Dan ben je geen echte vrouw.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik ben degene in mijn relatie die chagrijnig is na een tijdje geen seks!
Trollze juffiequote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte vrouw.
Pikstraf werkt. Gewoon een keer proberen
Ja, slavernij heeft ook een hele lange tijd gewerkt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar het WERKT toch gewoon!? Net als pikstraf!
Waarom zou je iets dat werkt niet gewoon ook doen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
En het rondje is compleet.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:14 schreef Yi-Long het volgende:
...maar goed, dan worden die vrouwen 40, en is het payback-time.
Dat zou het nu nog doen hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, slavernij heeft ook een hele lange tijd gewerkt.
Was je erbij?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij houdt van seks, je zou nooit straffen door niet te neuken als je zelf wel gewoon zin had.
Tja, ik val ook al graag in slaap na de seks zonder geklets en overdreven gefriemel, zo word ik ook sjago als ik te lang geen seks heb gehad, afgezien van die paar foutjes ben ik volledig vrouwquote:Op donderdag 8 april 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte vrouw.
Ik heb dat niet zo eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Janies heeft een boytoyWat een zwakke homo zeg. Hij draagt zeker ook roze blousjes en uggs.
Dan snap ik niet dat je niet in pikstraf gelooftquote:Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, ik val ook al graag in slaap na de seks zonder geklets en overdreven gefriemel, zo word ik ook sjago als ik te lang geen seks heb gehad, afgezien van die paar foutjes ben ik volledig vrouw
Hij is gewoon fucking zwak. Pikstrafquote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo eigenlijk
[..]
Hij geilt gewoon heel erg op me en wil me neuken.
Mja. Dat argument is niet echt aan haar besteed.quote:
Ik vind het juist slim om dat niet te doen, zoiets heet verkrachting en dat mag bij wet niet. Tegen pikstraf is geen wet en ik sta dus in mijn rechtquote:Op donderdag 8 april 2010 14:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hij is gewoon fucking zwak. PikstrafZou je eens moeten proberen bij een echt man, krijg je zo een pik in je kont gedrukt.
Één verdrietwip.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kindje is in een verdriet-wip verwekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |