abonnement Unibet Coolblue
pi_81710008
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:19 schreef babette21 het volgende:
Vannocht vroeg al gekeken. Godsk*lere wat een aflevering!!

Ik vond echt elke scène geweldig, alles was even shocking. Omdat het al snel duidelijk was dat op zich niemand gespaard zou blijven, kneep ik 'm elke keer weer. Vooral de onder-schot momenten met Bailey, Lexie, Callie/Arizona/Ruby en Yang tijdens de operatie waren letterlijk adembenemend.

Subliem acteerwerk ook van íedereen. Ik was zelfs onder de indruk van Derek, die voor het eerst geen ontzettende druilblik opzette!

De paar voorspelbare momenten (Bailey die slim genoeg was om te doen of ze geen chirurg was, Jackson die loog over die flatline en de reunie van Callie & Arizona) vond ik eigenlijk alleen maar mooi.

Volgens mij kan ik de rest van de dag alleen nog maar OMG, OMG, OMG roepen... Om 'm straks thuis héél snel nog een keer te kijken!!

Twee random thoughts:
- de vraag "hoe kom ik in 1 afl van zoveel mogelijk Mercy Westers af" is bij deze geloof ik wel beantwoord
- ik vrees dat dr. Wyatt het aankomende tijd druk gaat krijgen... ik voorspel 'n heeeele hoop nieuwe gevalletjes PTSS

(ps. wel raar dat de beelden van de promo, waarin iemand in een witte jas geraakt wordt, uiteindelijk helemaal niet gebruikt zijn. Ik dacht eigenlijk dat dát Derek was!)
Heb hem net ook gezien en wat een gave aflevering.. De eerste keer weer dat ik met een bonkend hart in me keel zat, zo spannend..

Maar van die kogel in die witte jas snap ik ook niet veel, volgens mij was dat in het begin.. Net na Karev en Reed..

En nu een nieuw deel openen:
Grey's Anatomy USA #26
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')