abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80212667
Je zou juist denken dat het begin het moeilijkst is en als je er 1 doodmaakt die andere 2 ook nog wel aankan. Makkelijker.

Worden ze sterker gedurende het gevecht of zo?
pi_80213447
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:46 schreef Desunoto het volgende:
Je zou juist denken dat het begin het moeilijkst is en als je er 1 doodmaakt die andere 2 ook nog wel aankan. Makkelijker.

Worden ze sterker gedurende het gevecht of zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What was once contained, will be unleashed
pi_80214306
De eindbaas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 12 april 2010 @ 08:09:02 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80214580
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:31 schreef Amos_ het volgende:
De eindbaas
SPOILER
Idem

Ik wilde de PS3 eigenlijk niet uitzetten vanwege dat laatste
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_80214893
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:41 schreef Purevil het volgende:
Pff, heb ik die Zirnitra en de final boss eindelijk verslagen, kom ik in de Faultwarrens ineens 3 Tonberries tegen XD
Tips? Want meer dan 1 krijg ik er niet dood
De aanvallen worden volgens mij 'gereset' na een bepaalde grudge en begint het feest weer opnieuw. Zoals al eerder gezegd, ik doe alles met 'instant stagger' mogelijkheid en heb niet zo heel veel last daar gehad. Een wolkje fortisol en deceptisol zou misschien nuttig zijn als je deze wapens en items niet hebt, anders zijn ze erg, uh, lastig Eenmaal in stagger moet je 2 of meer COM's regelen, want ze moeten zo snel mogelijk dood. Ik kan het nu niet echt naspelen zonder instant stagger, want met 20k+ hp is dat niet echt eerlijk vergelijken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80214937
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:31 schreef Amos_ het volgende:
De eindbaas
SPOILER
SPOILER
pi_80215187
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:

[..]
SPOILER
Zit nu op het werk dus heb niet alles bij de hand, maar even uit mijn hoofd...

Snow 8200 hp 1500 strength
Sazh 7800 hp 600 strength/magic
Vanille 6700 hp (of hoger..iets..) 1300 magic en Improved Cure 2

Start paradigm is Com/Syn/Sab

Het probleem zit hem erin dat al zijn aanvallen echt verrekte veel schade blijven doen, vooral als ie die
SPOILER
Ik bedoel, bij die boss ga ik niet dood maar
SPOILER
pi_80215365
Mja, dan is ie wel erg pittig. Heb je nog een savegame om net voor dat punt flink te grinden? Die plek is echt het beste van het hele spel denk ik, qua tijd/CP verhouding. Zo kun je zorgen dat je in ieder geval wat langer overleeft
  maandag 12 april 2010 @ 09:30:21 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80215625
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Mja, dan is ie wel erg pittig. Heb je nog een savegame om net voor dat punt flink te grinden? Die plek is echt het beste van het hele spel denk ik, qua tijd/CP verhouding. Zo kun je zorgen dat je in ieder geval wat langer overleeft
Ik werd echt moe van die wereld eerlijk gezegd, dus ik wilde er doorheen
Vond het geen fijn/,ooi stuk.
L'Amour menaçant:
pi_80215677
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op het allerlaatst ben ik toch wel even een uurtje of twee gebleven hoor. ik gok zo'n 100k Cp per kwartier, op redelijke veilige manier.
SPOILER
pi_80215744
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Werd er nogal moe van, tot aan het punt toe dat zelfs mijn vriendin (die kijkt nogal regelmatig mee als ik FF XIII aan het spelen ben) riep dat ik nu verdomme maar eens door moest lopen

Maar volgens mij heb ik nog wel een save van hiervoor ja.

Overigens,
SPOILER
pi_80215785
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:35 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Werd er nogal moe van, tot aan het punt toe dat zelfs mijn vriendin (die kijkt nogal regelmatig mee als ik FF XIII aan het spelen ben) riep dat ik nu verdomme maar eens door moest lopen

Maar volgens mij heb ik nog wel een save van hiervoor ja.

Overigens,
SPOILER
Chapter 13
SPOILER
  maandag 12 april 2010 @ 09:38:22 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80215816
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Op het allerlaatst ben ik toch wel even een uurtje of twee gebleven hoor. ik gok zo'n 100k Cp per kwartier, op redelijke veilige manier.
SPOILER
Ja misschien moet ik toch maar ff terug. Maar ik hou echt ZO niet van dat grinden. Ik bedoel, die Cie'th missies hebben naast grinden dan nog een verloop, een doell. Dat vind ik dna nog wel leuk

Maar ik vind het level zelf, het chapter zelf ook gewoonweg niet leuk. De wereld zegmaar.
L'Amour menaçant:
pi_80215818
....
pi_80215840
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja misschien moet ik toch maar ff terug. Maar ik hou echt ZO niet van dat grinden. Ik bedoel, die Cie'th missies hebben naast grinden dan nog een verloop, een doell. Dat vind ik dna nog wel leuk

Maar ik vind het level zelf, het chapter zelf ook gewoonweg niet leuk. De wereld zegmaar.
Klopt. Ik vond dat stuk ook echt tergend slecht. Vooral omdat je zoiets hebt van... wat de neuk doe ik hier, wat is dit ...
pi_80215916
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als je alle tropheeen wilt halen is het de overweging om op Gran Pulse te gaan grinden (ja, missies herspelen tot in den eeuwigheid) of daar. Dan maar liever daar, tot zo ver dat kon. Op die plek kun je namelijk niet meer terugkomen, als je eenmaal Mr. BigBoss gesloopt hebt. Helaas merkte ik dat dus wat later, anders was ik nog wel even gebleven

Hopelijk kan ik deze week een uurtje of wat vinden om die laatste acc. te uppen, dan heb ik dat ook gehad. En dan, de leegte
  maandag 12 april 2010 @ 09:42:38 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80215943
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Klopt. Ik vond dat stuk ook echt tergend slecht. Vooral omdat je zoiets hebt van... wat de neuk doe ik hier, wat is dit ...
En misschien is dat ook alleen maar dat het zo net voor het einde zit, dat ik denk "Jaaa, let's get on with it, move!". Maar ik vind de wereld in dat chapter echt de minst leuke van allemaal. Qua beesten, qua omgeving, qua alles.
L'Amour menaçant:
pi_80216018
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als je alle tropheeen wilt halen is het de overweging om op Gran Pulse te gaan grinden (ja, missies herspelen tot in den eeuwigheid) of daar. Dan maar liever daar, tot zo ver dat kon. Op die plek kun je namelijk niet meer terugkomen, als je eenmaal Mr. BigBoss gesloopt hebt. Helaas merkte ik dat dus wat later, anders was ik nog wel even gebleven

Hopelijk kan ik deze week een uurtje of wat vinden om die laatste acc. te uppen, dan heb ik dat ook gehad. En dan, de leegte
Ik maak gewoon zoals vaker bij dit soort games, meerdere saves op meerdere punten aan
pi_80217057
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik maak gewoon zoals vaker bij dit soort games, meerdere saves op meerdere punten aan
dat doe ik ook. :p ik save nooit over een bestaande savegame, weet niet waarom. maar het is wel leuker omdat je nu bepaalde dingen nog snel kan naspelen.
  maandag 12 april 2010 @ 10:49:21 #170
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80217840
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

dat doe ik ook. :p ik save nooit over een bestaande savegame, weet niet waarom. maar het is wel leuker omdat je nu bepaalde dingen nog snel kan naspelen.
Ik begin er al de pest in te krijgen om bij savegame 99 savegame 1 te moeten overschrijven
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 12 april 2010 @ 15:35:40 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80228604
Ik vond die 3 tonberries helemaal niet moeilijk eigenlijk . Maar dat kan ook een MGDW'tje geweest zijn. Iig gewoon snel focus fire op 1 tonberry en daarna de rest doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:09:41 #172
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_80249598
SPOILER
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_80251774
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:09 schreef iPat het volgende:
SPOILER
Endgame, na missies
SPOILER
pi_80253756
SPOILER: eindbaas
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:14:26 #175
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_80259143
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 05:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Endgame, na missies
SPOILER
SPOILER
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')