Ben jij nou echt zo dom of doe je alsof.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar.
Hoe zijn we precies van pikstraf op hoeren gekomen?
Ik bedoel, pikstraf is gewoon een manier om je zin te krijgen toch? Net als mannen een vrouwenfilm kijken in de hoop op een goede beurt, dus wat is het verschil?
Het enige dat ik nog mis in de meerwaarde van vrouwen afgezet tegen die karige meerwaarde van het mannelijk geslacht om de geslachtssuperioriteit ècht goed te illustreren.quote:
Als ik mijn vriend pikstraf geef als we ruzie hebben omdat ik een blauw dekbedovertrek wil en hij een grijs en ik krijg uiteindelijk mn blauwe is dat toch hetzelfde als wanneer hij zegt: Als we de grijze nemen, krijg je van mij dat jasje dat je zo leuk vindt.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo dom of doe je alsof.
Behalve dan dat jij dat jasje best zelf kan kopen, en hij zich aan een andere vrouw zal moeten vergrijpen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik mijn vriend pikstraf geef als we ruzie hebben omdat ik een blauw dekbedovertrek wil en hij een grijs en ik krijg uiteindelijk mn blauwe is dat toch hetzelfde als wanneer hij zegt: Als we de grijze nemen, krijg je van mij dat jasje dat je zo leuk vindt.
en dan bedoel ik dus: je krijgt sex als we de blauwe nemen en niet: Je krijgt geen sex als we de blauwe niet nemen, dat klinkt psychisch nl heel anders, negatiever
Het is gewoon hetzelfde hoor
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog mis in de meerwaarde van vrouwen afgezet tegen die karige meerwaarde van het mannelijk geslacht om de geslachtssuperioriteit ècht goed te illustreren.
OMG wat een relatiequote:Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik mijn vriend pikstraf geef als we ruzie hebben omdat ik een blauw dekbedovertrek wil en hij een grijs en ik krijg uiteindelijk mn blauwe is dat toch hetzelfde als wanneer hij zegt: Als we de grijze nemen, krijg je van mij dat jasje dat je zo leuk vindt.
en dan bedoel ik dus: je krijgt sex als we de blauwe nemen en niet: Je krijgt geen sex als we de blauwe niet nemen, dat klinkt psychisch nl heel anders, negatiever
Troll.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is duidelijker dan de pikstraf. Bij pikstraf heeft de vent in kwestie geen idee want ze zal wel hoofdpijn hebben, moe zijn, stress etc etc. Want vrouwen zeggen geen woord over het feit dat ze pissed zijn. Ja, je merkt het aan gedrag, alleen maken de mannelijke hersenen geen klik dat zegt; jung, ze is pissed, ga eens babbelen of ballenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en doet hij dat dan (wat haar schuld is, immers ze moest en zou een blauw ding hebben) dan is het ineens een lulquote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Behalve dan dat jij dat jasje best zelf kan kopen, en hij zich aan een andere vrouw zal moeten vergrijpen.
jij laat je dus ook omkopen door je vriendin?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat jullie de post van Brownie niet goed lezen.
Boeit niet of je iets geeft of wegneemt. Ze ruilt seks voor iets materialistisch = hoer.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat jullie de post van Brownie niet goed lezen.
Ja, al zeikt een echte man natuurlijk niet over de kleur van een dekbedovertrek. Echte mannen kijken naar praktische waarde, niet naar esthetiek.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en doet hij dat dan (wat haar schuld is, immers ze moest en zou een blauw ding hebben) dan is het ineens een lul
Geen idee, iemand begon over pikstraf indien geen dure cadeaus. Moet je zelf maar even terug zoeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar.
Hoe zijn we precies van pikstraf op hoeren gekomen?
Sommige vrouwenfilms zijn best leuk. Zeker de vrouwenfilms waarin ze elkaar een soort van pikstraf geven.quote:Ik bedoel, pikstraf is gewoon een manier om je zin te krijgen toch? Net als mannen een vrouwenfilm kijken in de hoop op een goede beurt, dus wat is het verschil?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef spermanent het volgende:
Vrouwen doen dat gewoon omdat 'ze even behoefte hadden aan een wat ander gevoel'
Nee. Totaal niet, eigenlijk. Jij komt net uit een bunker?quote:
Als ik echt kwaad ben, heb ik gewoon geen zin in sex, dat is geen pikstraf, pikstraf is als je bewust bedenkt: hij gaat geen sex krijgen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is duidelijker dan de pikstraf. Bij pikstraf heeft de vent in kwestie geen idee want ze zal wel hoofdpijn hebben, moe zijn, stress etc etc. Want vrouwen zeggen geen woord over het feit dat ze pissed zijn. Ja, je merkt het aan gedrag, alleen maken de mannelijke hersenen geen klik dat zegt; jung, ze is pissed, ga eens babbelen of ballen
daar geef ik je wel gelijk in...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik echt kwaad ben, heb ik gewoon geen zin in sex, dat is geen pikstraf, pikstraf is als je bewust bedenkt: hij gaat geen sex krijgen.
In het geval van kwaadheid, is het gewoon geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |