ik moest gewoon even mijn frustratie uitenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
abelli heeft kutbanners. Maar wij hebben vorig jaar een heel mooi fotoboek laten maken via die site bij afscheid van een collega. Zij was er erg blij mee.
dat magquote:Op donderdag 8 april 2010 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest gewoon even mijn frustratie uiten
Ik krijg hem ook gewoon 9 van de 10 keer, en dan duurt het echt serieus 2 minuten voordat mijn post er staat.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat mag![]()
Ik kan mij voorstellen dat je gek word van die banner
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het toch geweldig om de spanning met een mes te kunnen snijden![]()
![]()
![]()
![]()
heb je jezelf gesnedenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het toch geweldig om de spanning met een mes te kunnen snijden![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is weer te lang thuis, dan ga ik me ergeren aan hem en dan krijgen we ruziesquote:
Wie is hij, man, zoonlief, voormalig ex?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is weer te lang thuis, dan ga ik me ergeren aan hem en dan krijgen we ruzies
vriendquote:Op donderdag 8 april 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie is hij, man, zoonlief, voormalig ex?
Zal ik langskomen om het ijs te breken?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is weer te lang thuis, dan ga ik me ergeren aan hem en dan krijgen we ruzies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |