was van camping naar muziek terrein, liep er alleen en nogal giechelig omdat ik nooit werd gecontroleerd... Zei nog tegen hem... "jij bent mijn eerste"quote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
aah
was er controle dan? Door de hitte wilde ze volgens mij iedereen zo snel mogelijk binnen hebben
Ergste dingen:
- wespen. Ook al hielden de rokers onder ons ze aardig op afstand
- die vrouwenpleistersdumpdoos die ze maar niet goed wisten te plaatsen in de wc's. Dertig keer van plaats veranderd, totdat ik eindelijk fatsoenlijlk kon scheiten.
- ik.
Ik heb altijd diep respect voor de mensen die achter de bar tussen 1000 wespen hun werk doen. Zou helemaal gek worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
aah
was er controle dan? Door de hitte wilde ze volgens mij iedereen zo snel mogelijk binnen hebben
Ergste dingen:
- wespen. Ook al hielden de rokers onder ons ze aardig op afstand
- die vrouwenpleistersdumpdoos die ze maar niet goed wisten te plaatsen in de wc's. Dertig keer van plaats veranderd, totdat ik eindelijk fatsoenlijlk kon scheiten.
- ik.
Schijten.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Tism het volgende:
Wat is volgens jullie het minst leuke/het ergste/meest vervelende om te doen op Lowlands, waar hebben jullie echt een hekel aan?..
Niet zo'n last van met een caravan, alleen is dan het nadeel het lange stuk lopen naar het Festivalterreinquote:Op woensdag 14 april 2010 17:47 schreef frame-saw het volgende:
De heenweg.
Al is die ook wel leuk.
Maar al die spullen
Das al weer een tijd geleden, was gaaf toen!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Wat dachten jullie van T. Raumschmiere!
Leukleuk! Ik heb in de Effenaar, long time ago, nog bij m op t podium gestaan samen met half Eindhovenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Wat dachten jullie van T. Raumschmiere!
vond het ook zwaar tegenvallenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:41 schreef conobram het volgende:
Foals hoeft niet te komen van mij, wat een saaie bedoeling gister in Paradiso
Ik vond het een geniaal optreden! De nieuwe nummers zijn wat meer opbouwend naar een climax, beetje "A Weekend In The City-effect". Sowieso, hoogtepunt van de avond was Spanish Saharaquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef frame-saw het volgende:
Ik hoor veel verschillende verhalen over Foals.
Het is dat ik 3 juni naar Xiu Xiu ga, anders was ik naar Tivoli gegaan.
Ben wel benieuwd naar het nieuwe album.
En Delphic is sowieso kut.
quote:Lowlanders! Vinden jullie het ook zo'n mooie dag voor wat nieuwe namen? Dan nu wel even goed opletten he.... #LL10 2 minutes ago via TweetDeck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |