Thanks FUFR! En complimenten terug voor de attente post.quote:
misschien moet je de tv uitzetten voordat Ewa gaat zingen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef amaranta het volgende:
een eerste poging, do not mind mijn zangkwaliteiten, intonatie etc.
HEt gaat om Eva, die een dezer dagen nog eens over de rugleuning van de bank valt.
Bekijk deze YouTube-video
dat had ik gedaan, toen heeft zijn hem weer aangezetquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien moet je de tv uitzetten voordat Ewa gaat zingen?
inkopper: maar wie is er nu de baas?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat had ik gedaan, toen heeft zijn hem weer aangezet
dan zong je best goed voor een eerste pogingsquote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
Ik zei toch ook dat het een eerste poging was..
naar eindhoven geweest?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef ArTiC het volgende:
pfff wat een eind rijden...maar we zijn weer thuis
en nog iets verder...tegen de grens met frankrijkquote:
ah...dus dat was die eppo die niet met nattigheid + RWD om kon gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
BTW ex-officebitch ligt in het Elkerliek. moet 3 maanden revalideren wegens verbrijzelde voet (GOED ZO)
uit een flauwe bocht gevlogen vrijdag. zie 112brabant voor foto's.
das een haakse bocht, de lul
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3730
Dat was wel een mooie auto. Betaalt officebitchen bij jou zo goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
BTW ex-officebitch ligt in het Elkerliek. moet 3 maanden revalideren wegens verbrijzelde voet (GOED ZO)
uit een flauwe bocht gevlogen vrijdag. zie 112brabant voor foto's.
das een haakse bocht, de lul
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3730
rotmoeder!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
Dit gebuert er dus als je de TV uitzet
Errorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
Dit gebuert er dus als je de TV uitzet
flauwe bocht, je ziet zelfquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah...dus dat was die eppo die niet met nattigheid + RWD om kon gaan
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie auto. Betaalt officebitchen bij jou zo goed?
uhuh...te hard gereden, in de bocht remmen, achterkant glijd weg, niet weten hoe je moet corrigeren...Boeren Mest Wagen letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
flauwe bocht, je ziet zelf![]()
gisteren nog verteld dat als zun vriendin bij m had gezeten ik hem persoonlijk in het zhs onder zn ballen zou trappen..
wanne koekwaus.
je vergeet de paar biertjes...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...te hard gereden, in de bocht remmen, achterkant glijd weg, niet weten hoe je moet corrigeren...Boeren Mest Wagen letterlijk en figuurlijk.
Nu deed 'ie het wel.quote:
ik kan rijden én zuipenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef FUFR het volgende:
en ook vlak langs die boom af.. als ik m niet zou mogen zou ik het 'm gunnen.
mensen die niet kunnen rijden maar wel zuipen staan onderaan op mijn like-list
gelukkigquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef -moppie- het volgende:
chinees![]()
net 21 minuten gestept, ging goed
Rob en zij hebben een weddenschap dat zij voor zondag a.s. x-zoveel vrienden (meer heeft dan Rob) heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
het buurmeisje van amariaranta en bor wil me toevoegen op linkedin en heeft me gemarkeerd als Friend. Loller
doe dat met je hyves!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rob en zij hebben een weddenschap dat zij voor zondag a.s. x-zoveel vrienden (meer heeft dan Rob) heeft.
zij heeft al 1 miljoen hyves vrienden.quote:
vind het aandoenlijk. Heb helaas tóch op nee gekliktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
zij heeft al 1 miljoen hyves vrienden.
Nee het was haar specifiek om linkedin te doen.
En juist daarom, omdat dat zo serieus is, dacht rob dat ze nooit zoveel vrienden zou krijgen.
gelijk heb je, jullie zijn immers geen vriendenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind het aandoenlijk. Heb helaas tóch op nee geklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |