Laten we niet offtopic gaan jogy. Slavernij heeft niets van doen met privéhoertjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef jogy het volgende:
Ja, slavernij heeft ook een hele lange tijd gewerkt.
leuke (matige) grapquote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou mensen het is leuk geweest. Ik moet weg![]()
Ik dacht dat ik zo overdreef dat het voor iederéen wel duidelijk zou zijn dat ik maar wat uit mn nek liep te lullen
die seks kun je nu wel vergeten!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat ik zo overdreef dat het voor iederéen wel duidelijk zou zijn dat ik maar wat uit mn nek liep te lullen
- het bloeden, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Met je natte poes erop om erna lekker stevig tot bloedens toe genomen te worden?
Topickillerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Fortitude het volgende:
Dus niemand doet aan pikstraf?![]()
Zullen we het er dan maar weer over hebben dat alle vrouwen hoeren zijn?
Niet alle vrouwen vergelijken met je moeder.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Fortitude het volgende:
Dus niemand doet aan pikstraf?![]()
Zullen we het er dan maar weer over hebben dat alle vrouwen hoeren zijn?
Jij linkt altijd en overal de woorden 'hoer' en 'moeder' met elkaar, was het erg traumatisch?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen vergelijken met je moeder.
Alleen in jou cultuur he.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen vergelijken met je moeder.
Wat zijn Nederlanders smerige mensen danquote:
Jouquote:
Wat doe jij op dit topic dan hypocriet?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:40 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders smerige mensen dan
Genieten van het mooie uitzicht.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Wat doe jij op dit topic dan hypocriet?
Beter dat dan dat je vriendin je taakstraffen gaat geven.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef ShevaJB het volgende:
Nederlandse rechters geven vaak kutstraffen
Ze kent geen recht. Het aanrecht is een uitzonderingquote:Op donderdag 8 april 2010 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je vriendin je taakstraffen gaat geven.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
griekjeee-topic dat indirect gaat over neuken. Ik ejaculeerde een beetje.
Niemand doet blijkbaar aan pikstraf dus er viel niets meer te bespreken.quote:
Jij bent stoer.quote:
Kon hij er ook om lachen?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
Ik heb het wel eens gegeven voor de grap, maar ik ben niet zo consequent.
quote:
Vrienden die pikstraffen accepteren zitten onder de plak of zijn fags.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
Verkapte Ik-neuk-een-stuk-plastic-omdat-ik-geen-vriendin-kan-krijgen-en-weet-het-verschil-niet postquote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef Jahr00n het volgende:
Dan jaag je je lul toch in een fleshlight? Praktisch geen verschil voelbaar.
Dat dacht ik al.quote:
Vriend van Janies.quote:
Wat begreep je precies niet aan mn laatste post?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
Ik heb wel eens gegeven voor de grap, maar ik ben niet zo consequent.
haha toevallig ja. Dat had ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |