Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er een ban is uitgedeeld voor een onschuldige paint, en dan mag die ban misschien wel gevallen zijn omdat die paint na het verwijderen teruggeplaatst werd, maar het verwijderen was al overdreven.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond. Nog voordat wij ons verbaasden over de vaginanus.
Dat ik dat gewoon gemist heb!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond. Nog voordat wij ons verbaasden over de vaginanus.
Ik vond die paint eigenlijk best wat toevoegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er een ban is uitgedeeld voor een onschuldige paint, en dan mag die ban misschien wel gevallen zijn omdat die paint na het verwijderen teruggeplaatst werd, maar het verwijderen was al overdreven.
Ook dat nog een keer, maar goed inmiddels is het hele verhaal in OUD aan het expoleren....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die paint eigenlijk best wat toevoegen.
Link!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Ook dat nog een keer, maar goed inmiddels is het hele verhaal in OUD aan het expoleren....
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
Ach, sv draait binnenkort gewoon weer op voet door.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
Ach, sv draait binnenkort gewoon weer op voet door.
...een ban?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
Als het lente wordt dan stuur ik jou...
Ja.... ik dacht laat ik mij eens op de cliché's stortenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
Waar een deur sluit, gaat een raam open.
![]()
![]()
Zon? Grijs en grauw hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik en mijn drama mondhoek gaan zo even lekker in de zon zitten.
ja ik las het net een beetje maar het is volledig langs me heen gegaan, begrijp het ook nog niet helemaalquote:
Beetje stemmingmakerij zo zonder feitenkennis.quote:Of en welke Nederlandse snackfabrikanten gebruik maken van dat vlees, weet de organisatie niet.
In een sextopic vroeg gisteravond (laat) iemand iets over een vreemd uitziende vagina, KD (Kleurdoos) was de hele avond in de OUD SC al hilarisch aan het painten, en die knalde dus uiteindelijk ook een paint met de door de TS geschetste situatie in dat SEX topic....quote:Op donderdag 8 april 2010 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik las het net een beetje maar het is volledig langs me heen gegaan, begrijp het ook nog niet helemaal
Van een anderquote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ho, zijn vrouw is weer zwangert toch?
Echt?? Van wie??quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ho, zijn vrouw is weer zwangert toch?
Ja, wat heb je er nu eigenlijk van geleerd, golfspelende man?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
En zijn pa spreekt hem toe vanuit het hiernamaals.
Nee maar ik ga nu twijfelen. Ik duik de Shostieken wel even in.quote:
Heb net alles gelezen daar en volgens mij begrijp ik het nuquote:Op donderdag 8 april 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een sextopic vroeg gisteravond (laat) iemand iets over een vreemd uitziende vagina, KD (Kleurdoos) was de hele avond in de OUD SC al hilarisch aan het painten, en die knalde dus uiteindelijk ook een paint met de door de TS geschetste situatie in dat SEX topic....
In eerste instantie bleef die paint staan, maar toen Remlof er nog een keer was werd die verwijderd, waarop KD (idd niet handig) die paint nog een keer postte... en dat gebeurde luttele seconden nadat Remlof een waarschuwing in het topic gezet had.
Daarop werd KD beschuldigd van het zijn van een trollkloon die haar account kwijt was, en dat is uiteindelijk teruggedraaid naar een ban van 48 uur.
KD was verontwaardigd dat ze om die paint een ban kreeg en kloonde lustig verder..... dus nu zit ze tegen een week of nog langer aan![]()
My 2 cents: doorposten met een kloon is niet handig, maar de reden van de ban vond ik ook overdreven, zelfs het weghalen van die paint was IMHO al niet nodig.
Ja, ik vind ook alleen artikelen met een vraagteken. Ik heb dat gewoon gelijk opgevat als waarheid, SBS-lover die ik ben. Ze is nog wel bij hem. Yay voor zelfrespect want ze houdt natuurlijk nog wel van hem.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
http://www.hollyscoop.com(...)-pregnant_23449.aspx
Damn, ze zou 4 maanden zwanger zijn...... dan zou ze dus half december zwanger geworden zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
http://www.hollyscoop.com(...)-pregnant_23449.aspx
Correctquote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:
In 1 zin: misschien heeft Remlof een foutje gemaakt maar door de kloonreactie was er niet meer over te praten.
Ik heb even een strakke actie van meneer Woods gemist zie ik? Die is vast heel goed met dingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
Dat hele schandaal wat naar buiten kwam door haar "ik ram je autoruiten in met een golfclub" actie was toch al in november??
Hij is toen slingerend de halve straat doorgegaan, waarbij hij een deel van het straatmeubilair geraakt heeft (onder andere een branddingstageval... kut, woord kwijt) omdat mevr. Woods zo boos was over zijn vreemdgaan dat ze met een golfclub op de ruiten van z'n auto had staan rammen terwijl hij de oprit afreed...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb even een strakke actie van meneer Woods gemist zie ik? Die is vast heel goed met dingen.
Fire hydrantquote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
(onder andere een branddingstageval... kut, woord kwijt)
http://www.hollyscoop.com(...)8.aspx#axzz0kVYbN6cGquote:Tiger and Elin haven't done the horizontal mambo since the news of his cheating scandal went public.
quote:
Thnx.... het zal nog wel vaker voorkomen ben ik bangquote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
Brandkraan!
Ik heb er een voor mijn deur.
Ligt er iemand daar onder het bed, in de badkamer, op de trap, de bank en noem nog maar een paar plekken op waar je zo the dirty kunt doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
En het kwam idd in november in de publiciteit.... dus als ze nu 4 maanden zwanger is en ze hebben het nog niet gedaan sinds het uitkwam, dan is ze zwanger van een ander
Aha! Ik ben weer op de hoogte.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is toen slingerend de halve straat doorgegaan, waarbij hij een deel van het straatmeubilair geraakt heeft (onder andere een branddingstageval... kut, woord kwijt) omdat mevr. Woods zo boos was over zijn vreemdgaan dat ze met een golfclub op de ruiten van z'n auto had staan rammen terwijl hij de oprit afreed...
Als ik een modaal Florida home bekijk, en dan bedenk dat Tijger xxx keer modaal woont, dan gok ik zo dat er plenty spots zijn waar je the dirty kunt doen, op eigen terrein, buiten het zicht van de persquote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt er iemand daar onder het bed, in de badkamer, op de trap, de bank en noem nog maar een paar plekken op waar je zo the dirty kunt doen?
Kunnen ze nooit weten of ze de horizontale mambo hebben gedaan, wat een bullshit toch weerquote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik een modaal Florida home bekijk, en dan bedenk dat Tijger xxx keer modaal woont, dan gok ik zo dat er plenty spots zijn waar je the dirty kunt doen, op eigen terrein, buiten het zicht van de pers![]()
Plus dat Elin natuurlijk de kerst in de Alpen doorgebracht had met wat vriendinnen.... dus wie weet is het wel van een hitsige Franse of Zwitserse skileraar
Nou als mijn multimiljonair het halve personeel van de plaatselijke Hooters geneukt zou hebben, en ik zou al besluiten bij hem te blijven dan zou ik het absoluut niet weer met hem doen voor ik heel zeker wist dat hij geen nare SOA's in mij loopt rond te strooien.... minimaal een half jaar wachten dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kunnen ze nooit weten of ze de horizontale mambo hebben gedaan, wat een bullshit toch weer![]()
Laat die mensen lekker met rust![]()
Alleen maar logisch eigenlijk als ze t wél gedaan hebben, want haatseks.![]()
![]()
![]()
We kennen ze toch niet, er doen zoveel mensen dingen die jij en ik niet snel zouden doenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou als mijn multimiljonair het halve personeel van de plaatselijke Hooters geneukt zou hebben, en ik zou al besluiten bij hem te blijven dan zou ik het absoluut niet weer met hem doen voor ik heel zeker wist dat hij geen nare SOA's in mij loopt rond te strooien.... minimaal een half jaar wachten dus.
Ja idd.... dat wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
Wel echte liefde, dat ze zelfs na deze ordeal bij haar hubby de multimiljonair blijft!
en anders kunnen ze ook nog de verticale versie hebben gedaanquote:
Dat lijkt me stug. Nu zou hét moment zijn om te cashenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.... dat wel.
Misschien is er met een scheiding over 3 jaar nog meer uit te slepen dan nu
Misschien wil ze eerst nog 3 jaar profiteren van zijn schuldgevoelquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Nu zou hét moment zijn om te cashen
Tuurlijk niet, zijn vermogen wordt echt niet minder, en over 3 jaar heeft hij gewoon weer wat sponsorcontracten rond, dus nu lekker van zijn vermogen leven, en over 3 jaar zijn groeiende vermogen delenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Nu zou hét moment zijn om te cashen
Dat had ik niet achter jou gezochtquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
En dan heb ik een schurfthekel aan PDiddyDaddyDoo.
Ik ben een aardige hiphop head, maar Puff Shitty vind ik zo niks. Met zijn cashing in praktijken en zijn lelijke hoofd.quote:
Ik denk dat als ze het nu niet pakt er straks niets meer te halen valt omdat ie nu weet hoe hoe dichtbij hij was de helft kwijt te raken. Over 3 jaar is het allemaal 'elders ondergebracht'quote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zijn vermogen wordt echt niet minder, en over 3 jaar heeft hij gewoon weer wat sponsorcontracten rond, dus nu lekker van zijn vermogen leven, en over 3 jaar zijn groeiende vermogen delen
En met een beetje mazzel ondertussen een paar wijzigingen in de pre-nup aanbrengen..... waarmee hij nu akkoord gaat wat hij is de bad guy en zij de onschuldige engel.
Maar Jay Z is toch net zo nep/lachwekkend?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een aardige hiphop head, maar Puff Shitty vind ik zo niks. Met zijn cashing in praktijken en zijn lelijke hoofd.
JayZ vind ik een heel stuk echter dan Fake Diddy. He kept it real, weetje!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef D. het volgende:
Maar Jay Z is toch net zo nep/lachwekkend?
En daar ben je wel over te sprekenToch?
Werkt dat een beetje, Windows 7?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag vanaf een spiksplinternieuwe laptop.![]()
Eigenlijk is dat helemáál niet zo leuk want nu ben ik weer drie dagen bezig om alles naar eigen wens in te richten en te wennen aan Windows 7. Maar ja. Kindertjes in de Derde Wereld, dié hebben pas honger!
Nou en, als het allemaal hetzelfde is voelt het niet nieuw. Toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk is dat helemáál niet zo leuk want nu ben ik weer drie dagen bezig om alles naar eigen wens in te richten en te wennen aan Windows 7. Maar ja. Kindertjes in de Derde Wereld, dié hebben pas honger!
Ik vind Windows 7 niet echt lekker internetten.... ik verdeel dingen onder in verschillende pagina's met daarachter de "bijbehorende" tabs en die heb ik dan fijn in mijn werkbalk staan, maar in 7 niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
"IK ben het NIET eens met de uitslag van deze verkiezing!!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
JayZ vind ik een heel stuk echter dan Fake Diddy. He kept it real, weetje!
Plus dat zijn rapskills van veel hoger niveau zijn dan die suffe rijmelarijtjes van Fake Pitty.
.
Oh bah, nu zie ik gelijk op tegen het instellen van al mijn kanalen straks. De vliegen in Afrika, die hebben het pas goed!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
Doel je niet op Kanye West?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
"IK ben het NIET eens met de uitslag van deze verkiezing!!
Want MIJN mening is de enige die telt!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, dat was Kanye. Alsof ik gisteren nog met hem heb geluncht huh.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"IK ben het NIET eens met de uitslag van deze verkiezing!! Want MIJN mening is de enige die telt!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh kut.quote:
Dat blijktquote:
Ik heb er geen ervaring mee, en op mijn laptop die ik vanochtend inruilde stond nog XP.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje, Windows 7?
Ik zou het niet weten, spreek ze niet zoveel meer de laatste tijdquote:
JayZ is ongeveer de enige rapnegert die inderdaad wel een soort van stoer isquote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, spreek ze niet zoveel meer de laatste tijd![]()
Weet alleen dat de muziek van beide bagger is![]()
Dat is niet, dat vind jij.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zou het niet weten, spreek ze niet zoveel meer de laatste tijd![]()
Weet alleen dat de muziek van beide bagger is![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh bah, nu zie ik gelijk op tegen het instellen van al mijn kanalen straks. De vliegen in Afrika, die hebben het pas goed!
Druk eens op de i.
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Maar Chinezen lijken wel op elkaar en dan is er altijd wél één die zegt dat zij dat ook over ons denken. Dat gelooft toch geen hond.
Is er een bepaalde vorm van auto tuning die wél leuk is?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet, dat vind jij.
Ik vind van niet.
Alhoewel Kanye er met auto tuning niet leuker op is geworden.
Thnxquote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor jou welGefeliciteerd, Leannemais
Nee.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er een bepaalde vorm van auto tuning die wél leuk is?
Goed, ik probeer het nu zo veel mogelijk te verspreiden.quote:
18 keer.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef Leandra het volgende:
OMG... heeft Tijger het ook met Ian gedaan??![]()
OMG... je bent gewoon van hole naar hole gerendquote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, ik probeer het nu zo veel mogelijk te verspreiden.
[..]
18 keer.
Gelukkig dat het de goeie kant opgaatquote:Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Optimaal is anders, maar ik kan weer gewoon aan het werk enzeaux.
Ik vind ze allebei nepquote:Op donderdag 8 april 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
JayZ vind ik een heel stuk echter dan Fake Diddy. He kept it real, weetje!
Plus dat zijn rapskills van veel hoger niveau zijn dan die suffe rijmelarijtjes van Fake Pitty.
.
sommige auto's mogen best wat leukere velgjes hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welnee, die vliegen vinden dat fijn. Dat zie je zo. Ze wrijven in hun pootjes van pure vreugde, het zijn echte gezelschapsdiertjes. Waarom zou je anders met honderden op één bol oog gaan zitten?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
iiiiiiiiieeeeeeeeeeee van die dikke vette Afrikaanse vliegen, die met z'n honderdtwintigen één zo'n klein kinderhoofdje moeten delen. Zielig!!!
Nee die kanalen gaat echt súper eenvoudig! Optie "Digitale kanalen instellen", click, en de hele reutel staat er in no time op. En met één druk op de remote de digitale programmagids in beeld.
Dat zelfs jij het sarcasme over het hoofd ziet, heb je wel genoeg koffie op?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie dan gelijk zo'n opwindbaar hondje voor me dat achteruit saldo's maakt, maar dan in laptop-vorm.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je Gert? Kan die nog speciale kunstjes?
Wat een nieuws he?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Kabouter Wesley is getrouwd met Miss Golddigger
Of was het sarcasme niet echt duidelijk ...quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat zelfs jij het sarcasme over het hoofd ziet, heb je wel genoeg koffie op?![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een twee richtingsverkeer is
Zo rijk is Yolanthe toch niet?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een twee richtingsverkeer is
Doe maar evenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
The last time I sent you a message
You nailed it to the cross ...
Zag ik in de gauwigheid, vanavond eens aandachtig kijken en luisteren.
En dat ze een shit load aan broers en vooral zussen heeft en pa's criminele geld toch stukken minder bleek dan het leek.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
Ik meen trouwens ooit wel eens gelezen te hebben dat Yolanthe best wat van pappie dearest heeft ge erft
Ja veel! Want zie die arme Wesley toch bedonderd worden. Yolanthe Woods, smerig vod dat het is. Bah Bah!quote:
Ik vind haar niet mooi, maar dat schijnt niet de algemene opvatting te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja veel! Want zie die arme Wesley toch bedonderd worden. Yolanthe Woods, smerig vod dat het is. Bah Bah!
Die knokige knieën van haar ook!
en dat paardengebitquote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja veel! Want zie die arme Wesley toch bedonderd worden. Yolanthe Woods, smerig vod dat het is. Bah Bah!
Die knokige knieën van haar ook!
En hij is een voetballer. Nuff said. Zit je volle dagen op je witte bankstel en dan zit hij naast je in zijn gouden broekje te mompelen want voetballers praten niet. Die staren!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind haar niet mooi, maar dat schijnt niet de algemene opvatting te zijn.
Ik zie het gewoon niet, ze heeft een raar hoofd.
Echt knap kun je haar nou ook weer niet noemenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
nee maar lelijk is ze ook niet en ja zo oppervlakkig schat ik Wesley wel in
Ja, die haargrensquote:Op donderdag 8 april 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
En die haargrens!
Mismaakt mormel is het!
Verdomme. Ik was dat gouden broekje helemaal vergeten.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Noek het volgende:
En hij is een voetballer. Nuff said. Zit je volle dagen op je witte bankstel en dan zit hij naast je in zijn gouden broekje te mompelen want voetballers praten niet. Die staren!
Ik zou haar geven. Ook zonder stok.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk hier nou 's heel goed en lang naar en zeg me dat ze niet gewoon raar is.
Volgens mij bleek dat allemaal 'nep' te zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
Ik meen trouwens ooit wel eens gelezen te hebben dat Yolanthe best wat van pappie dearest heeft ge erft
Ik doe mee!quote:
Jaloerse bitches hier. En dat moet eruit want als een vrouw dat soort dingen zegt op FOK! dan is het gelijk een jaloerse klodder. True story!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef Noek het volgende:
Jaloerse bitches hier. En dat moet eruit want als een vrouw dat soort dingen zegt op FOK! dan is het gelijk een jaloerse klodder. True story!
Een voorbeeld? Dat vind ik nu weer teveel eer.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb d'r ook altijd mooi gevonden en een voorbeeld enzo.
Qua uiterlijk. Voor mezelf. Bedoel ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een voorbeeld? Dat vind ik nu weer teveel eer.
Oh echt? Wat skattig.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb d'r ook altijd mooi gevonden en een voorbeeld enzo.
Ik vind het laatste stukje van dat nummer van haar met GaGa té geweldig. En dat terwijl het zo op hiphop lijkt!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Wat skattig.
Een vriendin heeft dat nog altijd met tralala Beyoncé. Ja, die ene van het dansje. Die vurrft haar haar dan ook altijd zo. Wordt altijd oranje en geelBeter word je een keigoede versie van jezelf.
Wanneer??quote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Kabouter Wesley is getrouwd met Miss Golddigger
Wanneer weet ik niet, maar op RTL7 lees ik dat het wel al achter de rug is.quote:
Doet me er aan denken dat ik deze nog heb liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Wat skattig.
Een vriendin heeft dat nog altijd met tralala Beyoncé. Ja, die ene van het dansje. Die vurrft haar haar dan ook altijd zo. Wordt altijd oranje en geelBeter word je een keigoede versie van jezelf.
Oh ja! Daar heb ik toen stukjes van gezien bij Oprah. HaHa, de niet TS kijkt naar Oprah.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik deze nog heb liggen
Antiklachtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
Antiklacht!
Dat las ik ook laatst,quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij bleek dat allemaal 'nep' te zijn
Ja een op geld beluste vreselijke rotbijquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)etrouwd__.html?p=1,1
Mooie datumquote:Dat gebeurt allemaal in het weekend van 17 juli
Uhuhquote:Op donderdag 8 april 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een op geld beluste vreselijke rotbij
quote:
Ja want Jan had ook zo weinig geldquote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar ze had hem vast ook zien zitten als hij een gewone jongen was geweest met een gewone baan
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is de verjaardag van mijn zoon, en ik denk dat dat jou uitgerekende datum is
quote:
Ik hoop het wel voor je, die laatste loodjes zijn echt zwaarquote:Op donderdag 8 april 2010 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
al denk ik dat dé dag wel een paar dagen eerder zal zijn
Druk!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je was toch werken vandaag, hoe was 't?
Ach gosh 't mannekequote:Op donderdag 8 april 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Druk!...1 jongetje was op zn elleboog gevallen nadat ik al tig keer had gezegd dat dat ruwe ''spelen'' niet goed af zou lopen...Jochie was helemaal wit
Ja....en ik maar meerdere keren vragen van gaat het wel en hij maar heel stoer met een wit snoetje ja knikken...heb hem maar naar de aula gebracht waar hij lekker mocht zitten en na afloop ff naar de juf gegaan...want voor het zelfde geld is er een botsplinter af ofzo....en dan weten ze idd geval dat ie gevallen isquote:
Heb je 'm een sticker gegeven, of een snoepje, of een kusjequote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....en ik maar meerdere keren vragen van gaat het wel en hij maar heel stoer met een wit snoetje ja knikken...heb hem maar naar de aula gebracht waar hij lekker mocht zitten en na afloop ff naar de juf gegaan...want voor het zelfde geld is er een botsplinter af ofzo....en dan weten ze idd geval dat ie gevallen is
Ja, dat zijn weer de mindere dingenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....en ik maar meerdere keren vragen van gaat het wel en hij maar heel stoer met een wit snoetje ja knikken...heb hem maar naar de aula gebracht waar hij lekker mocht zitten en na afloop ff naar de juf gegaan...want voor het zelfde geld is er een botsplinter af ofzo....en dan weten ze idd geval dat ie gevallen is
Een dikke knuffelquote:Op donderdag 8 april 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 'm een sticker gegeven, of een snoepje, of een kusje!
O dat is niet leukquote:Op donderdag 8 april 2010 20:01 schreef D. het volgende:
Mijn oma is vandaag 'verplicht' verhuisd, en ze is er niet blij mee
Das altijd moeilijkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:01 schreef D. het volgende:
Mijn oma is vandaag 'verplicht' verhuisd, en ze is er niet blij mee
Nou hij werd door 3 man omver getrokken en vervolgens doken er nog 4 andere boven op...dat zag er niet heel expres uitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Wist ie dat ie die zou krijgen?
Misschien deed ie het met opzet
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das altijd moeilijk
[..]
Nou hij werd door 3 man omver getrokken en vervolgens doken er nog 4 andere boven op...dat zag er niet heel expres uit![]()
Ik ben overblijfjuf voor 3 dagen in de weekquote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
wat doe jij eigenlijk precies voor werk laysa?
Goed teamworkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das altijd moeilijk
[..]
Nou hij werd door 3 man omver getrokken en vervolgens doken er nog 4 andere boven op...dat zag er niet heel expres uit![]()
Ik hoop het voor derquote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Da's haar mening dus ook
Het zal wel wennen
ah k. zag weleens eerder iets over je werk staan, maar wist nooit precies wat. wist wel iets met kinderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben overblijfjuf voor 3 dagen in de weeken jij?
Nais!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. zag weleens eerder iets over je werk staan, maar wist nooit precies wat. wist wel iets met kinderen.
ik schrijf de achterkanten van advertenties vol
journalist dus
is vaak wel moeilijk als ze echt oud zijn en dan ineens verkassenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal niet anders, dus ze zal wel moeten
Ja maar oma's kunnen wel eigenwijs zijn, opa's nog meer wat dat betreftquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal niet anders, dus ze zal wel moeten
verkocht?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben straks weer wat uit mijn kelder kwijt, ze komen het stapelbed halen
Ze woont al 34 jaar alleen, en nu dus in een verzorgingstehuisquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is vaak wel moeilijk als ze echt oud zijn en dan ineens verkassen
ah dat is dan idd wel een grote overgang.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ze woont al 34 jaar alleen, en nu dus in een verzorgingstehuis
Ze is alles behalve eigenwijs, maar ze vind het gewoon niet leukquote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar oma's kunnen wel eigenwijs zijn, opa's nog meer wat dat betreft
quote:
Is de fiets al gebracht?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
, marktplaats, had al iemand die interesse had, maar die heeft niet meer gereageerd en deze mevrouw belde gisteren en daarnet weer dus dacht nou dan krijgt zij hem, ze zegt oke ik kom er meteen aan
Tja kan me er wel wat bij voorstellen na 34 jaar alleen, maar oke als het beter is, ach ze zal er vast wel aan wennen, zit ze te theeleuten met de rest daarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is alles behalve eigenwijs, maar ze vind het gewoon niet leuk
lekker. zeker als ze meteen op komt halen. weg is wegquote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
, marktplaats, had al iemand die interesse had, maar die heeft niet meer gereageerd en deze mevrouw belde gisteren en daarnet weer dus dacht nou dan krijgt zij hem, ze zegt oke ik kom er meteen aan
quote:
theeleuten, hmm ik drink hier net thee. kan er zo tussenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja kan me er wel wat bij voorstellen na 34 jaar alleen, maar oke als het beter is, ach ze zal er vast wel aan wennen, zit ze te theeleuten met de rest daar
Gewoon wat ik vroeg, er stond al een bieding van 6 euro hoger dus ik mats ze nogquote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker. zeker als ze meteen op komt halen. weg is weg
nog korting omdat ze van ver moet komen of gewoon de normale prijs?
Mijn oma beweerde altijd dat ze niemand kende maar dan liep je met haar door dat huis en was ze met iedereen aan het beppen en wist ze alles van iedereenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja kan me er wel wat bij voorstellen na 34 jaar alleen, maar oke als het beter is, ach ze zal er vast wel aan wennen, zit ze te theeleuten met de rest daar
woeijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij is wel stoer, een echte mountainbike met super vering, ik knal hem van het weekend zo die dijk op
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
theeleuten, hmm ik drink hier net thee. kan er zo tussen
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oma beweerde altijd dat ze niemand kende maar dan liep je met haar door dat huis en was ze met iedereen aan het beppen en wist ze alles van iedereen
mijn grootouders hebben nooit in een verzorgingstehuis gezeten. geloof dat ze er ook nooit heen zullen willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oma beweerde altijd dat ze niemand kende maar dan liep je met haar door dat huis en was ze met iedereen aan het beppen en wist ze alles van iedereen
Er zitten al vriendinnen daarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
wel groen hequote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook wat vaker de koffie laat staan op het moment en best wel vaak thee drink
Ik denk dat niemand het "wil", wees eerlijk het is toch maar even toegeven dat je het echt niet meer zelf kuntquote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn grootouders hebben nooit in een verzorgingstehuis gezeten. geloof dat ze er ook nooit heen zullen willen.
als ze ooit zullen moeten, zal t net als de oma van D zijn. ze zullen t maar niets vinden
Oooooooooo, dan komt het wel goedquote:
quote:
true.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het "wil", wees eerlijk het is toch maar even toegeven dat je het echt niet meer zelf kunt
Zolang ze elkaar nog hebben scheelt dat alquote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn grootouders hebben nooit in een verzorgingstehuis gezeten. geloof dat ze er ook nooit heen zullen willen.
als ze ooit zullen moeten, zal t net als de oma van D zijn. ze zullen t maar niets vinden
Ik welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
true.
tot soury die bejaardensoos van haar opent. daar komen ze op afrennen
ik zoek nog steeds naar een groene thee die ik uit japan ken. kan ik hier nergens vinden.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ze elkaar nog hebben scheelt dat al
Mijn oma is al 2 keer op de grond gevonden 's morgens terwijl ze zich niet meer herinnerde hoe of wat
ah dan is t idd beter als ze naar verzorgingstehuis gaat.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ze elkaar nog hebben scheelt dat al
Mijn oma is al 2 keer op de grond gevonden 's morgens terwijl ze zich niet meer herinnerde hoe of wat
Ik ga ook niet anders zou ik het voor je meenemenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zoek nog steeds naar een groene thee die ik uit japan ken. kan ik hier nergens vinden.
wilde deze lente een zooi meenemen als ik zou gaan. ging ik niet
leuk zo een belofte waarvan je bij voorbaat al weet dat je er niets mee kunt hequote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook niet anders zou ik het voor je meenemen
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk zo een belofte waarvan je bij voorbaat al weet dat je er niets mee kunt he
hehe k. its the thought that counts hequote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is makkelijk idd, maar als ik er wel naar toe zou gaan zou ik het zeker voor je meenemen
In dit geval wel, want ik zal er niet snel naar toe gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe k. its the thought that counts he
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
mag laysa er de thee komen zetten
past wel in de opzet
ik voorlopig ook weer niet ben ik bang.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
In dit geval wel, want ik zal er niet snel naar toe gaan
Succesquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
Ik ben even een stapelbed verkopen, tot straks
nee ik niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef D. het volgende:
Hebben jullie ook die banner waarbij je een RTL GP pyjama kunt bestellen?
ik heb iets met scannenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef D. het volgende:
verkoopzequote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
Ik ben even een stapelbed verkopen, tot straks
ik vind thee best vies....en ik denk dat je dat ook zult proeven danquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
niet? dacht dat jij wel goede thee kon zetten
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind thee best vies....en ik denk dat je dat ook zult proeven dan
Kun je thee verknallen dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind thee best vies....en ik denk dat je dat ook zult proeven dan
House zequote:
Ik zag het van de week, wou ze al voor de jongens bestellen tot ik besefte dat er ook RTL op staatquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
Zo bed verkocht, en meteen een driewieler die al veel te lang in mijn kelder stond
Sterkte vannacht, toch altijd ff wennen zo'n luchtbedquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
Zo bed verkocht, en meteen een driewieler die al veel te lang in mijn kelder stond
geef maar toe dat je t gewoon voor jezelf wilde hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het van de week, wou ze al voor de jongens bestellen tot ik besefte dat er ook RTL op staat
Heb nog een ander fietsje geprobeerd maar die wou hij nietquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sterkte vannacht, toch altijd ff wennen zo'n luchtbed.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
geef maar toe dat je t gewoon voor jezelf wilde hoor
laters laysa
Was ook niet van plan dat te vertellenquote:
is t niet vragen dus gewoon t bestequote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Was ook niet van plan dat te vertellen
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
dus gaan we gewoon uit van rtl grand prix pyama
lijkt me wel iets voor jouquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als jij dat wilt denken, dan mag dat
Ja leuk, en dan mijn hakken eronderquote:
*denkt aan Kally in een GP pyjamaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als jij dat wilt denken, dan mag dat
quote:
Ja maar pyama's niet, daar krijg je zo'n hangkont in en kamelenknieenquote:
maar hakken gaan een hangkont weer tegen hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar pyama's niet, daar krijg je zo'n hangkont in en kamelenknieen
Helemaal waarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar hakken gaan een hangkont weer tegen he
behalve als t echt een hangkont is, dan is hopeloos
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
en gezien je eerste opmerking gaan we uit van deel 2 van mijn antwoord
Hoi Hoiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Leandra het volgende:
Cc kijk nou dan, je hebt een Nederlands naamtopic als PUB SC![]()
PUB SC [5348] KopijKats
Mocht Cc hier vanavond nog kijken natuurlijk
Evening all![]()
ik wilde t niet te direct zeggen, maar ging gewoon uit van je eigen postsquote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen hangkont
Ik doelde op de pyama's die gaan lubberen
Weet ik niet, vertel jij het maarquote:
O en komt er nog wat boeiends uit die twee, nee zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, las t net op zijn chat idd.
met sly en johan op de radio op de achtergrond aan ook nog
quote:
nope. t is de schuld van iedereen dat sv uit de lucht is.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O en komt er nog wat boeiends uit die twee, nee zeker
Alsof hij niet zelf zijn sprookjesboek dichtklapte met de legendarische woorden beeld op zwart en geluid uitquote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nope. t is de schuld van iedereen dat sv uit de lucht is.
beetje voorspelbaar allemaal
ach johan gelooft in sprookjes. johan vs de grote boze buitenwereldquote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof hij niet zelf zijn sprookjesboek dichtklapte met de legendarische woorden beeld op zwart en geluid uit
Waarom D.?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |