abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80079940
Voor de laatste der Mohikanen onder de COSsers.

Er is niets meer te volgen behalve een paar chatrooms.
Hier zijn ze allebei te vinden
http://sv.maikeldonkers.nl/

Zou er ooit nog vanuit SV uitgezonden gaan worden en zitten we daar op te wachten ?

[ Bericht 81% gewijzigd door pullup op 08-04-2010 13:14:28 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:12:27 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080257
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat einde was gisterochtend volgens mij al zwaar in de maak toen Johan weigerde te reageren op chat. Daarna kwam de vreemde uitspraak tijdens dat clipje, toen hij zei dat ze de studio zolang konden gebruiken als nodig was.
Maar waar die opnames zijn gebleven? Wie wil daar straks goede sier mee gaan maken? Van wie zijn ze, wie heeft de rechten of zou er niemand aan hebben gedacht die vast te leggen?
Ik lig dubbel als blijkt dat Albert Verlinde ze heeft laten stelen....

Of Jensen, die zie ik er ook wel toe in staat; iemand opjutten met een strontkar naar het huis van Verlinde te gaan, en ondertussen een ander laten zorgen dat alle opnames van de strontkarbestuurder elders weg zijn....

Hoe zit dat met Bram eigenlijk? Die was bij Jaap met de strontkaractie, hoe makkelijk loopt hij nog PS2 binnen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:14:09 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080316
Ze zijn gewist. Niet gestolen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:15:45 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080371
Ook goed, gewist dan.... maar dan nog kan het of uit pure domheid zijn geweest, of uit wraak.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:19:33 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080510
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
Ook goed, gewist dan.... maar dan nog kan het of uit pure domheid zijn geweest, of uit wraak.
Het is door Alsido gedaan ... pure domheid dus.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:23:46 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080650
Weten we zeker dat Alsido het uit eigen dom initiatief gedaan heeft, of kan het zijn dat Alsido over 2 weken ineens in dienst blijkt te zijn bij Jensen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:25:05 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080708
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
Weten we zeker dat Alsido het uit eigen dom initiatief gedaan heeft, of kan het zijn dat Alsido over 2 weken ineens in dienst blijkt te zijn bij Jensen
We hebben het over Alsido ... die kan nog geen halve minuut in de toekomst kijken.
pi_80080711
In dienst bij Jensen.... wat een nachtmerrie lijkt me dat
  donderdag 8 april 2010 @ 13:25:45 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_80080727
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
Als bij Jensen de belichting eerdaags plotseling niet meer deugd en het geluid valt continue weg, dan weten wij genoeg
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:26:52 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_80080776
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.

Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.

Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 8 april 2010 @ 13:28:55 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080859
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:29:20 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_80080881
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.

Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.

Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
Mmmmm, mmmmmm, ik zeg, dat is best mogelijk, daarnaast ben ik gek op complottheorieën
  donderdag 8 april 2010 @ 13:29:46 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080898
Ik denk dat ze helemaal niet gewist zijn, maar gewoon verdwenen.... en dan niet in het grote niets, alleen even in het grote onbekende.

Later als Jaap een wereldster is dan komt Johan ineens met de beelden van "vroeger"
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:30:01 #14
137949 Disana
pi_80080913
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:

Ik zeg stel hè?
Dat Jaap voor de banden kwam en niet zomaar ontzettend vroeg in SV was voor Tabula Rasa lijkt me wel waarschijnlijk. Het ligt voor de hand te denken dat Jaap ze ergens heen wilde brengen.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:31:45 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_80080982
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
Jensen heeft helmaal geen lat. Platvloerse tv is het en daar past Jaap's TR prima in.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:32:27 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081010
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Okee, okee, stel dan dat ie ze plotseling zelf wilde exploiteren, gewoon op zijn eigen site ofzo, dan zou het weer best kunnen. Ik vind het een theorie met mogelijkheden, die het verdient om verder uitgediept te worden
  donderdag 8 april 2010 @ 13:32:31 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081015
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef beequeen het volgende:

Jensen heeft helmaal geen lat. Platvloerse tv is het en daar past Jaap's TR prima in.
I beg to differ. Dit was zelfs nog ver onder het al lage Jensenniveau.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:33:21 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081050
Jaap zie ik er dan weer wel voor aan dat ie dacht dat hij er wel iets moois van zou kunnen maken. Met zijn zelfoverschatting.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:33:26 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_80081052
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze helemaal niet gewist zijn, maar gewoon verdwenen.... en dan niet in het grote niets, alleen even in het grote onbekende.

Later als Jaap een wereldster is dan komt Johan ineens met de beelden van "vroeger"
Dat kan ook nog. Ik blijf erbij, er klopt iets niet.

Maar dan begrijp ik nog niet waarom het zo plotseling einde SV is. Slaat toch nergens op.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:34:14 #20
137949 Disana
pi_80081083
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Okee, okee, stel dan dat ie ze plotseling zelf wilde exploiteren, gewoon op zijn eigen site ofzo, dan zou het weer best kunnen. Ik vind het een theorie met mogelijkheden, die het verdient om verder uitgediept te worden
Maar waarom was hij dan zo ontzettend vroeg in SV? Het had meer voor de hand gelegen te wachten tot de avond en dan na afloop van de uitzending ook die nog mee te pikken.

Al denk ik niet dat dit meer te maken heeft met het stoppen van SV dan dat Johan er de pest in had. Ik zie geen complotten o.i.d.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:35:08 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081115
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Jaap zie ik er dan weer wel voor aan dat ie dacht dat hij er wel iets moois van zou kunnen maken. Met zijn zelfoverschatting.
Ja, met een beetje knip- en plakwerk kun je van al die avonden TR toch misschien een leuk programma van een half uur aan elkaar fröbelen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:35:27 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081123
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:

Maar dan begrijp ik nog niet waarom het zo plotseling einde SV is. Slaat toch nergens op.
Omdat Johan er al langere tijd duidelijk tabak van had en plots een heel ingenieus (...) bruggetje zag van sprookjesprins naar het einde van een sprookje. Op de dag dat zelfs Jaap het vertrouwen opzegde.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:36:28 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_80081169
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Disana het volgende:

Dat Jaap voor de banden kwam en niet zomaar ontzettend vroeg in SV was voor Tabula Rasa lijkt me wel waarschijnlijk. Het ligt voor de hand te denken dat Jaap ze ergens heen wilde brengen.
Dus dat! Nadat Jaap vertrokken was zei Johan tegen die clipjesman dat hij zoveel tijd kon nemen als hij wilde.
Mensen op de chat vroegen zich toen af of TR niet doorging.

@Disana: Jaap kwam volgens direct van dat giergebeuren van Kwalbert Verlinken af. Ging misschien in een moeite door.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:36:33 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081172
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat Johan er al langere tijd duidelijk tabak van had en plots een heel ingenieus (...) bruggetje zag van sprookjesprins naar het einde van een sprookje. Op de dag dat zelfs Jaap het vertrouwen opzegde.
Ja, want als Shrek niet meer achter je staat dan ben je natuurlijk kansloos in de grote boze sprookjeswereld
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:37:54 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081223
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, want als Shrek niet meer achter je staat dan ben je natuurlijk kansloos in de grote boze sprookjeswereld
Jaap laat natuurlijk wel een enorme leegte achter ...

Inmiddels ben ik wel benieuwd of die zweefteef van aquaaura al gesignaleerd is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')