Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich snap ik het wel van die 3G... die moeten gewoon een iPhone 4 gaan kopen van Steve.
Die gaat ook niet multitaskenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een iPod touch 1st gen.
Dan maakt 't voor jou toch niks uitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.
gelet op het feit dat ik het ding alleen als tijdverdrijf in het vliegtuig gebruik overleef ik dat welquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gelet op het feit dat ik het ding alleen als tijdverdrijf in het vliegtuig gebruik overleef ik dat wel
Er moet een excuus zijn om mensen die 4G aan te smerenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Trollface. het volgende:
Homoseksueel dat je met een Touch 2G niet kunt multitasken. Met backgrounder heb ik althans nooit problemen.
In oktober loopt mijn huidige abonnement van m'n 3G af, gewoon verlengen met een nieuwe! Ben je sowieso 1 van de weinigen met een nieuwe iPhone, aangezien iedereen tegenwoordig met een 3GS rondloopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.
Jawel, want mijn abo loopt pas in oktober af. Maar goed, ik wilde toch van T-Mobile af dus wie weet koop ik wel een losse iPhone die unlocked is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan maakt 't voor jou toch niks uit.
Erg jammer. Als er GPS in zou zitten zou ik nog overwegen om een Touch te halen ipv een iPhone. Bellen is eigenlijk mijn minst gebruikte feature van de iPhone.quote:
Mijn abo loopt volgend jaar in april pas afquote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel, want mijn abo loopt pas in oktober af. Maar goed, ik wilde toch van T-Mobile af dus wie weet koop ik wel een losse iPhone die unlocked is.
Typisch Apple.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er moet een excuus zijn om mensen die 4G aan te smeren
Als de nieuwe iPhone in juni of juli gelanceerd wordt, kan je er gerust vanuit gaan dat hij pas vanaf september/oktober leverbaar is in Nederland en dan maar hopen dat ze dit keer wat meer aangeleverd krijgen dan zoals de 3GS.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel, want mijn abo loopt pas in oktober af. Maar goed, ik wilde toch van T-Mobile af dus wie weet koop ik wel een losse iPhone die unlocked is.
Haal jij daar dan ook je levensgeluk uit, de zin van je bestaan?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In oktober loopt mijn huidige abonnement van m'n 3G af, gewoon verlengen met een nieuwe! Ben je sowieso 1 van de weinigen met een nieuwe iPhone, aangezien iedereen tegenwoordig met een 3GS rondloopt.
Je kan ook te ver gaan, maarja, zo doet Apple het altijd. 5 versies van hetzelfde product uitbrengen, en mensen maar dwingen om weer de volgende versie te kopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Pure marketing, Apple doet niks zonder reden.
Nee, het ging mij meer om het feit dat de 3G geen gebruik kan maken van o.a. multi-tasking en het gegeven dat ik over een half jaar een nieuwe iPhone kan halen dat leed enigszins verzacht, maar ik moet hier natuurlijk niet serieus op in gaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Haal jij daar dan ook je levensgeluk uit, de zin van je bestaan?
Dwingen? Really?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan, maarja, zo doet Apple het altijd. 5 versies van hetzelfde product uitbrengen, en mensen maar dwingen om weer de volgende versie te kopen.
Je bent in de war met Microsoft Windows.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan, maarja, zo doet Apple het altijd. 5 versies van hetzelfde product uitbrengen, en mensen maar dwingen om weer de volgende versie te kopen.
Voor de shuffle!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Marble het volgende:
Het wachten is nu op iBooks voor de Nano.
Er is nog helemaal niks over hardware gezegd idd en ik kan me haast niet anders voorstellen dan dat alles een flinke update krijgt op dat vlak.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gizmodo.com/5512635/iphone-os-4-all-the-new-features
• 5x digital zoom: Could this hint at a higher quality camera in the next hardware? 3.2 megapixels seems a bit low for 5x digital zoom.
Dat zal ook wel de hoofdreden zijn. Het verschil is inderdaad verschrikkelijk groot, als ik mijn 3G naast de 3GS van m'n pa leg. Maar toch is het kut als 3G bezitter..quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien heeft de 3G gewoon niet genoeg CPU power aan boord om fatsoenlijk te kunnen multitasken. Ik schrok echt van het verschil in snelheid tussen de 3G en de 3GS. Het is een enorm verschil.
Volgens mij is het abo van T-mobile erg redelijk voor wat je ervoor krijgt? Heb het dan wel over i150, weet niet hoe het met de anderen zit.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef KneusTeun het volgende:
Nu hoop ik heel hard dat de 4G ook via andere providers te krijgen is i.p.v. alleen die belachelijke abonnementen van t-mobile. Heb niet zo'n zin in overstap van provider en ook nog teveel betalen per maand.
Voor mijn gevoel is Apple de Mac en OS X flink aan het verwaarlozen. Eigenlijk.quote:
Ben echt heel erg benieuwd wanneer die er aan komen, het duurt nu al best lang, als je afgaat op de geruchten, hoewel diezelfde geruchten eerst ook zeiden dat ze er in januari al zouden zijn. Eerst oude voorraden opmaken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu nog macbook pro's.
En minder werkgeheugen in de 3G (dacht ik...)quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de hoofdreden zijn. Het verschil is inderdaad verschrikkelijk groot, als ik mijn 3G naast de 3GS van m'n pa leg. Maar toch is het kut als 3G bezitter..
10.6 en nieuwe iMac's?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Apple de Mac en OS X flink aan het verwaarlozen. Eigenlijk.
Serieus? Je hebt pas 10.6.3quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op Macrumors.com een opmerking dat Apple alleen nog maar bezig is om apparaten te maken die opbrengsten richting de iTunes store genereren. Zit een aardige kern van waarheid in zo ondertussen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat verdomd weinig vernieuwends in 10.6, ze hebben er wat legacy troep uit gesloopt en dat was het. Zit bijna te twijfelen of ik wel een MBP moet kopen om mijn MacBook te vervangen.quote:
http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En minder werkgeheugen in de 3G (dacht ik...)
Je vind Windows serieus een alternatief om te overwegen?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat verdomd weinig vernieuwends in 10.6, ze hebben er wat legacy troep uit gesloopt en dat was het. Zit bijna te twijfelen of ik wel een MBP moet kopen om mijn MacBook te vervangen.
Zo was het vanaf moment 1 ook aangekondigd; evolutie, geen revolutie.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat verdomd weinig vernieuwends in 10.6, ze hebben er wat legacy troep uit gesloopt en dat was het. Zit bijna te twijfelen of ik wel een MBP moet kopen om mijn MacBook te vervangen.
En dat is exact de reden dat 10.6 een upgrade was in plaats van een heel nieuwe versie. Dat verklaart uiteraard ook die prijs, 29 euro. Een hoop verbeteringen (ik neem aan dat ik ze niet op hoef te noemenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Shufflet ie midden in Harry Potter opeens naar Jurassic Park, en iedereen zich maar afvragen waarom Hermione's gezicht eropeens af gebeten wordt door een velociraptor.quote:
Ik ga wel terug naar pen en papier.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je vind Windows serieus een alternatief om te overwegen?.
Ik gok dat de e-books op de iPhone meer bedoelt zijn voor tussendoor, als je in de trein zit en een ritje van 20 minuten maakt, even lezen op je iPhone. Als je onderuit gezakt zit verwacht Apple natuurlijk dat je een iPad bij de hand hebt!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Shufflet ie midden in Harry Potter opeens naar Jurassic Park, en iedereen zich maar afvragen waarom Hermione's gezicht eropeens af gebeten wordt door een velociraptor.
Maar even serieus, is dat boeken lezen op de iPhone nou een beetje te doen? Staat er niet te weinig tekst op het scherm bijvoorbeeld en worden je ogen er niet snel moe van? Ik zou het eigenlijk eens op mijn PSP moeten proberen, dat is vast wel vergelijkbaar.
Nee hoor, au contraire, ik kan nog prima werken met hun inmiddels-9-jaar-oude-besturingssysteem XP, naast Windows 7 en Linux.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je bent in de war met Microsoft Windows.
Nee. 150 smsjes is lachwekkend.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij is het abo van T-mobile erg redelijk voor wat je ervoor krijgt? Heb het dan wel over i150, weet niet hoe het met de anderen zit.
Ik zeg ook niet dat de UI slecht is, juist nietquote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Na het vasthouden van elke nieuwe Blackberry/HTC/whatever ben ik nog steeds ERG blij met de UI van de iPhone... Imho nog steeds de beste die er is.
ik heb de 3 stiegs uitgelezen op m'n touch.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Shufflet ie midden in Harry Potter opeens naar Jurassic Park, en iedereen zich maar afvragen waarom Hermione's gezicht eropeens af gebeten wordt door een velociraptor.
Maar even serieus, is dat boeken lezen op de iPhone nou een beetje te doen? Staat er niet te weinig tekst op het scherm bijvoorbeeld en worden je ogen er niet snel moe van? Ik zou het eigenlijk eens op mijn PSP moeten proberen, dat is vast wel vergelijkbaar.
HET IS DISKRIMINAZI!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef donald_dick het volgende:
En we vergeten weer de early adopters...
Lol, hoezo hint? Moeten ze het uitspellen ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gizmodo.com/5512635/iphone-os-4-all-the-new-features
• 5x digital zoom: Could this hint at a higher quality camera in the next hardware? 3.2 megapixels seems a bit low for 5x digital zoom.
Ik moet mijn mening bijstellen, de 2g komt tenminste voor in de plaatjes:quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef donald_dick het volgende:
En we vergeten weer de early adopters...
Dat is een 3G(S), kijk maar naar de bredere rand rond het scherm.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening bijstellen, de 2g komt tenminste voor in de plaatjes:
[ afbeelding ]
Want op een DS heb je geen flutgames?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gaan we nu alle flutgames vergelijken met een Nintendo DS?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is een 3G(S), kijk maar naar de bredere rand rond het scherm.
een stuk of 50.000 minderquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Want op een DS heb je geen flutgames?.
Kijk eens in het schap. Het sterft van de Laura's Dromen, Nintendogs, en weet ik veel wat voor meuk. Waar je ook nog eens leuk 30 of 40 euro voor mag betalen...quote:
Omdat sommige mensen nog stommer dan het achtereind van Steve Jobs zijn en hun eigen mening verwarren met een feit. Dat icm erg doorzichtig trollen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
En ja, ik weet het verschil tussen trollen/bashen en een normale (inhoudelijke) mening.
Aan de andere kant zijn er ook tientallen (gaat zelfs wel dicht naar de honderd toe inmiddels) must-play titels van absolute topkwaliteit beschikbaar op de DS, die ook niet eens meer onder doen voor home console games. Op de iPhone beperkt dat zich tot een handjevol. Op de DS is de bagger/kwaliteit-ratio ook hoog, maar van die 50.000 die Apple noemt zijn er 49.995 gewoon pure crap. Die cijfers zijn dus gewoon misleidend en nietszeggend.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kijk eens in het schap. Het sterft van de Laura's Dromen, Nintendogs, en weet ik veel wat voor meuk. Waar je ook nog eens leuk 30 of 40 euro voor mag betalen...
die nog een stuk beter verkopen dan driekwart van de apps nu.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kijk eens in het schap. Het sterft van de Laura's Dromen, Nintendogs, en weet ik veel wat voor meuk. Waar je ook nog eens leuk 30 of 40 euro voor mag betalen...
en hoeveel games op de iPhone heb je nu?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ken nauwelijks games op de ds die de moeite waard zijn eigenlijk. Op de psp heb ik er dan wel een stuk of 20.
Misschien wel 100 vind ik niet erg indrukwekkend voor een platform als de DS eigenlijk. Zeker gezien de leeftijd. En ik vind (let op, mening!) de kwaliteit van de App Store echt met sprongen vooruit gegaan. Er is zeker een mindere periode geweest maar die is nu absoluut voorbij.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook tientallen (gaat zelfs wel dicht naar de honderd toe inmiddels) must-play titels van absolute topkwaliteit beschikbaar op de DS, die ook niet eens meer onder doen voor home console games. Op de iPhone beperkt dat zich tot een handjevol. Op de DS is de bagger/kwaliteit-ratio ook hoog, maar van die 50.000 die Apple noemt zijn er 49.995 gewoon pure crap. Die cijfers zijn dus gewoon misleidend en nietszeggend.
Ja das niet zo gek hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die nog een stuk beter verkopen dan driekwart van de apps nu.
Stuk of 8. In het half jaartje dat ik games koop. M'n psp heb ik al 5 jaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en hoeveel games op de iPhone heb je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |