abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80094494
http://www.fox.nl/groepsreizen/acties/4u/stem_bestemming.asp?pollid=48&destinationid=62&destination=Maleisië

Zeg maar als je het zieligst bent en de meeste stemmen krijgt verdien je een reis

Zelden zo iets zieligs meegemaakt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80094543
Zo zeg, wat zielig.
pi_80094561
Gewoon drie nepberichten om een vakantie te winnen.
pi_80094587
Inderdaad, wat zielig nou.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_80094644
man man man wat zielig is dit zeg, herken me wel een beetje in het verhaal haha
pi_80094649
Ik vind dit echt verschrikkelijk.
pi_80094686
Medelijden hebben is voor de zwakken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80094695
Dat dit kan in Maleisië.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_80094712
Jezus ik lag me te pletter om die verhalen
Ik denk continu dat het KLB verhalen zijn
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80094720
ik stemde op degene met het minst aantal stemmen
best wel triest ja
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_80094857
Niet normaal. Waar gaat dit heen met de wereld. De wereld wordt steeds afhankelijker van zielige mensen die via internet zichzelf anders introduceren en zo ondanks hun gezwellige hoofd en puntkop toch een reis kunnen winnen. Internet is de beste voortplantingsmethode volgens domme mensen. Kan natuurlijk helemaal niet, omdat je nagaat dat er dan 40 miljard mensen wonen en je kijkt even rond op deze kutwereld, zie je dat dat onmogelijk is mbt de bevolkingsverhoudingen. TS, ben het he-le-maal met je eens en weet ook niet dat het alleen betrekking heeft op dit voorbeeld. Jij zwoegt al jaren, wat zeg ik tientallen jaren met dit probleem, maar niemand die jou 'taal' begrijpt. Ik vind dit zeer kut voor je, maar ik herken jou situatie als een kameel een kikker.

Groetjes
pi_80094897
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
Dat dit kan in Maleisië.
.
pi_80095116
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef Sportex het volgende:
Niet normaal. Waar gaat dit heen met de wereld. De wereld wordt steeds afhankelijker van zielige mensen die via internet zichzelf anders introduceren en zo ondanks hun gezwellige hoofd en puntkop toch een reis kunnen winnen. Internet is de beste voortplantingsmethode volgens domme mensen. Kan natuurlijk helemaal niet, omdat je nagaat dat er dan 40 miljard mensen wonen en je kijkt even rond op deze kutwereld, zie je dat dat onmogelijk is mbt de bevolkingsverhoudingen. TS, ben het he-le-maal met je eens en weet ook niet dat het alleen betrekking heeft op dit voorbeeld. Jij zwoegt al jaren, wat zeg ik tientallen jaren met dit probleem, maar niemand die jou 'taal' begrijpt. Ik vind dit zeer kut voor je, maar ik herken jou situatie als een kameel een kikker.

Groetjes
Ik zou je verhaal insturen misschien win je wel een reis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 8 april 2010 @ 21:49:25 #14
267444 Skonk
Free Skonk
pi_80101874
Zielige mensen dienen te sterven
pi_80102057
Zouden die mensen dit ook spammen op hyves en MSN? Stem op mijn vader aub!! het kost maar 3 seconden!!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 8 april 2010 @ 21:53:38 #16
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_80102109
ik heb gestemd op kandidaat 2
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_80102133
Ik heb op de blinde jongen gestemt, moge hij winnen.
  donderdag 8 april 2010 @ 21:54:37 #18
122997 zquing
Drama Junk
pi_80102154
ja leuk
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')