Dus als je vriend niet doet wat je wil, straf je hem?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat mensen in een relatie ook niet altijd doen wat de ander wil?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Whehe, mannen met stickerschriftjes. Mijne duwt gewoon m'n hoofd erop, en zo heb ik een man het liefst!
Zo eens.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Whehe, mannen met stickerschriftjes. Mijne duwt gewoon m'n hoofd erop, en zo heb ik een man het liefst!
Nou, ik krijg liever een sticker.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
hence je usernamequote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omgekeerd ga ik ook gewoon op z'n gezicht zitten hoor
Heb je al geprobeerd dat stickersysteem ergens goed zichtbaar op te hangen en dat er ook weer een sticker afgaat als hij te stout is geweest?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij heeft er nu 9 en dat is in anderhalf jaar
Met je natte poes erop om erna lekker stevig tot bloedens toe genomen te worden?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omgekeerd ga ik ook gewoon op z'n gezicht zitten hoor
Laten we niet offtopic gaan jogy. Slavernij heeft niets van doen met privéhoertjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef jogy het volgende:
Ja, slavernij heeft ook een hele lange tijd gewerkt.
leuke (matige) grapquote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou mensen het is leuk geweest. Ik moet weg![]()
Ik dacht dat ik zo overdreef dat het voor iederéen wel duidelijk zou zijn dat ik maar wat uit mn nek liep te lullen
die seks kun je nu wel vergeten!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou mensen het is leuk geweest. Ik moet weg![]()
Ik dacht dat ik zo overdreef dat het voor iederéen wel duidelijk zou zijn dat ik maar wat uit mn nek liep te lullen
- het bloeden, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Met je natte poes erop om erna lekker stevig tot bloedens toe genomen te worden?
Topickillerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Fortitude het volgende:
Dus niemand doet aan pikstraf?![]()
Zullen we het er dan maar weer over hebben dat alle vrouwen hoeren zijn?
Niet alle vrouwen vergelijken met je moeder.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Fortitude het volgende:
Dus niemand doet aan pikstraf?![]()
Zullen we het er dan maar weer over hebben dat alle vrouwen hoeren zijn?
Jij linkt altijd en overal de woorden 'hoer' en 'moeder' met elkaar, was het erg traumatisch?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen vergelijken met je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |