Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er een ban is uitgedeeld voor een onschuldige paint, en dan mag die ban misschien wel gevallen zijn omdat die paint na het verwijderen teruggeplaatst werd, maar het verwijderen was al overdreven.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond. Nog voordat wij ons verbaasden over de vaginanus.
Dat ik dat gewoon gemist heb!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond. Nog voordat wij ons verbaasden over de vaginanus.
Ik vond die paint eigenlijk best wat toevoegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er een ban is uitgedeeld voor een onschuldige paint, en dan mag die ban misschien wel gevallen zijn omdat die paint na het verwijderen teruggeplaatst werd, maar het verwijderen was al overdreven.
Ook dat nog een keer, maar goed inmiddels is het hele verhaal in OUD aan het expoleren....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die paint eigenlijk best wat toevoegen.
Link!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Ook dat nog een keer, maar goed inmiddels is het hele verhaal in OUD aan het expoleren....
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
Ach, sv draait binnenkort gewoon weer op voet door.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
Ach, sv draait binnenkort gewoon weer op voet door.
...een ban?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
Als het lente wordt dan stuur ik jou...
Ja.... ik dacht laat ik mij eens op de cliché's stortenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
Waar een deur sluit, gaat een raam open.
![]()
![]()
Zon? Grijs en grauw hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik en mijn drama mondhoek gaan zo even lekker in de zon zitten.
ja ik las het net een beetje maar het is volledig langs me heen gegaan, begrijp het ook nog niet helemaalquote:
Beetje stemmingmakerij zo zonder feitenkennis.quote:Of en welke Nederlandse snackfabrikanten gebruik maken van dat vlees, weet de organisatie niet.
In een sextopic vroeg gisteravond (laat) iemand iets over een vreemd uitziende vagina, KD (Kleurdoos) was de hele avond in de OUD SC al hilarisch aan het painten, en die knalde dus uiteindelijk ook een paint met de door de TS geschetste situatie in dat SEX topic....quote:Op donderdag 8 april 2010 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik las het net een beetje maar het is volledig langs me heen gegaan, begrijp het ook nog niet helemaal
Van een anderquote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ho, zijn vrouw is weer zwangert toch?
Echt?? Van wie??quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ho, zijn vrouw is weer zwangert toch?
Ja, wat heb je er nu eigenlijk van geleerd, golfspelende man?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
En zijn pa spreekt hem toe vanuit het hiernamaals.
Nee maar ik ga nu twijfelen. Ik duik de Shostieken wel even in.quote:
Heb net alles gelezen daar en volgens mij begrijp ik het nuquote:Op donderdag 8 april 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een sextopic vroeg gisteravond (laat) iemand iets over een vreemd uitziende vagina, KD (Kleurdoos) was de hele avond in de OUD SC al hilarisch aan het painten, en die knalde dus uiteindelijk ook een paint met de door de TS geschetste situatie in dat SEX topic....
In eerste instantie bleef die paint staan, maar toen Remlof er nog een keer was werd die verwijderd, waarop KD (idd niet handig) die paint nog een keer postte... en dat gebeurde luttele seconden nadat Remlof een waarschuwing in het topic gezet had.
Daarop werd KD beschuldigd van het zijn van een trollkloon die haar account kwijt was, en dat is uiteindelijk teruggedraaid naar een ban van 48 uur.
KD was verontwaardigd dat ze om die paint een ban kreeg en kloonde lustig verder..... dus nu zit ze tegen een week of nog langer aan![]()
My 2 cents: doorposten met een kloon is niet handig, maar de reden van de ban vond ik ook overdreven, zelfs het weghalen van die paint was IMHO al niet nodig.
Ja, ik vind ook alleen artikelen met een vraagteken. Ik heb dat gewoon gelijk opgevat als waarheid, SBS-lover die ik ben. Ze is nog wel bij hem. Yay voor zelfrespect want ze houdt natuurlijk nog wel van hem.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
http://www.hollyscoop.com(...)-pregnant_23449.aspx
Damn, ze zou 4 maanden zwanger zijn...... dan zou ze dus half december zwanger geworden zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
http://www.hollyscoop.com(...)-pregnant_23449.aspx
Correctquote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:
In 1 zin: misschien heeft Remlof een foutje gemaakt maar door de kloonreactie was er niet meer over te praten.
Ik heb even een strakke actie van meneer Woods gemist zie ik? Die is vast heel goed met dingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
Dat hele schandaal wat naar buiten kwam door haar "ik ram je autoruiten in met een golfclub" actie was toch al in november??
Hij is toen slingerend de halve straat doorgegaan, waarbij hij een deel van het straatmeubilair geraakt heeft (onder andere een branddingstageval... kut, woord kwijt) omdat mevr. Woods zo boos was over zijn vreemdgaan dat ze met een golfclub op de ruiten van z'n auto had staan rammen terwijl hij de oprit afreed...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb even een strakke actie van meneer Woods gemist zie ik? Die is vast heel goed met dingen.
Fire hydrantquote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
(onder andere een branddingstageval... kut, woord kwijt)
http://www.hollyscoop.com(...)8.aspx#axzz0kVYbN6cGquote:Tiger and Elin haven't done the horizontal mambo since the news of his cheating scandal went public.
quote:
Thnx.... het zal nog wel vaker voorkomen ben ik bangquote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
Brandkraan!
Ik heb er een voor mijn deur.
Ligt er iemand daar onder het bed, in de badkamer, op de trap, de bank en noem nog maar een paar plekken op waar je zo the dirty kunt doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
En het kwam idd in november in de publiciteit.... dus als ze nu 4 maanden zwanger is en ze hebben het nog niet gedaan sinds het uitkwam, dan is ze zwanger van een ander
Aha! Ik ben weer op de hoogte.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is toen slingerend de halve straat doorgegaan, waarbij hij een deel van het straatmeubilair geraakt heeft (onder andere een branddingstageval... kut, woord kwijt) omdat mevr. Woods zo boos was over zijn vreemdgaan dat ze met een golfclub op de ruiten van z'n auto had staan rammen terwijl hij de oprit afreed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |