Dan ben je geen echte vrouw.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik ben degene in mijn relatie die chagrijnig is na een tijdje geen seks!
Trollze juffiequote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte vrouw.
Pikstraf werkt. Gewoon een keer proberen
Ja, slavernij heeft ook een hele lange tijd gewerkt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar het WERKT toch gewoon!? Net als pikstraf!
Waarom zou je iets dat werkt niet gewoon ook doen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
En het rondje is compleet.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:14 schreef Yi-Long het volgende:
...maar goed, dan worden die vrouwen 40, en is het payback-time.
Dat zou het nu nog doen hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, slavernij heeft ook een hele lange tijd gewerkt.
Was je erbij?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij houdt van seks, je zou nooit straffen door niet te neuken als je zelf wel gewoon zin had.
Tja, ik val ook al graag in slaap na de seks zonder geklets en overdreven gefriemel, zo word ik ook sjago als ik te lang geen seks heb gehad, afgezien van die paar foutjes ben ik volledig vrouwquote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte vrouw.
Ik heb dat niet zo eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Janies heeft een boytoyWat een zwakke homo zeg. Hij draagt zeker ook roze blousjes en uggs.
Dan snap ik niet dat je niet in pikstraf gelooftquote:Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, ik val ook al graag in slaap na de seks zonder geklets en overdreven gefriemel, zo word ik ook sjago als ik te lang geen seks heb gehad, afgezien van die paar foutjes ben ik volledig vrouw
Hij is gewoon fucking zwak. Pikstrafquote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo eigenlijk
[..]
Hij geilt gewoon heel erg op me en wil me neuken.
Mja. Dat argument is niet echt aan haar besteed.quote:
Ik vind het juist slim om dat niet te doen, zoiets heet verkrachting en dat mag bij wet niet. Tegen pikstraf is geen wet en ik sta dus in mijn rechtquote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hij is gewoon fucking zwak. PikstrafZou je eens moeten proberen bij een echt man, krijg je zo een pik in je kont gedrukt.
Één verdrietwip.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kindje is in een verdriet-wip verwekt
Dan straf ik mezelf, ok ok, ik hou van sm, maar dat gaat me echt tever!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je niet in pikstraf gelooft
Ik zeg juist altijd heel duidelijk waarom hij pikstraf heeft en dat ie me maar beter mn zin kan geven, anders heeft heel die straf toch geen nut, als ie toch niet weet wat ie moet doen om er vanaf te komen?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef ehqo. het volgende:
Als je het mij vraagt is pikstraf een zwaktebod voortkomend uit een verbale handicap waarbij iemand zodanig stoethaspelig communiceert, dat het laatste redmiddel een kinderachtig en omslachtig 'subsurface' toneelspelletje opvoeren is, in de hoop dat [slachtoffer] maar precies begrijpt wat er nou aan de hand is èn de juiste actie aan die precies goede conclusie koppelt.
Dit lijkt mij de meeste logische koers van actie.
Omdat mensen in een relatie ook niet altijd doen wat de ander wil?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:59 schreef Beregd het volgende:
Waarom zou je elkaar uberhaupt moeten straffen in een relatie.
Maar het werkt zoveel beter om van die schattige grote ogen op te zetten en dan aan te geven dat je iets best heel graag zou willen, maar dat je hem vooral niet zal vragen erom echt.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat mensen in een relatie ook niet altijd doen wat de ander wil?
Dat is net zoiets als een kind een koekje boven zijn hoofd houden op precies een hoogte dat hij er niet bij kan, totdat hij zijn handen gewassen heeft. Echt gelijkwaardig partnerschap.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg juist altijd heel duidelijk waarom hij pikstraf heeft en dat ie me maar beter mn zin kan geven, anders heeft heel die straf toch geen nut, als ie toch niet weet wat ie moet doen om er vanaf te komen?
Relaties zijn toch gebaseerd op pure macht!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:59 schreef Beregd het volgende:
Waarom zou je elkaar uberhaupt moeten straffen in een relatie.
Ik vind dat teveel moeite, pikstraf werkt gewoon altijd goed, daar ga ik echt niet vanaf stappen hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar het werkt zoveel beter om van die schattige grote ogen op te zetten en dan aan te geven dat je iets best heel graag zou willen, maar dat je hem vooral niet zal vragen erom echt.
Dan denkt zo'n man dat hij het helemaal uit zichzelf doet, vindt hij zichzelf weer een hele man en krijg jij alsnog gewoon wat je wil en kan je ook nog gewoon seks hebben, win-win situatie!
Als je volwassen bent accepteer je dat van elkaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij is een zwakke bitch. Volgens mij ben jij meer man dan zij.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het juist slim om dat niet te doen, zoiets heet verkrachting en dat mag bij wet niet. Tegen pikstraf is geen wet en ik sta dus in mijn recht
Nou zegquote:Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Lag je onder t bed? Das wel de juiste plaats voor iemand als jij
Hij heeft borsthaar en ik nietquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij is een zwakke bitch. Volgens mij ben jij meer man dan zij.
Probéér het gewoon een keer, echt, je wordt er veel beter vanquote:
Ja echt?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat teveel moeite, pikstraf werkt gewoon altijd goed, daar ga ik echt niet vanaf stappen hoor
Vrouwen met borsthaarquote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft borsthaar en ik niet
[..]
Probéér het gewoon een keer, echt, je wordt er veel beter van
Krijgt hij ook een sticker in zijn schrift als hij het wel goed doet?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probéér het gewoon een keer, echt, je wordt er veel beter van
Ja, bij tien stickers pijp ik hem een keerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Krijgt hij ook een sticker in zijn schrift als hij het wel goed doet?
Wat een bofferd.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bij tien stickers pijp ik hem een keer
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, bij tien stickers pijp ik hem een keer
Dus als je vriend niet doet wat je wil, straf je hem?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Whehe, mannen met stickerschriftjes. Mijne duwt gewoon m'n hoofd erop, en zo heb ik een man het liefst!
Zo eens.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Whehe, mannen met stickerschriftjes. Mijne duwt gewoon m'n hoofd erop, en zo heb ik een man het liefst!
Nou, ik krijg liever een sticker.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
hence je usernamequote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omgekeerd ga ik ook gewoon op z'n gezicht zitten hoor
Heb je al geprobeerd dat stickersysteem ergens goed zichtbaar op te hangen en dat er ook weer een sticker afgaat als hij te stout is geweest?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij heeft er nu 9 en dat is in anderhalf jaar
Met je natte poes erop om erna lekker stevig tot bloedens toe genomen te worden?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omgekeerd ga ik ook gewoon op z'n gezicht zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |