Thanks FUFR! En complimenten terug voor de attente post.quote:
misschien moet je de tv uitzetten voordat Ewa gaat zingen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef amaranta het volgende:
een eerste poging, do not mind mijn zangkwaliteiten, intonatie etc.
HEt gaat om Eva, die een dezer dagen nog eens over de rugleuning van de bank valt.
Bekijk deze YouTube-video
dat had ik gedaan, toen heeft zijn hem weer aangezetquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien moet je de tv uitzetten voordat Ewa gaat zingen?
inkopper: maar wie is er nu de baas?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat had ik gedaan, toen heeft zijn hem weer aangezet
dan zong je best goed voor een eerste pogingsquote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
Ik zei toch ook dat het een eerste poging was..
naar eindhoven geweest?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef ArTiC het volgende:
pfff wat een eind rijden...maar we zijn weer thuis
en nog iets verder...tegen de grens met frankrijkquote:
ah...dus dat was die eppo die niet met nattigheid + RWD om kon gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
BTW ex-officebitch ligt in het Elkerliek. moet 3 maanden revalideren wegens verbrijzelde voet (GOED ZO)
uit een flauwe bocht gevlogen vrijdag. zie 112brabant voor foto's.
das een haakse bocht, de lul
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3730
Dat was wel een mooie auto. Betaalt officebitchen bij jou zo goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
BTW ex-officebitch ligt in het Elkerliek. moet 3 maanden revalideren wegens verbrijzelde voet (GOED ZO)
uit een flauwe bocht gevlogen vrijdag. zie 112brabant voor foto's.
das een haakse bocht, de lul
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3730
rotmoeder!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
Dit gebuert er dus als je de TV uitzet
Errorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
Dit gebuert er dus als je de TV uitzet
flauwe bocht, je ziet zelfquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah...dus dat was die eppo die niet met nattigheid + RWD om kon gaan
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie auto. Betaalt officebitchen bij jou zo goed?
uhuh...te hard gereden, in de bocht remmen, achterkant glijd weg, niet weten hoe je moet corrigeren...Boeren Mest Wagen letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
flauwe bocht, je ziet zelf![]()
gisteren nog verteld dat als zun vriendin bij m had gezeten ik hem persoonlijk in het zhs onder zn ballen zou trappen..
wanne koekwaus.
je vergeet de paar biertjes...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...te hard gereden, in de bocht remmen, achterkant glijd weg, niet weten hoe je moet corrigeren...Boeren Mest Wagen letterlijk en figuurlijk.
Nu deed 'ie het wel.quote:
ik kan rijden én zuipenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef FUFR het volgende:
en ook vlak langs die boom af.. als ik m niet zou mogen zou ik het 'm gunnen.
mensen die niet kunnen rijden maar wel zuipen staan onderaan op mijn like-list
gelukkigquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef -moppie- het volgende:
chinees![]()
net 21 minuten gestept, ging goed
Rob en zij hebben een weddenschap dat zij voor zondag a.s. x-zoveel vrienden (meer heeft dan Rob) heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
het buurmeisje van amariaranta en bor wil me toevoegen op linkedin en heeft me gemarkeerd als Friend. Loller
doe dat met je hyves!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rob en zij hebben een weddenschap dat zij voor zondag a.s. x-zoveel vrienden (meer heeft dan Rob) heeft.
zij heeft al 1 miljoen hyves vrienden.quote:
vind het aandoenlijk. Heb helaas tóch op nee gekliktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
zij heeft al 1 miljoen hyves vrienden.
Nee het was haar specifiek om linkedin te doen.
En juist daarom, omdat dat zo serieus is, dacht rob dat ze nooit zoveel vrienden zou krijgen.
gelijk heb je, jullie zijn immers geen vriendenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind het aandoenlijk. Heb helaas tóch op nee geklikt
Nee, dat doen we wel weer een keer in de zomerquote:
Nu net, wel lollig, we doen het dus tot nog toe goedquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef amaranta het volgende:
heb je die ensuite gezien in die link? met die deuren ook rechts en links??
ja lijkt best wel hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu net, wel lollig, we doen het dus tot nog toe goed
Ja maar, morgen is het vrijdag en daarna weekeinde?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat doen we wel weer een keer in de zomer
Ik moet eerst morgen op sollicitatie en we willen de bovenkant van de ensuite nog dicht maken
Jamaar, dus? Loller!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar, morgen is het vrijdag en daarna weekeinde?
hij gaat bij ons iets van een soort van radiatorombouwzithoek makenquote:
Ah okee!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij gaat bij ons iets van een soort van radiatorombouwzithoek maken
niet zo oubollige radiatorombouw maar een ietwat moderne
nee, en ook niet kopen in de lievenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee!
Maar gaan jullie nou uitbouwen dan?
is alles van de baan nu?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, en ook niet kopen in de lieven
dat zal niet de reden zijn dat ze niet groter gaan wonen als je ff logisch nadenktquote:
Hangt er vanaf of er dan nog geld is om groter te gaan wonen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zal niet de reden zijn dat ze niet groter gaan wonen als je ff logisch nadenkt
Zou het?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar niet alle beweegredenen zijn altijd baby's. Heus.
Sssssssssssssstquote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef bleiblei het volgende:
juup gaat toch ook verhuizen voor een extra koter?
ohja, duhquote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef bleiblei het volgende:
juup gaat toch ook verhuizen voor een extra koter?
sinds wanneer kost een baby maken geld?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of er dan nog geld is om groter te gaan wonen.
Het maken niet, het luieren welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
sinds wanneer kost een baby maken geld?
Nou nee hoor. Ik wil hier niet weg. En de lieven heeft ook wel nadelen enzo.quote:
mooiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik wil hier niet weg. En de lieven heeft ook wel nadelen enzo.
Dus we blijven nog ffkes hier.
graag. Als het ff kan ga ik inderdaad vrijstaand wonen ipv rijtjeshuis.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus geen grote leefboerderij met weiland als tuin voor jullie?
drie kleine kinderen is ook ruk. Eerst Eva maar eens groot genoeg voeren, dat ze iig zelf naar de wc kan en de vaatwasser kan inruimen enzoquote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef amaranta het volgende:
Rob wil geen derde. En aangezien je zo;n beslissing in principe met zn 2en neemt komt er voorlopig ook geen derde.
Ik ga wel voor een late leg
Ja, daar blijf ik dus op terugkomen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi
(ik vind ook dat jullie een prima huis hebben op een toplocatie)
het is ook niet heel klein, dat moet je niet vergeten. En grootte is ook weer afhankelijk van waar je 't mee vergelijktquote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, daar blijf ik dus op terugkomen.
Centrum, alles vlakbij, garge voor rob.
Tis niet heel groot. Maar hee, de buren en de buren daarvan hebben het ook jaren met zn vieren gedaan.
linkje?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef amaranta het volgende:
Bij jullie omndevhoek. Spuuglelijk n duur
oh godquote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef amaranta het volgende:
Nee ik ben het adres alweer vegetn iets met aerts en nr 7
Voorvdat geld ga ik wel in de lieven wonenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh god
http://www.funda.nl/koop/(...)ter-aertsenstraat-7/
nee dat niet, maar die huizen zijn wel extreem sfeerloos. Koop dan iets in het witte dorpquote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voorvdat geld ga ik wel in de lieven wonen
wij hebben vroeger met ons zessen in een gewoon rijtjeshuis gewoond. mijn ouders met kinderen tussen de 0 en 11. de jongste was 4 toen we naar Acht verhuisden. ik snap dat geneuzel ook niet dat mensen tegenwoordig vinden dat je op je 18 een flat moet hebben. op je 25ste een huis en op je 30ste een vrijstaand huisquote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, daar blijf ik dus op terugkomen.
Centrum, alles vlakbij, garge voor rob.
Tis niet heel groot. Maar hee, de buren en de buren daarvan hebben het ook jaren met zn vieren gedaan.
Mij hoor je ook niet klagen. Ik constateer alleen de feitenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wij hebben vroeger met ons zessen in een gewoon rijtjeshuis gewoond. mijn ouders met kinderen tussen de 0 en 11. de jongste was 4 toen we naar Acht verhuisden. ik snap dat geneuzel ook niet dat mensen tegenwoordig vinden dat je op je 18 een flat moet hebben. op je 25ste een huis en op je 30ste een vrijstaand huis.
Ik heb het niet over jouquote:
Ja, ergens bier aan het zuipen ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef ArTiC het volgende:
Waar zou die nu wonen? Vast nog op een studentenkamer
vast geen rijstwafelquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef Juup© het volgende:
Ik heb ergens trek in.
rijstwafelsquote:
enig idee wat een vrouw tegenwoordig kost?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
sinds wanneer kost een baby maken geld?
Inderdaad! Ik heb nooit een flat gehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wij hebben vroeger met ons zessen in een gewoon rijtjeshuis gewoond. mijn ouders met kinderen tussen de 0 en 11. de jongste was 4 toen we naar Acht verhuisden. ik snap dat geneuzel ook niet dat mensen tegenwoordig vinden dat je op je 18 een flat moet hebben. op je 25ste een huis en op je 30ste een vrijstaand huis.
ik ook niet, wel een maisonnettequote:Op vrijdag 9 april 2010 08:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik heb nooit een flat gehad.
Ook dat niet.quote:
Ik heb ook nooit alleen gewoond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ook dat niet.Het huis waar we nu wonen is mijn eerste huis. Althans, het eerste huis dat daadwerkelijk (mede) op mijn naam staat.
Heb ook nooit alleen gewoond.Ok, een studentenkamer op de Boschdijk, maar daar was ik nooit.
![]()
Iets over samenwerken en elkaar feedback geven, met het hele team. Ik weet nog niet helemaal of ik daar blij mee ben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit alleen gewoond.
Maar![]()
voor je eerste echte eigen huis!
Wat voor training heb je vanmiddag? Iets interessants anders is het zeker geen goeie deal.
Tsja, klinkt niet zo.....quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Iets over samenwerken en elkaar feedback geven, met het hele team. Ik weet nog niet helemaal of ik daar blij mee ben.
Neh, het is echt de bedoeling dat we leren wat elkaars sterke en zwakke punten zijn, waarom iemand zich gedraagt zoals hij/zij zich gedraagt en hoe we met (opbouwende) kritiek om moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, klinkt niet zo.....
Kan je beter iets leuks gaan doen met elkaar voor de teambuilding.
mijn ervaring: daarna gaat het maximaal een week beter intern waarna iedereen weer in zijn/haar oude gedrag terugvalt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neh, het is echt de bedoeling dat we leren wat elkaars sterke en zwakke punten zijn, waarom iemand zich gedraagt zoals hij/zij zich gedraagt en hoe we met (opbouwende) kritiek om moeten gaan.
Mijn gevoel zegt dat het best eens een pittige middag kan worden.
Zal inderdaad wel zo zijn. Maar mijn baas stelt het erg op prijs als zijn mensen met kritiek om kunnen gaan en anderen ook feedback durven geven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn ervaring: daarna gaat het maximaal een week beter intern waarna iedereen weer in zijn/haar oude gedrag terugvalt.
Hmmm....zeer plaatselijk dan...quote:
Werk je bij de overheid ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel zo zijn. Maar mijn baas stelt het erg op prijs als zijn mensen met kritiek om kunnen gaan en anderen ook feedback durven geven.
Terwijl roddelen zoveel makkelijker is.![]()
![]()
Soms lijkt het er wel op.quote:
Nee dit is een ander bedrijf. 11:00.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef -moppie- het volgende:
Hoe laat moeten we voor je duimen SQ?
Is dit het 2e gesprek?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dit is een ander bedrijf. 11:00.
wat nouquote:
tot over de oren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat nou?
Ik zet gewoon liever niets op internet voor ik zelf meer weet, is toch niet zo gek?
ik zei toch niks naars of vreemds?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef -moppie- het volgende:
sjeeesus zeg....![]()
je hoeft geen namen te noemen SQ
duh, ik reageer op FUFRquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei toch niks naars of vreemds?
Jah, doe ik ook. Als ik terug benquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
duh, ik reageer op FUFR![]()
maar je kan toch wel iets vertellen![]()
![]()
![]()
quote:
Mensen snappen het blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei toch niks naars of vreemds?
Krijgen we vanzelf wel een keer te horen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik leef mee, maar ik wel weten waar ik waarmee ik mee moet leven.
Dat zijn jouw woorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
dat weet je ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik leef mee, maar ik wel weten waar ik waarmee ik mee moet leven.
Moest jij niet om 11.00u op gesprek? (of was dat gisteren en heb ik slecht terug gelezen?)quote:
klopt. Ik zit in de wachtkamer zonder lectuur...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moest jij niet om 11.00u op gesprek? (of was dat gisteren en heb ik slecht terug gelezen?)
Ohquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt. Ik zit in de wachtkamer zonder lectuur...
en daar zal ze het mee moeten doenquote:
x2quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:08 schreef Levitation het volgende:
Ik hoop zo dat het gesprek van SQ goed gaat!
Bofkont!quote:
Pay back timequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
kut met peren
Iemand die ooit heeft besloten dat ze mij haatte werkt daar in het team
Mijn enige vijand, en ze werkt daar
Had je daar dan ook het gesprek mee?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
?
Ik denk dat ik eigenlijk bij voorbaat kansloos ben
Ik vind de filmpjes van jou en Eva leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:32 schreef amaranta het volgende:
Lijkt wel aslof julie bang zijn voor elkanders commentaar.
het kutwijfquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar zij gaat denk ik wel voorkomen dat de keuze op mij valt.
En wie zegt dat netwerken niet noodzakelijk is!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar zij gaat denk ik wel voorkomen dat de keuze op mij valt.
Zij haat jou, dus kun jij haar kloten op het werk. Maar als jij bij voorbaat kansloos bent dan heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
?
Ik denk dat ik eigenlijk bij voorbaat kansloos ben
echt wel! dan zou ik nu niet zitten te kutten met een USBstick!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
En wie zegt dat netwerken niet noodzakelijk is!
hop, kinderen maken jijquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik vind de filmpjes van jou en Eva leuk
jij zou natuurlijk nooit hetzelfde (proberen te) doen he...quote:
Nee, ik werk mensen van binnenuit er uit, slechter voor hun zelfvertrouwensquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij zou natuurlijk nooit hetzelfde (proberen te) doen he...
Maar shit SQ, zou je er zelf wel willen werken dan, nu je weet dat zij daar ook werkt?
oh ja, das ook leuk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik werk mensen van binnenuit er uit, slechter voor hun zelfvertrouwens
en dan saboteer je hun auto's?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik werk mensen van binnenuit er uit, slechter voor hun zelfvertrouwens
Nee, alleen de reminrichtingquote:
ik heb altijd open gestaan voor vergiffenis, dus ja...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij zou natuurlijk nooit hetzelfde (proberen te) doen he...
Maar shit SQ, zou je er zelf wel willen werken dan, nu je weet dat zij daar ook werkt?
Eerst werk he!quote:
is dat die vriendin die ineens niks meer van zich liet horen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb altijd open gestaan voor vergiffenis, dus ja...
je hebt tijd zat Hennyquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Eerst werk he!
Huisman is niets voor mij
25 stokslagen...minimaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
De rotmormels! smotsen!
ze hebben mijn maatje en mij tegen elkaar uitgespeeld
wij zouden niet naar de C. gaan vanaaf maar onze wijfs hebben tegen ons gezegd dat de ander wel gaat! Nu zit ik alsnog op de camping, gvd
usersquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef Vinsjuh het volgende:
Hallo, ik een .pdf bestand adobe reader gedownload, nu wil ik de text die erin zit graag bewerken. Kan dat via adobe reader itself?
Grtz,
Vin
Die vraag heb ik ook zoooo vaak gehadquote:
daarom ben je vrijetijdsdinges gaan doen en nu zit je thuis te loeren...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ook zoooo vaak gehad
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom ben je vrijetijdsdinges gaan doen en nu zit je thuis te loeren...
bedankt stelletje kutusers
SPannend heur!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef Inu het volgende:
Vechten met KPN is tof
Ze hebben de digitale tv ontvanger gestuurd en willen dat ik hem nu terugbreng naar het postkantoor en ik wil dat ze hem gewoon op komen halen
Dus er zit nog een kans in dat je hem zelf terug stuurtquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben normaal gewoon niet zo onaardig tegen mensen
Daar komt het uiteindelijk toch op neerquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dus er zit nog een kans in dat je hem zelf terug stuurt
Normaal zou ik dat wel doen ja, maar nu heb ik er echt geen tijd voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dus er zit nog een kans in dat je hem zelf terug stuurt
En wat dat kost!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Normaal zou ik dat wel doen ja, maar nu heb ik er echt geen tijd voorEn het is een groot kutpak en ik wil hem niet meenemen op de fiets, want dat is gedoe
Ik hoef niet te betalen, ik vind het gewoon te veel moeite om dat pak naar het postkantoor te brengen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
En wat dat kost!
Of je stuurt hem naar een antwoordnummer, dan betalen hun toch?
Het gaat om de moeite!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
En wat dat kost!
Of je stuurt hem naar een antwoordnummer, dan betalen hun toch?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
SQ, de volgende keer dat je verklapt wie er ATNM gaat winnen kom ik persoonlijk wraak nemen door je ensuite te mollen
Die werkt vast bij mij in 't bedrijf.quote:
dus we hoeven nu alle ongezouten kritiek die we op je hebben niet meer voor ons te houden?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
SQ, de volgende keer dat je verklapt wie er ATNM gaat winnen kom ik persoonlijk wraak nemen door je ensuite te mollen
Huh? Ik heb dat helemaal niet verklapt!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
Wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh? Ik heb dat helemaal niet verklapt!!!
Doe maar, ze wordt boosquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel.
Moet ik de exacte post waarin je dat doet er even bij halen?
Doe maar. Het is toch niet waar. En je wordt nu pas boos, dus je geloofde het kennelijk toch niet toen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel.
Moet ik de exacte post waarin je dat doet er even bij halen?
Jawel. Ik kan de post niet vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe maar. Het is toch niet waar. En je wordt nu pas boos, dus je geloofde het kennelijk toch niet toen.
Ja okee, dat was je gut feeling, maar ik heb het niet gezegd dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan de post niet vinden.
Maar ik had het over marjorie datik haar lelijk vond, maar ik dacht dat marjorie mackey heette.
Toen ging jij een foto van mackey zoeken omdat jij haar zo mooi vond, en toen zei je.
GVD nu weet ik wie ook gelijk wie er antm heeft gewonnen.
En toen zei ik: grmbt nu weet ik het dus ook
Omdat ik toen haarfijn aanvoelde dat, toen jij op haar naamt zocht, ergens las dat zij had gewonnen
ja, dat hoefde ook niet, je gaat een foto zoeken en meldt even later dat je weet wie er heeft gewonnen....quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, dat was je gut feeling, maar ik heb het niet gezegd dus.
Wel hip met al die "oranje" evenementen die eraan komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef amaranta het volgende:
Maar ik zou maar een webcam in je ensuite hangen, want de volgende keer neem ik oranje spuitbus mee en gaat je ensuite eraan!!!!!!
Ja SQ, nooit meer doen want das nie leuk niequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:23 schreef amaranta het volgende:
back me up moppie!!
Nee okee, ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja SQ, nooit meer doen want das nie leuk nie
braafquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee okee, ik zal het nooit meer doen
aan de telefoon overviel ik de kerel een beetje, en volgens hem was het een samenwerking ofzo en dus ook van de praxisquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:47 schreef Blueman het volgende:
Ik heb mijn twijfels of het je lukt, ligt een beetje aan hoe ze die Bosch coupon zien. Maar wie niet waagt, wie niet wint..
Je hebt ongelijk. Je hebt namelijk al een kortingsbon. En die actie is alleen bij praxis.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:45 schreef amaranta het volgende:
Oke. Ik heb even een vraag.
Bij de praxis hebben ze een actie. Namelijk deze.
[ afbeelding ]
Met als voorwaarden:
ActievoorwaardenRuil uw oude machine in bij onze informatiebalie,
Tegen inlevering van deze coupon ontvangt u bij de kassa 30,- korting,
Bij aankoop tussen 29 maart t/m 2 mei 2010 één van de volgende Bosch machinesuit het Praxis assortiment:
PSR 14,4 LI
PSR 14,4 LI-2
PSR 14,4LI-2 + 2 accu's
PSR 18 LI-2
UNEO.
Daar wil ik graag gebruik van maken.
Verder heeft de praxis ook nog deze actie:
[ afbeelding ]
Met als voorwaarden:
20% korting op 1 artikel naar keuze!
De korting geldt voor 1 artikel uit dit assortiment. Koopt u meerdere stuks van exact hetzelfde artikel, dan geldt de korting voor al deze producten.
De korting geldt ook op folderaanbiedingen.
De kortingsbon geldt niet in combinatie met andere kortingsbonnen of met Air Miles korting.
De korting wordt alleen verstrekt indien u de kortingsbon bij het afrekenen vooraf inlevert en kenbaar maakt op welk artikel u de korting wenst te ontvangen.
U kunt maximaal 1 artikel naar keuze uit het gehele assortiment met deze kortingsbon inleveren.
De kortingsbon is niet geldig bij aankopen in de Praxis webwinkel en Baseline artikelen.
De 20% korting op 1 artikel naar keuze is geldig van 6 t/m 11 arpil 2010.
U spaart geen Air Miles bij een product waarbij u een kortingsbon gebruikt.
==========
volgens PRaxis kan ik geen gebruik maken van beide acties.
Ik vind van wel. Ten eerste, de boschinruilactie staat in de folder.
Ten tweede, de bosch inruilactie is toch geen kortingscoupon van de praxis? maar een aanbieding van bosch zelf?
Ik wil eigenlijk naar de praxis gaan om mijn glijk te halen. Maar wat is jullie mening in deze?
Maar het is wel een folderaanbieding. Die toevalling met als tussending ene bon gebruikt, omdat dat makkelijk is voor de cassiere. Dat kan ze scannen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk. Je hebt namelijk al een kortingsbon. En die actie is alleen bij praxis.
Nee, dat is proberen de waarheid jouw kant op te lullen en dat weet je ook welquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar het is wel een folderaanbieding. Die toevalling met als tussending ene bon gebruikt, omdat dat makkelijk is voor de cassiere. Dat kan ze scannen.
Als ik die boor namelijk niet inlever is er ook geen bon.
IK kan toch ook zeggen, geef me die 30 euro maar contant.
Als ze de boor die ik wil gisteren op voorraad had gehad, was ik er mee weggkomen, omdat zelfs de bedrijfsleiders van zowel praxis de hurk als kanaaldijk niet op de hoogte waren van deze actie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is proberen de waarheid jouw kant op te lullen en dat weet je ook wel
Gewoon even berekenen wat het voordeligst isquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze de boor die ik wil gisteren op voorraad had gehad, was ik er mee weggkomen, omdat zelfs de bedrijfsleiders van zowel praxis de hurk als kanaaldijk niet op de hoogte waren van deze actie.
Maar...de bon moet besteld worden. EN wil ik nou gebruik maken van die 20% korting ipv 30 euro inruilactie moet ik vanavondnog beslissen.
die is stukquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk. En dan kun je je oude machine houen!
Ook gelezenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan de post niet vinden.
Maar ik had het over marjorie datik haar lelijk vond, maar ik dacht dat marjorie mackey heette.
Toen ging jij een foto van mackey zoeken omdat jij haar zo mooi vond, en toen zei je.
GVD nu weet ik wie ook gelijk wie er antm heeft gewonnen.
En toen zei ik: grmbt nu weet ik het dus ook
Omdat ik toen haarfijn aanvoelde dat, toen jij op haar naamt zocht, ergens las dat zij had gewonnen
Voor het klussen aan de kinderkamer straksquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft frietjes gekozen!
En hij heeft een BoschHammer gekrijgt van mij
[ afbeelding ]
Ja! Hij moet snel beginnen trouwensquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor het klussen aan de kinderkamer straks
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja! Hij moet snel beginnen trouwens.
Anders is het te laat.
Ben niet anders gewend van jouquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef febster het volgende:
Sorry, ik ben even in mijn Apple bui blijven hangen.
Ik snap der geen hout van, maar wil je serieus zeggen dat Apple reclame filmpjes verstuurd naar iPhone gebruikers?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef febster het volgende:
Sorry, ik ben even in mijn Apple bui blijven hangen. Maar knap hoe Apple in een video je blij kan maken voor reclames. Denk overigens wel dat ze echt een briljante pot met goud gevonden hebben (ze gaan vanaf deze zomer ongeveer 1 miljard reclames per dag laten zien aan de iPhone gebruikers, waarvan 40% van de inkomsten naar Apple gaan).
Dat verhaal was dus toch erg warrig...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik snap der geen hout van, maar wil je serieus zeggen dat Apple reclame filmpjes verstuurd naar iPhone gebruikers?.
En dat de iPhone gebruikers daar blij van worden?![]()
Wat zijn dat voor ontzettend goeie filmpjes dan.
Ik denk trouwens zelf dat Apple hun marktaandeel door de plee spoelen als ze betalende klanten lastig vallen met reclame. Ik zou dat echt te bizar vinden als ze daar mee weg komen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld niet uit en ik weet niet of ik je post juist ontcijferd heb.
lolzquote:
Die mogelijkheid gaan ze bieden aan App makers. Maar dat Apple dan de reclame reguleert. Er kan bv (is nu soms ook al) een banner(tje) in een app kopen maar die linkt nu door naar de website. Apple heeft nu het plan dat het in je app blijft en het dan interactief te maken. Dus ze lieten bv een Toy Story 3 banner zien, en als je daar op klikt opent die in de site en dan kun je bv hoofdrolspelers zien of trailers of een wallpaper downloaden of de App downloaden, allemaal vanuit de app zelf. En je kon er net zo snel weer uit want het 'kruisje' blijft altijd zichtbaar in het scherm. En de hosting etc gaat Apple dus zelf regelen en daardoor strijken ze weer 40% op. Plus de iBookstore komt ook naar de iPhone in 4.0quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik snap der geen hout van, maar wil je serieus zeggen dat Apple reclame filmpjes verstuurd naar iPhone gebruikers?.
En dat de iPhone gebruikers daar blij van worden?![]()
Wat zijn dat voor ontzettend goeie filmpjes dan.
Ik denk trouwens zelf dat Apple hun marktaandeel door de plee spoelen als ze betalende klanten lastig vallen met reclame. Ik zou dat echt te bizar vinden als ze daar mee weg komen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld niet uit en ik weet niet of ik je post juist ontcijferd heb.
Tering, dat banner dingetje is heel tof de eerste 10 keer. Daarna is het gewoon dood irritant en baal je dat je er nu lyrisch over bentquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef febster het volgende:
[..]
Die mogelijkheid gaan ze bieden aan App makers. Maar dat Apple dan de reclame reguleert. Er kan bv (is nu soms ook al) een banner(tje) in een app kopen maar die linkt nu door naar de website. Apple heeft nu het plan dat het in je app blijft en het dan interactief te maken. Dus ze lieten bv een Toy Story 3 banner zien, en als je daar op klikt opent die in de site en dan kun je bv hoofdrolspelers zien of trailers of een wallpaper downloaden of de App downloaden, allemaal vanuit de app zelf. En je kon er net zo snel weer uit want het 'kruisje' blijft altijd zichtbaar in het scherm. En de hosting etc gaat Apple dus zelf regelen en daardoor strijken ze weer 40% op. Plus de iBookstore komt ook naar de iPhone in 4.0. Maar ze lieten best coole html 5 (hehehe) dingetjes zien
.
Je hoeft er niet op te klikken he, dus ik ben er nog niet zo bang voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tering, dat banner dingetje is heel tof de eerste 10 keer. Daarna is het gewoon dood irritant en baal je dat je er nu lyrisch over bent. Maar goed, wel een leuk businessmodel voor Apple om met minimale inzet maximale omzet te genereren over de rug van apps-ontwikkelaars. Zoals het hoort in een kapitalistische markt
.
iBookstore koppeling is wel handig idd. Als het echt de toekomst heeft als er nu geroepen wordt.
Geeft niet, ik ben mijn woede kwijtquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:30 schreef ArTiC het volgende:
nobody cares Feb...nobody cares
Die phone die jij nu hebt he...quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die phone die jij nu hebt he...
Is toch niet toevallig de Sony Ericsson Xperia X10 of wel?
Ah had die ook gezien ja...quote:
is ie ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ah had die ook gezien ja...
Heb nu de Sony Ericsson Xperia X1 en die bevalt. En die X10 leek me ook relaxt!
nee gekkie..tis touchscreenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij loopt op straat met een gitaar en een telefoon rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |