Cat zei het eerst hoorquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De banner klopt niet; "ik ben verliefd op jou, daarom vergeet ik alles gauw...en weet ik het niet meeeeer"
staat er niet in
Alleen het 'ik ben verliefd op jou' mis ik, die andere twee regels staan er wel in!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De banner klopt niet; "ik ben verliefd op jou, daarom vergeet ik alles gauw...en weet ik het niet meeeeer"
staat er niet in
Ja, dat bedoel ik idd, ik het verliefdgedeelte ff bold zullen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen het 'ik ben verliefd op jou' mis ik, die andere twee regels staan er wel in!
Oh vanavond gaat de date toch door?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg 'm in mijn eentje ook wel vol hoor.
Succesquote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Thuisssss.... een poes in mandje proppen en naar DA
Ze komt er gauw genoeg achter....quote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Succes![]()
Arme Mips...ze moest es weten
Dan moet je er wel bij kwispelen en rondjes op de bank rennen, op en af springen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt uit het raam*
TOMBOLAAAA! Ben je er al bijna!?
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij kwispelen en rondjes op de bank rennen, op en af springen.
<-- weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |