ik moest gewoon even mijn frustratie uitenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
abelli heeft kutbanners. Maar wij hebben vorig jaar een heel mooi fotoboek laten maken via die site bij afscheid van een collega. Zij was er erg blij mee.
dat magquote:Op donderdag 8 april 2010 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest gewoon even mijn frustratie uiten
Ik krijg hem ook gewoon 9 van de 10 keer, en dan duurt het echt serieus 2 minuten voordat mijn post er staat.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat mag![]()
Ik kan mij voorstellen dat je gek word van die banner
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het toch geweldig om de spanning met een mes te kunnen snijden![]()
![]()
![]()
![]()
heb je jezelf gesnedenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het toch geweldig om de spanning met een mes te kunnen snijden![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is weer te lang thuis, dan ga ik me ergeren aan hem en dan krijgen we ruziesquote:
Wie is hij, man, zoonlief, voormalig ex?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is weer te lang thuis, dan ga ik me ergeren aan hem en dan krijgen we ruzies
vriendquote:Op donderdag 8 april 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie is hij, man, zoonlief, voormalig ex?
Zal ik langskomen om het ijs te breken?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is weer te lang thuis, dan ga ik me ergeren aan hem en dan krijgen we ruzies
Dan zet ik mn tentje in het natuurgebied hier achter en gaan wij spelletjes in de tent doenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zal ik langskomen om het ijs te breken?
Is heel goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zet ik mn tentje in het natuurgebied hier achter en gaan wij spelletjes in de tent doen
Nee, nog niet echt. Ik sprak hem alleen aan op zijn onbeleefde gedrag jegens Saaaaab.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Heb jij ook al last van die madrista vent
Hij lurkt bij alle vrouwen op het foboquote:Op donderdag 8 april 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Ik sprak hem alleen aan op zijn onbeleefde gedrag jegens Saaaaab.
Nou en, ik ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij lurkt bij alle vrouwen op het fobo
Nee, jij en ik doen het op een kijk-ons-eens-schattig-en-minderjarig-zijn-geef-me-je-msn-manier.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij en ik doen het niet op een vieze ouwe pedomanier
Inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Gadver als je dan weet dat je met je kop op tv komt was dan op zn minst je haar ff
It works !!!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, jij en ik doen het op een kijk-ons-eens-schattig-en-minderjarig-zijn-geef-me-je-msn-manier.
jaquote:Op donderdag 8 april 2010 18:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, jij en ik doen het op een kijk-ons-eens-schattig-en-minderjarig-zijn-geef-me-je-msn-manier.
Er zit een vrouw bij editie.nl te praten over co-ouderschap. Ik denk dat haar ex wilde scheiden omdat ze dr haar niet wastquote:
Het gaat tot nu toe best goed ja. Ik heb al een aardige verzameling opgebouwd.quote:
Dat is ook wel een turn-off ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit een vrouw bij editie.nl te praten over co-ouderschap. Ik denk dat haar ex wilde scheiden omdat ze dr haar niet wast
voortreffelijk, maar niet heusquote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe werkt het tot nu toe bij jou?
Oh, dat is wel een miezerige verzameling.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb slechts DW, Marijke en Luna op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |