Wat heb je tegen haar vriend eigenlijk?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze is me daarvoor wat te ver weg verhuisd.
En hoewel ik wel normaal met haar overweg kan, heb ik geen enkele, maar dan ook geen enkele behoefte om haar vriend tegen te komen. Die gun ik nog altijd het licht in de ogen niet.
hoe oud was je zoontje toen jullie gingen scheiden dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij iets van de scheiding, de nieuwe relatie van z'n moeder en het verhuizen snapt. Dan kan dit er ook nog wel bij.
Dat is het punt nietquote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je mij ooit een foto gestuurd???
dat is 1 1/2 uur eerderquote:Op donderdag 8 april 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben naar huis
bedankt voor het warme welkom
Ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:04 schreef Anne-Myrthe het volgende:
SC waarover? Rhu?
SC's gaan toch altijd overal en nergens over... deze ookquote:
Fijn, dan doe ik gezellig meequote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SC's gaan toch altijd overal en nergens over... deze ook
o, daar ben ik heel goed inquote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SC's gaan toch altijd overal en nergens over... deze ook
gezelligquote:
Dat kun je nooit van genoeg mensen horenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent een schoonheid, innerlijk en uiterlijk.
Alsof je dat van mij wil horen.![]()
is er geen super in de buurt?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
aaarhg ik heb de hele tijd zin in wat lekkers met dat geklets over eten hier
en ik heb niets in huis
AH is hier tot 22u openquote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb niets in huis
Daar heb je nu een eigen SC voorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb niets in huis
Goeie tip!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb niets in huis
uiteraard wel!quote:
ja maar dan moet ik die mensen ook meetenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar heb je nu een eigen SC voorkan je mensen opdragen om wat te halen voor je
Ik had Tuc-jes, maar ben ze kwijtquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie tip!
* MissMSX nog een koekje neemt
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard wel!
maar dat betekend dat ik me aan moet kleden en naar buiten moet gaan
hmm ja, dat is wel engquote:Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik die mensen ook meeten
koekjes daar mag je me snachts voor wakker makenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie tip!
* MissMSX nog een koekje neemt
niet lui, ik moet studerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |