abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80082037
Ik denk dat ik het gat in de markt gevonden heb.
Ik heb alleen wat hulp nodig om dit te realiseren aangezien ik geen verstand van eien heb.

Ik zal het even uitleggen. De meeste goede ideeën komen voort uit iets waar de uitvinder ervan dagelijks tegenaan loopt en wat hij of zij als ongemakkelijk of onhandig of onprettig ervaart.

Voor mij is dat het volgende:
Elk hardgekookt eitje wat ik maak zitten van die smerige en imo totaal overbodige rooie puntjes in.

Die zijn gewoon vies en horen er helemaal niet in te zitten om een lekker ei een lekker ei te noemen.

Dus ik wil nu eigenlijk eien gaan maken zonder die rode puntjes erin, want volgens mij is daar wel degelijk een grote afzetmarkt voor!

Ik weet alleen niet hoe die puntjes in de eien terecht komen en hoe ik eien kan maken waar die dingen niet in zitten.

Dus daarom heb ik hulp nodig van iemand die me daarbij kan helpen, zodat we samen rijk kunnen gaan worden met dit sublieme idee!!

Iemand die me kan helpen?

PS: ik heb hem bewust niet in CUL geplaatst, omdat ze daar meer verstand hebben van hoe je nou eien klaar moet maken enzo, dus dat lijkt me niet echt een handig forum waar ik in dit stadium verder mee kom.
Als ik zover ben dat we een octrooi aan kunnen gaan vragen dan kan het topic naar WGR verplaatst worden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80082067
eien
quote:
eieren
-
pi_80082068
pi_80082081
Ik denk dat hier BAKKEN maar dan echt wel HELE VOLLE BAKKEN met geld aan te verdienen zijn
pi_80082113
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik denk dat hier BAKKEN maar dan echt wel HELE VOLLE BAKKEN met geld aan te verdienen zijn
Ja dat denk ik dus ook.
vosss is de naam,
pi_80082118
Als er markt is voor pitloze druiven is het hier vast ook voor. Ik wil wel helpen. .
pi_80082143
Bedankt voor het idee TS! Ik ga er gelijk mee beginnen.
pi_80082204
quote:
Deze Pasen eet Nederland zo’n 32 miljoen eieren, meldt het Productschap Vee Vlees en Eieren. Een verdubbeling van de eierconsumptie van een normale week.
http://www.levensmiddelen(...)ie-pasen-32-miljoen-

Een normale week worden er (alleen in Nederland dus!!!!) 16 miljoen eien gegeten!
Dat is 848 miljoen eien per jaar!! Alleen in Nederland!!

En of daar geld in zit!
vosss is de naam,
  donderdag 8 april 2010 @ 14:04:45 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80082222
Hoe de fuck krijg je rode puntjes in een gekookt ei?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_80082252
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef picodealion het volgende:
Als er markt is voor pitloze druiven is het hier vast ook voor. Ik wil wel helpen. .
OK. Heb jij een idee hoe die rode puntjes erin komen? En belangrijker nog, hoe kunnen we voorkomen dat ze erin komen?
vosss is de naam,
  donderdag 8 april 2010 @ 14:05:37 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_80082271
Rode puntjes? Dat heb ik écht nog nooit gezien. Kook je alleen bevruchte eitjes ofzo?
  donderdag 8 april 2010 @ 14:05:53 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_80082288
Doe eens een foto, want ik kan me er echt niks bij voorstellen.
pi_80082305
http://www.kippenpagina.nl/HetEi.htm

er valt dus vrij weinig aan te doen denk ts
-
  donderdag 8 april 2010 @ 14:06:14 #15
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_80082307
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
Vreemde vlekjes in ei
Ah. Nog nooit gehad.
pi_80082337
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Sander het volgende:

[..]

Ah. Nog nooit gehad.
en post daar boven staat er ook nog informatie over (in die link)

ik heb ook geen idee of ik het ooit heb gehad, ik let niet op mijn eieren
-
pi_80082351
Rode puntjes in je eieren?
Hoe doe je dat?

kipmetaids
  donderdag 8 april 2010 @ 14:07:30 #18
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80082360
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Sander het volgende:
Rode puntjes? Dat heb ik écht nog nooit gezien. Kook je alleen bevruchte eitjes ofzo?
Oh, en bevruchte eieren koken is geen enkel probleem. Het wordt pas minder prettig als je een ei wat 2 weken bebroed is gaat koken..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_80082376
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
http://www.kippenpagina.nl/HetEi.htm

er valt dus vrij weinig aan te doen denk ts
Nouja je kan er bv aan denken om alleen eien te verkopen die gelegd zijn wanneer de kip in kwestie niet aan het menstrueren is!

Ik noem maar iets hoor!!

Het is natuurlijk pas een idee en moet allicht nog verder uitgewerkt worden
vosss is de naam,
pi_80082422
Voor de mensen (zoals mij) die zich afvragen wat die puntjes zijn, hierrrrr:

1
2
Dergelijke puntjes bloed zijn afkomstig van de hen zelf. 
Waneer haar ovarium - de eierstokken - zich klaarmaakt om een rijpe eicel los te laten, kan er een bloedvaatje knappen zodat er wat bloed binnen in het ei wordt verpakt.

Niks aan te doen o_o
pi_80082423
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja je kan er bv aan denken om alleen eien te verkopen die gelegd zijn wanneer de kip in kwestie niet aan het menstrueren is!

Ik noem maar iets hoor!!

Het is natuurlijk pas een idee en moet allicht nog verder uitgewerkt worden
Oh oke, ja alles kan
ik had ook een idee een keer, om te laten produceren, maar waar begin je mee
dus ben er niet meer verder aan begonnen
-
pi_80082472
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:09 schreef JelleFOK het volgende:
Voor de mensen (zoals mij) die zich afvragen wat die puntjes zijn, hierrrrr:
[ code verwijderd ]

Niks aan te doen o_o
Nouja misschien moeten we het dan anders aanpakken en niet primair naar het ei kijken, maar naar de kip. Kennelijk zit daar het probleem.

Het moet toch mogelijk zijn om een kip te kweken met sterkere bloedvaatjes zodat deze niet kunnen knappen?!
vosss is de naam,
pi_80082518
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef vosss het volgende:

[..]

OK. Heb jij een idee hoe die rode puntjes erin komen? En belangrijker nog, hoe kunnen we voorkomen dat ze erin komen?
Nee, helaas. Ik ben op dit moment een theorie aan het uitwerken, maar ik ben door mijn stickynotes heen dus ik moet even langs het postkantoor voor nieuwe. De zijkanten van mijn scherm zitten inmiddels vol met gele plakkertjes met notities en enkele schetsen, ik hoop aan het eind van de middag meer uitsluitsel te kunnen geven.
pi_80082530
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja misschien moeten we het dan anders aanpakken en niet primair naar het ei kijken, maar naar de kip. Kennelijk zit daar het probleem.

Het moet toch mogelijk zijn om een kip te kweken met sterkere bloedvaatjes zodat deze niet kunnen knappen?!
mja maar als je wilt starten met jou "gat in de markt " moet je er eerst achter komen hoe groot het aantal mensen is dat hier ook een hekel aan heeft. Je kunt je idee niet starten als jij vrijwel de enige bent die zich er echt aan stoort. (want hoe groot is de kans dat mensen doelgericht eieren kopen zonder rode puntjes)
-
pi_80082539
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik ben op dit moment een theorie aan het uitwerken, maar ik ben door mijn stickynotes heen dus ik moet even langs het postkantoor voor nieuwe. De zijkanten van mijn scherm zitten inmiddels vol met gele plakkertjes met notities en enkele schetsen, ik hoop aan het eind van de middag meer uitsluitsel te kunnen geven.
OK top. Ik zal ook alvast eens wat research gaan doen!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')