quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:14 schreef iPat het volgende:
[..]Grinden na eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grinden na eindbaasJa, dat probeer ik dus door continu die Adamantoises in de pan te hakken, want ik heb geld nodig voor wapens en 80.000 CPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is rot als ik daarvoor elke keer een nieuwe savegame moet starten om die Adamantoise op GP weer tegen te komen.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb die Tonberries ook redelijk makkelijk verslagen. Ze worden inderdaad wat vervelender later in het gevecht maar echt bedreigend zijn ze niet.
In tegenstelling tot Neochu.![]()
What the fuck... die kan ik dus onmogelijk aan he.
Screech = Vanille, Hope en Lighting dood, maakt niet uit welke boosts ze allemaal hebben als protect en shell en zo, allemaal dood. Sazh bijna dood en Fang en Snow kunnen het nog wel overleven (halfdood dus). Maar m'n healer is dus of Vanille of Hope, en die zijn kansloos. Dit is echt een onmogelijk gevecht nu. Kutscreech.
Iemand een truuk hiervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]Dan nog, hij heeft niet heel weinig HP of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zoiets als zeggen dat gigantuar ook ergens heel vatbaar voor is, maar door zijn aanval ben jij dat ook
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, hij heeft niet heel weinig HP of zo
Dat is zoiets als zeggen dat gigantuar ook ergens heel vatbaar voor is, maar door zijn aanval ben jij dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]Die is niet 100% fullproof. Ik heb het eens geprobeerd, dat duurde een kwartier voordat dat vatte. Met normale aanvallen gaat dat een stuk snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Een kwartier proberen op een eindbaas van de trials, daar is niets mis meequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is niet 100% fullproof. Ik heb het eens geprobeerd, dat duurde een kwartier voordat dat vatte. Met normale aanvallen gaat dat een stuk sneller
Wel als je het zelf binnen 5 minuten neerlegt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een kwartier proberen op een eindbaas van de trials, daar is niets mis mee.
5 minuten? Dan heeft hope net zijn 3e buff gecastquote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je het zelf binnen 5 minuten neerlegt.
Yaschas Massif – Paddraean Archaeopolis voor nummer 6quote:Op woensdag 14 april 2010 20:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
waar is stone nr 6![]()
Heb 5 verslagen,maar er verschijnt geen nr 6 in de buurt,
Wel een heull kolere stuk gelopen,om uiteindelijk bij 8 uit te komen
Daar hebben bij mij Lightning en Fang ook last van. Met 5 ATB balken en haste is dat elke serie een volledige balkquote:Op donderdag 15 april 2010 09:56 schreef Amos_ het volgende:
Ok ik ben om. Fang / Sazh / Vanille is nu mijn team.
Fang deelt zoveel meer damage uit dan Snow
Overigens, ze charged haar ATB balk bij elke aanval terwijl ze geen equipment heeft die haar dat geeft? Hoe kan dat?
Ik had hem intussen al gevonden,quote:Op donderdag 15 april 2010 01:45 schreef Purevil het volgende:
[..]
Yaschas Massif – Paddraean Archaeopolis voor nummer 6
Volgens mij een passive ability in haar tree. Faultsiphon of zo, maar ik heb de naam niet even bij de handquote:Op donderdag 15 april 2010 09:56 schreef Amos_ het volgende:
Overigens, ze charged haar ATB balk bij elke aanval terwijl ze geen equipment heeft die haar dat geeft? Hoe kan dat?
Je weet dat dit mijn 2e playtrough is hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef Ixnay het volgende:
Inderdaad daar hadden ze wel eens een Chocobo kunnen neerzetten.
Maar er zijn gelukkig wel 2 teleport stones waarmee je naar het einde kunt teleporten.
Level daar niet te veel voordat je naar die Tower gaat anders wordt het erg simpel de rest van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |