Thanks FUFR! En complimenten terug voor de attente post.quote:
misschien moet je de tv uitzetten voordat Ewa gaat zingen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef amaranta het volgende:
een eerste poging, do not mind mijn zangkwaliteiten, intonatie etc.
HEt gaat om Eva, die een dezer dagen nog eens over de rugleuning van de bank valt.
Bekijk deze YouTube-video
dat had ik gedaan, toen heeft zijn hem weer aangezetquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien moet je de tv uitzetten voordat Ewa gaat zingen?
inkopper: maar wie is er nu de baas?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat had ik gedaan, toen heeft zijn hem weer aangezet
dan zong je best goed voor een eerste pogingsquote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef amaranta het volgende:
Ik zei toch ook dat het een eerste poging was..
naar eindhoven geweest?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef ArTiC het volgende:
pfff wat een eind rijden...maar we zijn weer thuis
en nog iets verder...tegen de grens met frankrijkquote:
ah...dus dat was die eppo die niet met nattigheid + RWD om kon gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
BTW ex-officebitch ligt in het Elkerliek. moet 3 maanden revalideren wegens verbrijzelde voet (GOED ZO)
uit een flauwe bocht gevlogen vrijdag. zie 112brabant voor foto's.
das een haakse bocht, de lul
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3730
Dat was wel een mooie auto. Betaalt officebitchen bij jou zo goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
BTW ex-officebitch ligt in het Elkerliek. moet 3 maanden revalideren wegens verbrijzelde voet (GOED ZO)
uit een flauwe bocht gevlogen vrijdag. zie 112brabant voor foto's.
das een haakse bocht, de lul
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3730
rotmoeder!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
Dit gebuert er dus als je de TV uitzet
Errorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef amaranta het volgende:
Dit gebuert er dus als je de TV uitzet
flauwe bocht, je ziet zelfquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah...dus dat was die eppo die niet met nattigheid + RWD om kon gaan
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie auto. Betaalt officebitchen bij jou zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |