitscontrole ligt in het submit-proces en kan imo niet op voorhand, zonder ze een kans te hebben gegeven, al afgeweerd worden.
Ja dus heb je deze min maar te accepteren. Ondertussen zie ik in dit topic meerdere malen het zelfde zeurderige toontje voorbij komen. Nogmaals het is heel simpel om een statement te maken tegen de gesloten appstore... koop geen iPhone. Of in ieder geval geen apps.quote:Verder vind ik het OS ook veel goede punten hebben en weeg je als koper gewoon de positieve punten tegen de negatieve punten. Dus met kwellen heeft het niks te maken. Het is niet zwart of wit. Elk OS heeft zo zijn + en -.
kun je een hele goede deal maken dan?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://dutchcowboys.tumblr.com/post/509001830/ipad-fail-via![]()
.
Tweedehandsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rly? Nu een mbp kopen lijkt me eigenlijk niet zo slim.
Mooie steun voor de iPadquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://dutchcowboys.tumblr.com/post/509001830/ipad-fail-via![]()
.
Hier ook een fanatieke gebruiker! Mijn vrouw en een hoop bekenden ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie gebruikt er hier trouwens allemaal WhatsApp? Bij mij is het nu ondertussen de meest gebruikte dagelijkse App geworden. Eigen betaald SMS-verkeer is met 90% gedaald..
Het staat hier gewoon op m'n 1ste homescreen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hier ook een fanatieke gebruiker! Mijn vrouw en een hoop bekenden ook.
Sms ook nog veel, heb tmobile family en dat scheelt ook met de kosten.
Oja en 4.0 draait top! Echte vooruitgang weer!
Nelisb, nog enig mogelijkheid dat mijn UDID kan worden toegevoegd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef nelisb het volgende:
Ik heb hem in de folder/map sms zitten -;) nr 1 links bovenaan!
Thanks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die lijst is er nog niet. Als je de keynote terugkijkt (check podcasts in iTunes) dan zie je wel onder andere in het begin een aantal dingen voorbij komen, die semi-collage van woorden. Zoals bluetooth keyboard en dergelijke, maar volledige lijst(en) zullen nog moeten komen..
Ik zal het ook zeker niet kopen. Ik vind het alleen eng en ik maak me er zorgen om...quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dan koop je het niet. Ik begrijp werkelijk dat probleem niet. Het is namelijk zo simpel om een statement te maken als consument. En je ziet aan bv de ontwikkeling van Internet Explorer dat dat echt een invloed heeft.
De waarheid als een koe.quote:Who else finds it hilarious that Apple's most famous commercial is set in George Orwell's 1984 and they have now themselves become Big Brother?
Zodra je een beetje veel berichten met iemand uitwisselt, crasht het nonstop en maakt het je iPhone retetraag? Ik ben er niet zo positief over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie gebruikt er hier trouwens allemaal WhatsApp? Bij mij is het nu ondertussen de meest gebruikte dagelijkse App geworden. Eigen betaald SMS-verkeer is met 90% gedaald..
Via http://www.macrumors.com/(...)ne-export-continues/quote:The primary reason for the change, say sources familiar with Apple's plans, is to support sophisticated new multitasking APIs in iPhone 4.0. The system will now be evaluating apps as they run in order to implement smart multitasking. It can't do this if apps are running within a runtime or are cross compiled with a foreign structure that doesn't behave identically to a native C/C++/Obj-C app.
"[The operating system] can't swap out resources, it can't pause some threads while allowing others to run, it can't selectively notify, etc. Apple needs full access to a properly-compiled app to do the pull off the tricks they are with this new OS,"
Wat ik dan weer niet begrijp is dat juist nu Adobe de juiste kant op gaat met hardware acceleration voor H264 en graphics en het mogelijk maken om volledige Flash goed lopend naar andere mobiele platformen te brengen dat Apple tegen gaat werken. Volgens Adobe het gaat zelfs zo ver dat ze Adobe niet de toegang tot de hardware geven om dit ook voor de iPhone te bereiken. Als dat zo zou zijn is het gewoon tegenwerken. Dit geldt overigens niet alleen voor de iPhone maar ook voor OSX, als Apple gewoon de juiste API's zou aanbieden dan zou er met Flash 10.1 gewoon hardware acceleration zijn geweest op de Mac.quote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Omdat apple die keus gewoon kan maken. Ze merken al zo'n beetje sinds de overstap naar intel dat adobe gewoon niet in staat is om in een acceptabele tijd een behoorlijk product neer te zetten. Logisch dus dat ze daar op de iPhone niet (meer) op zitten te wachten.
Ik denk niet dat Jobs 'even' gaat overleggen met de mannen van Adobe. Er zit enorm veel oud zeer tussen beide bedrijven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Bovendien vind ik het ook eigenlijk van weinig klasse getuigen dat ze daar nu zo even tussen neus en lippen mee komen terwijl Adobe over 3 dagen CS5 gaat presenteren. Zoiets overleg je toch?
Waarom? Beide zijn commerciele bedrijven zonder verplichting jegens elkaar hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:35 schreef King_of_cubes het volgende:
Overleggen is misschien een groot woord maar maak het dan wel even van tevoren kenbaar.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Middelvinger terug Apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |