Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich snap ik het wel van die 3G... die moeten gewoon een iPhone 4 gaan kopen van Steve.
Die gaat ook niet multitaskenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een iPod touch 1st gen.
Dan maakt 't voor jou toch niks uitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.
gelet op het feit dat ik het ding alleen als tijdverdrijf in het vliegtuig gebruik overleef ik dat welquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gelet op het feit dat ik het ding alleen als tijdverdrijf in het vliegtuig gebruik overleef ik dat wel
Er moet een excuus zijn om mensen die 4G aan te smerenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Trollface. het volgende:
Homoseksueel dat je met een Touch 2G niet kunt multitasken. Met backgrounder heb ik althans nooit problemen.
In oktober loopt mijn huidige abonnement van m'n 3G af, gewoon verlengen met een nieuwe! Ben je sowieso 1 van de weinigen met een nieuwe iPhone, aangezien iedereen tegenwoordig met een 3GS rondloopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was ik toch al van plan. Wat een zaadactie.
Jawel, want mijn abo loopt pas in oktober af. Maar goed, ik wilde toch van T-Mobile af dus wie weet koop ik wel een losse iPhone die unlocked is.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan maakt 't voor jou toch niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |