Hij heeft keurig de cadeaus op tijd geleverd?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
En Bio heeft al geen pikstraf van mij hoor..
Wat? Seks is dan juist een goede uitlaatklep.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Krantenman het volgende:
Nou ja, ik ben dan een man, maar als ik verdrietig ben of net ruzie heb gehad heb ik ook geen zin in seks.
Mods en FA's enzo kun je geen pikstraf gevenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij heeft keurig de cadeaus op tijd geleverd?
Nee, klappen uitdelen voelt op zo'n moment veel fijner.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat? Seks is dan juist een goede uitlaatklep.
Toch knap. Dat je je vorige post hierin kan laten overlopen. Hierin is natuurlijk niks mis mee, wel als dat dekbed / jasje verhaal de rede voor kwaadheid is.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik echt kwaad ben, heb ik gewoon geen zin in sex, dat is geen pikstraf, pikstraf is als je bewust bedenkt: hij gaat geen sex krijgen.
In het geval van kwaadheid, is het gewoon geen zin.
Dus je mag niet kwaad zijn als je vriend zn zin wil doordrijven, maar een man mag wel kwaad worden als zn vriendin dat wil?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch knap. Dat je je vorige post hierin kan laten overlopen. Hierin is natuurlijk niks mis mee, wel als dat dekbed / jasje verhaal de rede voor kwaadheid is.
Manipulatie van het hoogste niveau.Geen man kan hier aan tippen.
Mensen die elkaar manipuleren!quote:
Dan zou ik denk ik eerder geneigd zijn tot het uitproberen van BDSM en dat soort zaken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zin doordrijven. Zie je nog steeds niet waar het misgaat? Als je niet met elkaar met steekhoudende argumenten een discussie kan voeren en tot een eventueel compromis kan komen, moet je misschien niet beginnen aan relaties en eerst eens opgroeien.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus je mag niet kwaad zijn als je vriend zn zin wil doordrijven, maar een man mag wel kwaad worden als zn vriendin dat wil?
Maar het WERKT toch gewoon!? Net als pikstraf!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zin doordrijven. Zie je nog steeds niet waar het misgaat? Als je niet met elkaar met steekhoudende argumenten een discussie kan voeren en tot een eventueel compromis kan komen, moet je misschien niet beginnen aan relaties en eerst eens opgroeien.
Mannen willen sex, vrouwen kunnen wel zonderquote:Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben het met je eensen bovendien straf je jezelf dan ook behoorlijk..
Jij bent goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus je mag niet kwaad zijn als je vriend zn zin wil doordrijven, maar een man mag wel kwaad worden als zn vriendin dat wil?
mijn kindje is in een verdriet-wip verwektquote:Op donderdag 8 april 2010 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stop dan helemaal met seks. Kijken hoelang je relatie dan standhoudt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen willen sex, vrouwen kunnen wel zonder
Een verdriet-wip.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kindje is in een verdriet-wip verwekt
Hij odet dat in mijn voorbeeld toch ook!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij bent goed.![]()
Natuurlijk wel. Het gaat er om dat jij (in de stelling die je eerder gaf) seks aanbied als compensatie middel en hij een jasje voor je moet kopen.
Nee want ik heb het nodig als pressiemiddelquote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Stop dan helemaal met seks. Kijken hoelang je relatie dan standhoudt.
Nou, ik ben degene in mijn relatie die chagrijnig is na een tijdje geen seksquote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen willen sex, vrouwen kunnen wel zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |