hey die is al thuis he, weer zo goed als de oudequote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Braamyo het volgende:
cybermans heeft zijn moeder <--- indirecte bleseure
Coldfeet is idd vrijgesproken(luckey you)
Ah, fijn zo. Wat is het plan van aanpak betreffende de verloren kilo's? En hoe komt het dat je nog steeds draaierig bent, ijzertekort?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
Hier zo goed als beter. TARA is beter, maar wat dunner, ik ben 's avonds nog wat draaierig, maar overdag gaat het goed en de kleine ventjes doen het goed
Nee, bloed gecheckt, was prima. De ha vermoed toch een virusje id. Even aankijken dusquote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, fijn zo. Wat is het plan van aanpak betreffende de verloren kilo's? En hoe komt het dat je nog steeds draaierig bent, ijzertekort?
Ik heb juist enorme honger, maar ik hou het maar bij een half bakje yoghurt... Eens zien of ik dat binnenhoudquote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef DarkElf het volgende:
tvp
ga ipv warm eten maar aan de yoghurt en appelmoes want warm eten gaat nooit passen
hoop het voor je, je gaat je zo gammel voelen van alles kwijtraken steeds.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb juist enorme honger, maar ik hou het maar bij een half bakje yoghurt... Eens zien of ik dat binnenhoud
Die had het echt maar een klein beetje. Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoop het voor je, je gaat je zo gammel voelen van alles kwijtraken steeds.
de mr geen last?
Sorry CFquote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leuk, SoLwaar aan de TU precies?
borisz, wrijf het er nog maar eens in*neemt nog een hapje yoghurt
iets leuks?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die had het echt maar een klein beetje. Gelukkig maarkomt wrs van de kibbeh van de laatste avond. Ah well.
Als ik beter ben, ga ik iets leuks naar je opsturen
wauw spannend!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef SeaOfLove het volgende:
goed bericht vanuit delft: ik ga uitgenodigd worden voor een gesprek bij de TU
Dat is ook balenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb juist enorme honger, maar ik hou het maar bij een half bakje yoghurt... Eens zien of ik dat binnenhoud
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
SOL
Nasi als lunch vandaag. vanavond maar weer aan de sushi. brakheid is wel over
hmmz hmmmz dat heeft wel wat nerderigsquote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef Laydina het volgende:
Ipv sol lees ik steeds sql
* Laydina zingt even Telekidsnummers
Dat dacht ik ook, maar na drie happen yoghurt ben ik kotsmisselijkquote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook balen
Maar meestal als je weer honger krijgt kn je lijf het ook wel weer aan toch?
Dat was/ben ik toch ookquote:Op donderdag 8 april 2010 13:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
hmmz hmmmz dat heeft wel wat nerderigs
misschien idd even jezelf rust geven van cul en vandaag rustig aandoen: bouillon, slappe thee, beschuitje...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar na drie happen yoghurt ben ik kotsmisselijkIk moet ook niet teveel in CUL rondhangen misschien; ik heb echt overal zin in...
DE, die 10 mijl is sowieso al een twijfelgevalletje hoor. Heb echt een slecht trainingsseizoen gehad deze winter. Ah well. Als ik het niet haal, komt er wel weer een nieuwe kans. net als bij jou
Vast wel, ik heb zelfs het idee dat die van mij dat nog wel weet, en dat is toch alweer een tijdje geledenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar hopelijk weet mijn lichaam dan nog dat het al eerder gerend heeft
ah dat geeft hoopquote:Op donderdag 8 april 2010 13:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb zelfs het idee dat die van mij dat nog wel weet, en dat is toch alweer een tijdje geleden
word volgens mij alleen maar makkelijker om weer op conditite te komen. Je hebt namelijk volgens je eigen berichten een flinke vermageringskuur in het ziekenhuis ondergaan. Hoef je niet mee et nemen ookquote:Op donderdag 8 april 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien idd even jezelf rust geven van cul en vandaag rustig aandoen: bouillon, slappe thee, beschuitje...
en nieuwe kansen zijn ok, ik ga pas na de zomer weer terug beginnen met lopen. ga eerst de komende maanden wandelen... steeds een stukje verder tot mijn rondje ruim een uur is ofzo en dan na de zomer kan ik weer opnieuw beginnen met evy maar hopelijk weet mijn lichaam dan nog dat het al eerder gerend heeft
dat zal het zeker geweest zijn maar ook vetjesquote:Op donderdag 8 april 2010 13:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
word volgens mij alleen maar makkelijker om weer op conditite te komen. Je hebt namelijk volgens je eigen berichten een flinke vermageringskuur in het ziekenhuis ondergaan. Hoef je niet mee et nemen ook
alhoewel dat natuurlijk ook een gedeelte spier geweestr zal zijn.
Hee ja! Nu je het zegt...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef LieLie het volgende:
Zou Minilot zichzelf vastgeketend hebben in het Sprookjesbos uit protest tegen die ene boom trouwens? Tijdje niet gezien
Ja! Dat heb ik ook!! Maar het gaat me toch niet helemaal snel genoegquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu zelfs als ik zit ruimte over bij m'n bovenbenen in m'n broek!
Het wordt nog wel eens wat
bij mij ging dat toen wel rap, want volgens mij, als je spieren sterker worden verbrand je ook sneller ofzo. Dus ook flink oefeningen voor je beenspieren doenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik ook!! Maar het gaat me toch niet helemaal snel genoeghad gehoopt nu toch wel echt een maat minder te hebben, maar ik zit er nu eigenlijk net tussenin.. Hoop nu door het sporten dat mijn benen en (vooral) billen nu ook eens een keer wat rapper gaan..
![]()
Ik richt me voornamelijk op de benen idd. Fietsen, crosstrainer, roeiapparaat.. Dat soort dingen.. Wil voornamelijk mijn knie sterker maken ook zodat ik het hardlopen misschien weer op kan pakken zonder al te veel pijntjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
bij mij ging dat toen wel rap, want volgens mij, als je spieren sterker worden verbrand je ook sneller ofzo. Dus ook flink oefeningen voor je beenspieren doen
Ik ken nog een hele oncharmante, maar die werkte toen volgens mij wel goed
Bij oma staat de thee zo klaar.quote:
middagdutjequote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja het is wel lekker.. maar ook erg vermoeiend..
Ik wil eigenlijk ook na het hardlopen nog wat oefeningen gaan doen. Beetje extra beenspieroefeningen, en buikspieroefeningen. Maar ja, dan lig ik hier zo in de kamer die oefeningen te doenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik richt me voornamelijk op de benen idd. Fietsen, crosstrainer, roeiapparaat.. Dat soort dingen.. Wil voornamelijk mijn knie sterker maken ook zodat ik het hardlopen misschien weer op kan pakken zonder al te veel pijntjes.
Nee, dat moet ik proberen niet te doen. Anders krijg ik mijn slaapritme niet meer goed en dan is het morgen extra zwaar..quote:
Wij naar noord Frankrijk.. zelfde 'probleem' maar ook veel vis..quote:Op donderdag 8 april 2010 14:27 schreef LieLie het volgende:
En wij gaan op vakantie naar Spanje, daar hebben ze zo veel lekkere maar calorierijke dingen
Plus dat het in Spanje natuurlijk bloedjeheet is rond die tijd, dus als ik dan wil hardlopen moet het maar 's nachts of zo, anders ga ik doodquote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij naar noord Frankrijk.. zelfde 'probleem' maar ook veel vis..
ja das waar.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat moet ik proberen niet te doen. Anders krijg ik mijn slaapritme niet meer goed en dan is het morgen extra zwaar..
Ja, wij bewegen op zich ook wel vrij veel, door steden lopen en door musea, daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Tukse DE!![]()
@ Lielie: ik denk dat wij genoeg gaan wandelen over strand en kliffen en zo.. hardlopen gaat het dan toch niet meer van komen
Leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Geslaagd voor een outfiteen jurkje! En hij is niet paars!
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo thuis, tentamen ging mwah, weer eens te weinig tijd
Rustig blijven en goed zoekenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en nu kan ik de camera-kabel en de multi-card-reader niet vinden
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Laydina het volgende:
Sunny.. voor al uw adviezen die u juist nu niet wilt krijgen
Mjaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Laydina het volgende:
Sunny.. voor al uw adviezen die u juist nu niet wilt krijgen
Ik heb hem (nog) niet gelezen, maar volgens deze recensie moet het goed te doen zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef cybermans het volgende:
Krijg nu net mail van Bol over nieuw kookboek van Gordon Ramsey
( http://www.bol.com/nl/p/n(...)007506651/index.html )
Lijkt mij best leuk (eet graag voer van ver vandaan), maar heb geen idee over de gemiddelde stijl van zijn boeken, is het fijn lezen, bladeren en meestal logisch volgbaar de recepten?
Sterkte.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Laydina het volgende:
Vanavond naar Hans Liberg, ben benieuwd
Hij is wel gaafquote:Op donderdag 8 april 2010 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar: als je naar www.steps.nl gaat, dan naar dresses en dan de bovenste rij, de derde van rechts, groen met witte stippen. Dat is m
[ afbeelding ]
Dat is waar, maar cabaretfanquote:
serieus niet?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat is nu een TVP, ik snapper nogsteeds niks van :p
Ik heb wel goedkope jurkjes aangehad bij andere winkels maar die waren echt lelijk. Bij Steps heb ik bijna alle jurkjes uit de nieuwe collectie aangehad. De laatste vier waren:quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Laydina het volgende:
Hij is wel gaaf
Zie dat ze nog wel meer leuk spul hebben
Alleen niet zo goedkoop
Nice! daar hebben ze toch ook gewoon een winkel van.. misschien daar eens serieus gaan kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb wel goedkope jurkjes aangehad bij andere winkels maar die waren echt lelijk. Bij Steps heb ik bijna alle jurkjes uit de nieuwe collectie aangehad. De laatste vier waren:
Deze
[ afbeelding ]
Deze
[ afbeelding ]
Deze
[ afbeelding ]
En dus die groene.
Jezus braam. Met alle respect hoor, maar als je dat nu nog niet weet... Goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Braamyo het volgende:
wat is nu een TVP, ik snapper nogsteeds niks van :p
Ik heb echt met veel lol gewinkeld daar. En ik ben echt niet slank, en de maat 42 paste me wel goed steedsquote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef Laydina het volgende:
Nice! daar hebben ze toch ook gewoon een winkel van.. misschien daar eens serieus gaan kijken
95 winkels in Nederland, 5 in Belgiëquote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef Laydina het volgende:
Nice! daar hebben ze toch ook gewoon een winkel van.. misschien daar eens serieus gaan kijken
Dat knopje werkt kut!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
Een TVP is voor mensen die te lui zijn om op dit knopje te klikken:
[ afbeelding ]
Ik ga spoedig kijken daarquote:Op donderdag 8 april 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb echt met veel lol gewinkeld daar. En ik ben echt niet slank, en de maat 42 paste me wel goed steedsOok voor wat vollere meiden zijn de jurkjes in grotere maten nog steeds erg mooi
Ik zou nu gaan als ik jou was. Die jurkjes gaan altijd zo gruwelijk hardquote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk jurkje Lein!!
En van die andere vier vind ik de 1e en de laatste erg leuk!Misschien tzt daar maar eens kijken voor een leuk jurkje voor ons 'we gaan niet trouwen maar geven wel een feest'
Ik vind t zo op t plaatje helemaal niksquote:Op donderdag 8 april 2010 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar: als je naar www.steps.nl gaat, dan naar dresses en dan de bovenste rij, de derde van rechts, groen met witte stippen. Dat is m
[ afbeelding ]
Lijn, dat jurkje op de vorige pagina, daar ga je freaking sexy in staanquote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan als ik jou was. Die jurkjes gaan altijd zo gruwelijk hard
Ja maar ik weet niet welke maat ik zal hebben eind mei!!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan als ik jou was. Die jurkjes gaan altijd zo gruwelijk hard
Ik heb een foto, maar ik kan de camera kabel niet vinden. Staat 1 pagina terug te lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind t zo op t plaatje helemaal niksdus doe eens een foto
Thanx!! Heb de radio meteen aan gezetquote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef borisz het volgende:
Sunny een M&S alert. Ze zijn zo bij de C&S show op 3fm.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:20 schreef Braamyo het volgende:
Lein, dat jurkje op de vorige pagina, daar ga je freaking sexy in staan*ziet het voor zich*
Goed bezig !
Tja, het moet je maar net liggen. Ik hou wel van die bluegrass stijl..quote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoorde dus dat M&S op lowlands komen dus ik die cd gedownkoopt. maar ik snap de hype niet heurvind er niet veul an
naar alle waarschijnlijkheid komen ze is er gezegd. dingen moeten raar lopen willen ze niet komenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, het moet je maar net liggen. Ik hou wel van die bluegrass stijl..
Overigens kan ik er niets over terug vinden op de Lowlands site (nu is dat ook niet verwonderlijk met zo'n baggersite natuurlijk).. Hoop dat ze komen
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
naar alle waarschijnlijkheid komen ze is er gezegd. dingen moeten raar lopen willen ze niet komen
Ik zal er aan denkenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
Ik vind het heerlijke muziek toen ik voor de eerste keer Little lion man hoorde was ik verkocht. Juist omdat het weer wat anders is dan anders is het leuk. Goeie stem, die banjo erbij. Ik vind het heerlijke muziek. Ze komen op Lowlands idd.
Ik verzoek alle lowlands gangers ook naar AIR te gaan
Beetje..quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi allemaalIs het hier nog een beetje gezellig?
dat nr kan ik ook nog wel waarderen maar voor de rest niet echt, maar misschien komt dat nogquote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
Ik vind het heerlijke muziek toen ik voor de eerste keer Little lion man hoorde was ik verkocht. Juist omdat het weer wat anders is dan anders is het leuk. Goeie stem, die banjo erbij. Ik vind het heerlijke muziek. Ze komen op Lowlands idd.
Ik verzoek alle lowlands gangers ook naar AIR te gaan
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net een nieuwe camera besteld![]()
wat een megabak geld was dat weer
Nu maar snel opdrachten gaan scoren. Mocht er nog iemand een fotograaf willen inhuren voor een reportage.......
![]()
Air niet kennen ?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik kende air niet en ging dat net ff beluisteren maar gadverdarrie wat een zeikmuziek zeg![]()
Dat vind ik nog wel een leuk nummer, maar trekt me totaal niet om live te gaan zien..quote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Air niet kennen ?
All i need komt altijd boven drijven in mijn toplijstjes.
Die jaquote:
ik herkende dat nr wel, maar ik vind het dus he-le-maal niets (en dat is zacht uitgedrukt) dus heb me er verder nooit in verdieptquote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Air niet kennen ?
All i need komt altijd boven drijven in mijn toplijstjes.
Wahaha herkenbaar!! Dat probleem hebben wij ook altijd! Geduld? Wat is dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ja![]()
![]()
Ik besloot vanmorgen dat mijn vakantiegeld aan een nieuwe cam besteed mocht worden. Ierland lijkt niet echt door te gaan
Krijg geen contact meer met mijn contact aldaar
Maar ja....als ik dan iets in mijn kop heb he...... dan moet het ook direct
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha herkenbaar!! Dat probleem hebben wij ook altijd! Geduld? Wat is dat?
En welke is het nou precies? Ben niet zo bekend in de Canon FF's![]()
Linkje of zo?? FF specs checken natuurlijk
Ja. De AF is idd een klein probleempuntje begreep ik uit alle reviewsquote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice P!!Maarehh.. 9 AF punten maar??
amateur!
Die van mij heeft er 51
wat niet handig is hoor, dus zet hem altijd op 21
(en soms op 9 als het weinig dynamisch hoeft)
![]()
Garpje.. mooie camera is het![]()
Ja. Ik was het gister zo spuugzat allemaal om met die oude cam te werken. Software kan een hoop ruis weghalen, maar ik heb echt 60% foto's af kunnen voeren omdat ze onscherp waren. En anderen waren weer veel te donker.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
Offer je je vakantie op voor een camera, P?dan moet je er wel echt van houden
Wij hebben nu wel besloten dat onze oude coolpix nu echt op sterven na dood is en dat we een nieuwe camera gaan kopen. Tegen die tijd weet ik in ieder geval waar ik moet zijn voor advies
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 8 april 2010 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
P, veel plezier met je nieuwste speledingetje
Ze wil hem imho alleen maar sjouwen......quote:Op donderdag 8 april 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
Wanneer kom je doelwit spelen?
Ja. Ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze wil hem imho alleen maar sjouwen......
Kom ik aan met mijn oude 300Dquote:Op donderdag 8 april 2010 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]5D Mk II met grip. 21 mp, 9 AF punten, ISO tot 25600, 3.9 fps
http://www.canon.nl/For_H(...)5D_Mark_II/index.asp
Voor nog betere foto's volgend jaar op Vivarium
Dat maakt een hoop goedquote:Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. De AF is idd een klein probleempuntje begreep ik uit alle reviewsMaar goed...het is fullframe
en ik met me ixus70, maar ja die kan ik aan me riem hangen en dat wil ik met die van jullie niet proberenquote:
je mag milou gebruiken, ik ben niet echt van op de foto gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
Wanneer kom je doelwit spelen?
OMG YAYquote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef MissHobje het volgende:
Enne jammer dat we dit jaar helaas niet op vakantie kunnen, balen?? welnee, we hebben vandaag een huis gekocht![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!! whehhee BLIJ!!!
Gefeliciteerd Hobbelsquote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef MissHobje het volgende:
@M-M hmm beetje balen dus, maar wie weet goed cijfer toch?> Ik duim
@DarkElf, wel goed eten hoor![]()
@Leinemeissexy lief jurkje
helemaal gaaf!!!!!!
@PdeHoog gefeliciteerd met de nieuwe aankoop, super leuk speeltje!
@ CF ojee? snel opknappen hoor!
@Sol gefeliciteerd, echt super gaafen ook je aankopen
das altijd leuk hihi.
@iedereen die ik nu vergeetsorry
![]()
Enne jammer dat we dit jaar helaas niet op vakantie kunnen, balen?? welnee, we hebben vandaag een huis gekocht![]()
![]()
![]()
nou dat klinkt wel heel erg foutquote:Op donderdag 8 april 2010 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mag milou gebruiken, ik ben niet echt van op de foto gaan
Welke?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:20 schreef Laydina het volgende:
wie wil mij sponsoren voor jurken? ik ben verliefd op twee geworden
doelde op kinderarbeid....quote:Op donderdag 8 april 2010 18:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ligt er maar net aan of je normaal kunt denken of een dirty mind hebt
sorry daarvoor ben je net te laat met de aanvraag. zit alweer in de bus op weg naar huisquote:Op donderdag 8 april 2010 18:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
doen we toch alleen als we fotos zien met de dame in kwestie erin (in pashokje ofzo)
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:20 schreef MissHobje het volgende:
Dus ben echt knetter hyper, half stoned gevoel vanwege combi 3 uur maar geslapen, hyperheid drukte en niet etendus ik ga nu lekker aan de makreel en broodjes tonijn salade had ik echt zin in
Oh en chocola! veeeeeeeeeeeeeeel choco, maar zelfs dat gedoe kan me niet down krijgen(wellicht dat de mannen er niet zo veel van snappen, hoeft ook niet
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
sorry daarvoor ben je net te laat met de aanvraag. zit alweer in de bus op weg naar huis
en hobb feliciteerd met het huis! gaaf!
Klinkt als een heerlijke pasta middag!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:25 schreef freecell het volgende:
HobselWat spannend!
Gaaf zeg!
- Zon
- T-shirtje
- Draagdoek + baby
- Speeltuin met gróte zandbak +Dreumes
- Zandbakrand
- Andere mensen met kinderen
En dan ineens is de middag voorbij
Het is dus toch een snelle pasta geworden
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik zal je als ik thuis ben linkjes doorsturen
ik zie van jou geen aanvraag liggen. klopt dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik op die ene die ik net postte, en op en veel te dure bh. zal ik mn bankrekeningnr ff pmen?
Dank je welquote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef MissHobje het volgende:
@PdeHoog gefeliciteerd met de nieuwe aankoop, super leuk speeltje!
Gefeliciteerdquote:Enne jammer dat we dit jaar helaas niet op vakantie kunnen, balen?? welnee, we hebben vandaag een huis gekocht![]()
![]()
![]()
Kan ik ook nog iets indienenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik zie van jou geen aanvraag liggen. klopt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Wanneer is de housewarming mopje?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:30 schreef MissHobje het volgende:
Oh enne wat moet er aan gebeuren even opsomming:
Keuken, die is echt aan het instorten, dat wordt dus een nieuwe.
Badkamer voor nu functioneel, met 1 a 2 jaar pakken we die aan, al zat ideeen ook voor
Woonkamer op zich prima, maar de wanden en plafond kan ff strakker dus willen we dat meteen aanpakken dan is het strak en klaar voor jaren en geen gekloot meer.
Vloer kwestie van opnieuw lakken of zoiets ( massieve houten vloer mooi wel)
Euhm slaapkamers, kwestie van verfje/behangetje en een laminaatje of iets ( nu vloerbedekking, stofnest, iets met allergie enzo)
Euhm wc die wordt ergens richting badkamer mee genomen dan beetje zelfde styl, voor nu functioneel prima en netjes.)
Verder de standaard verfjes/ kozijntjes verfjes en da wast wel.
keuken kan snel maar als het wat later is, is dat ook geen probleem ivm dat het wel werkt, je zit dan alleen weer eventjes in wat troep maar ook dat valt te overzien en is prima te doen.
We hoeven in geen geval te breken van muren of wat dan ook ( appartement zeg maar)
waar moet die naartoe dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik zie van jou geen aanvraag liggen. klopt dat?
Ja, baas boven baas, natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
GefeliciteerdDa's nog toffer dan een cam
Gelinktquote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bekijk het straks als ik terug ben van de sushi
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef MissHobje het volgende:
![]()
![]()
Als je naar mij komt, wil ik best voor je koken. Maar ik trek het nog niet om naar jou te fietsenquote:
Kijk, dat is het betere werkquote:Op donderdag 8 april 2010 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]5D Mk II met grip. 21 mp, 9 AF punten, ISO tot 25600, 3.9 fps
http://www.canon.nl/For_H(...)5D_Mark_II/index.asp
Voor nog betere foto's volgend jaar op Vivarium
Die heb ik net niet aangepast. Jammer dat er dit keer weinig kleur bij zit. Maar ik ga het zeker in de gaten houden daarquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan ik ook nog iets indienen![]()
heb wel wat te vieren haha!yep. zit nog in de 20 graden met zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Full Frame. Beetje te veel tekst om uit te leggen, maar geloof me maar als ik zeg dat je dat graag wilt als fotograafquote:
Full frame.quote:
In minder tekst dan jouw posting uitgelegd.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Full Frame. Beetje te veel tekst om uit te leggen, maar geloof me maar als ik zeg dat je dat graag wilt als fotograaf
you go girlquote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jah. Vooral met een enorme push-up BH.
Het is me ook nogal een uitleg waar je iets aan hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In minder tekst dan jouw posting uitgelegd.
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 8 april 2010 19:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is me ook nogal een uitleg waar je iets aan hebt
Steerquote:Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jurk is mooi!Maar die groene van Lein vind ik ook mooi. Dat witte in het midden accentueert natuurlijk Lein's welgevormde boezem die van wereldklasse is.
![]()
Ik snap er iig van dat het groot genoeg is.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is me ook nogal een uitleg waar je iets aan hebt
owww, dowh, nog nooit gebruikt, ik onthoud altijd waar ik gebleven benquote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jezus braam. Met alle respect hoor, maar als je dat nu nog niet weet... Goed.
Een TVP is een TerugVindPost. Die zet je in een topic dat je terug wilt vinden. Vaak doen mensen dat als ze even niets te melden hebben. Door een TVP verschijnt een topic in je My Active Topics lijstje. Het topic is dan terug te vinden (hence de TerugVindPost)
Snappie?
De techniek dient de mens Braam!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
owww, dowh, nog nooit gebruikt, ik onthoud altijd waar ik gebleven ben
Dat kan wel eens Medium Format zijn. Hier staat een foto van de twee naast elkaar::quote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Vast een stomme vraag, maar als leek mag dat: Is FF dan zoiets als van die grote, vierkante negatieven?
Kaas heeft het kabeltje gevondenquote:
Daar kom ik niet uit als leek. Ik bedoel negatieven van een spiegel-reflex camera.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kan wel eens Medium Format zijn. Hier staat een foto van de twee naast elkaar::
http://en.wikipedia.org/wiki/Medium_format_(film)
Large Format is nog groter:
http://en.wikipedia.org/wiki/Large_format
Kaas is goehoed!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas heeft het kabeltje gevondenIk kan niet zoeken. En photobucket.com is traaaa-haaaaag maar de foto komt eraan. Met op de achtergrond: de keuken
Je hoeft ook niet te lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar kom ik niet uit als leek. Ik bedoel negatieven van een spiegel-reflex camera.
En als je filmpje dan komt met de stormbaan is het: ptieuw ptieuw ptieuw enz.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
het kook uurtje op RTL5gevolgt door take me out
Das nou een programma waar ik me nog eens voor op wil geven
Kijk, dat vroeg ik me af! Dank je!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Damn, wat wordt dit een nodeloos ingewikkelde discussie zo. Analoge spiegel reflex camera's waren altijd full frame.
Jah, al ruim over nagedacht. Zowiezo, als ik iets leger achtigs roep dan ben ik de lul, want dan drukt iedereen weg. Ga ik voor mijn uitbundige zelf dan durft ook niemand het aan. Houd ik mezelf ingetogen dan vinden mensen mij al snel stil en verlegen. Dan kan ik nog voor de metal/rock gaan maar ook daar scoor ik wss weinig punten mee. Ik woon nog bij mijn ouders. Ik hang aan elkaar van nadelenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En als je filmpje dan komt met de stormbaan is het: ptieuw ptieuw ptieuw enz.
Waarom is iets nodeloos ingewikkeld als iemand moeite neemt om door te vragen, en daarmee correct beantwoord wordt?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Damn, wat wordt dit een nodeloos ingewikkelde discussie zo.
Echt heel goed ben je niet in passende uitlegquote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom is iets nodeloos ingewikkeld als iemand moeite neemt om door te vragen, en daarmee correct beantwoord wordt?
Echt niet! Gewoon je eigen ridderlijke zelf zijn!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, al ruim over nagedacht. Zowiezo, als ik iets leger achtigs roep dan ben ik de lul, want dan drukt iedereen weg. Ga ik voor mijn uitbundige zelf dan durft ook niemand het aan. Houd ik mezelf ingetogen dan vinden mensen mij al snel stil en verlegen. Dan kan ik nog voor de metal/rock gaan maar ook daar scoor ik wss weinig punten mee. Ik woon nog bij mijn ouders. Ik hang aan elkaar van nadelen![]()
Dus ik verlies zowiezo.
Als leek ben ik ook niet goed om goeie vragen te stellen. En uiteindelijk waren Steer en ik er wel uitgekomen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt heel goed ben je niet in passende uitleg
*shrug* Ik heb geen onwaarheden verkondigd en Krak's vragen zo simpel mogelijk als de situatie toestaat uitgelegd.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt heel goed ben je niet in passende uitleg
Maak je niet dik joh, jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*shrug* Ik heb geen onwaarheden verkondigd en Krak's vragen zo simpel mogelijk als de situatie toestaat uitgelegd.
O hai!!!quote:
Owja, kom jij dan in het publiek zitten om mijn spreekwoordelijke handje vast te houdenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echt niet! Gewoon je eigen ridderlijke zelf zijn!
"Als ze naar doen, kom ik met mijn tube Zwitsal! Dat zal ze leren! "
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
lijn, je ziet er *take me out* waardig uit !
Ja maar dan zie je de bandjes van mijn roze push up BH en dan valt mijn buik zo opquote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
O hai!!!![]()
![]()
Mooie schoentjes ook Lein
En nu nog een foto zonder vestje?
Lein, ga er vanuit dat al die vrouwen er leuk tot zeer leuk uitzien.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet niet of Lein daarmee geassocieerd wil worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaas kijkt dat graag, ik zit dan vaak met een hand voor mn ogen *ptjoei* *ptjoei* te roepenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Weet niet of Lein daarmee geassocieerd wil worden
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef Braamyo het volgende:
Lein, ga er vanuit dat al die vrouwen er leuk tot zeer leuk uitzien.OHHH Die Nadia! Die draagt gewoon een sport BH met niks er over als ze achter haar zuil staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je denkt toch niet dat er iemand hier is die naar je buik gaat kijken als je je vestje uitdoet?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je de bandjes van mijn roze push up BH en dan valt mijn buik zo op
Een ander jasje dan, dit is imho te strak. En roze past best bij groen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je de bandjes van mijn roze push up BH en dan valt mijn buik zo op
Als het in H'sum is, kom ik!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Owja, kom jij dan in het publiek zitten om mijn spreekwoordelijke handje vast te houden
Alleen zit er nou wat op je hoofdquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en bedankt voor alle complimentjes
Lijkt zo ja.....quote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alleen zit er nou wat op je hoofd
ik heb nu roze met groen aanquote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een ander jasje dan, dit is imho te strak. En roze past best bij groen.
Je kunt je als kandidaat al een tijdje niet meer aanmeldenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Je denkt toch niet dat er iemand hier is die naar je buik gaat kijken als je je vestje uitdoet?
ah oke dus wel, daar ben ik dan weer nie zo van gecharmeerdquote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een grote groene nep-bloem! Met een klemmetje eraan
staat ook echt leukquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en bedankt voor alle complimentjes
Het is mijn smaak ook niet. Meer kleine bloemetjes lijkt me leuker, dan komen je krullen beter uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah oke dus wel, daar ben ik dan weer nie zo van gecharmeerd
JAJA, lein, heb je nog niet vaak ptjoei kunnen zeggen, die eerste kerel scoort echt te hard met z'n pixar films, wat een eikel dat ie met dat onderwerp komt BLEGH, dat meen je gewoon niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas kijkt dat graag, ik zit dan vaak met een hand voor mn ogen *ptjoei* *ptjoei* te roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, wat ben je toch gorgeous!! Ik ken je niet echt in jurkje en op pumps natuurlijk, maar het staat je fab
Verkeerde foto?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Verkeerde foto geüpload. Tweede poging
Ja, per ongeluk de foto met vestje voor de 2e keer geüpload. Dus nu weer 10 minuten wachten op de volgendequote:
Photobucket. Maar die is hier echt altijd ontzettend traagquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:10 minuten?? Waar the hell host jij je foto's joh??
Wat vreemd.. hier niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Photobucket. Maar die is hier echt altijd ontzettend traag
Ja dat moet dan wel.. irritant..quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En mijn foto's zijn ook niet absurd groot. Het ligt gewoon aan de verbinding van Kaas.
Neuh, dat ken ik wel. Maar je wordt vanzelf verstandigquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de sporters hier. Ik ben net begonnen met sporten en ik vind het leuk. Maar er zijn dagen dat ik gewoon niet op kan houden en teveel doe. Ligt dat aan mij, of is dat wennen?
Sporten is verslavendquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de sporters hier. Ik ben net begonnen met sporten en ik vind het leuk. Maar er zijn dagen dat ik gewoon niet op kan houden en teveel doe. Ligt dat aan mij, of is dat wennen?
Ik vond die nieuwe dame (slettebak foei, zo praten we niet over mensen die we niet kennen) echt heul erg lelijk. (jah dat mogen we wel zeggen, want ik kan dr zienquote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Buh. De volgende slettebak bij Take Me Oud heeft een flashy BH met een colbert-jasje erover. Hoochy mama
Bekend verschijnsel. Als je niet sport is beginnen lastig, sport je eenmaal, is stoppen lastigquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk groen bloemetje op je linkerboezem Lein!
En ben je nou je buik aan het inhouden voor ons?
En kan jullie ovendeur nou wel of niet helemaal open?
nah, mee oneens... wel vooruitgang, maar eigenlijk vind ik die bloem een beetje heul veel aandacht opvragen...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja! Dit is um! Niks meer aan doen!
Ah, het viel jou ook al opquote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
En kan jullie ovendeur nou wel of niet helemaal open?
Haha ik zapte net ook maar ff naar TMO, zie ik een meisje die ik 'ken' van mn eilandquote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Leintjeuh het volgende:
En Hans is echt leuk en lekkerRTL 5 nu
Nee Braam, die tieten krijgen toch wel aandacht!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah, mee oneens... wel vooruitgang, maar eigenlijk vind ik die bloem een beetje heul veel aandacht opvragen...
In je haar is mooiquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Beter op de boezem dan in het haar?
Gordijnen dicht?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb hier een klein probleemnu het zo lang licht is wil milou niet naar bed-O- Ze zit hier doodleuk nog met haar lego te spelen en ik ben normaal best een strenge mama, maar nu kan ik echt even niets aan met haar
nee niet in het haarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In je haar is mooiVind het stiekem altijd erg leuk staan bij vrouwen. Denk dat dit ook wel leuk staat bij je.
En je boezem is het mooist als er niks voorzit wat het zicht blokkeert úiteraard.Je kunt eventueel nog een kettinkje erbij doen?
Ow hm, was dát dat ding op de andere foto?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee niet in het haarzie andere foto,vind het niet zo bij lein passen, op boezem is beter
Dan is het goed *gerustgesteld braampjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee Braam, die tieten krijgen toch wel aandacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |