You never know.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef ferrariking het volgende:
[..]
het leven is hard komt wel goed hoop ik
ik ben weer eens te laatquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Eisoep het volgende:
[..]
die zijn nu weg![]()
als je ze had gezien snap je het
wil ik net zeggenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Eisoep het volgende:
[..]
die zijn nu weg![]()
als je ze had gezien snap je het
Wil je een spoiler ?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben bijna 26 en nog maagd. Ben er trots op. Iedereen neukt maar met elkaar en mijn eerste keer wordt tenminste echt bijzonder.
hahaha wat leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Eisoep het volgende:
[..]
neehoor jij kan tenminste nog slapen vannacht
nee dat wil je niet.quote:
Ik zet m'n geld dan op Schenkstroop.quote:
haha, ja nu ligt dat toch iets anders. je begrijpt me welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Eisoep het volgende:
[..]
neehoor jij kan tenminste nog slapen vannacht
ik ga uit hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nee dat wil je niet.
maar gozer ga de deur uit ofzo.. een dude uit mijn klas lijkt wel een beetje op jou en zelfs die heeft al een jaar een wijf
Het spijt me dat ik je een slapeloze nacht heb bezorgdquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha, ja nu ligt dat toch iets anders. je begrijpt me wel
Die gaat over de 65?quote:
heel fout als je daar op doordenktquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je een slapeloze nacht heb bezorgdoooeeeehhhh hoe fout klinkt dat
wat ben je stomquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je een slapeloze nacht heb bezorgdoooeeeehhhh hoe fout klinkt dat
waarom ben ik stom?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef ferrariking het volgende:
[..]
wat ben je stom
vroegen dag ik er wel over om zelfmoord gaan plegen
als je ontmaagd wilt worden moet je dat soort dingen vooral niet rondvertellen, want mensen verklaren je dan al snel voor een emo.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef ferrariking het volgende:
[..]
wat ben je stom
vroegen dag ik er wel over om zelfmoord gaan plegen
Ik doe niet raarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef ferrariking het volgende:
[..]
je doet zo raar
o ja die foto is al 8 dagen oud of zo
oke is goed sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ik doe niet raar![]()
ik ben hartstikke vriendelijk spontaan lief vrolijk knap en natuurlijk heel bescheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |