ik zit te eten... Bedanktquote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
'T was de Goatse + vagina die doorliep in de anus (vraag van topicstarter of t 'normaal' was
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
'T was de Goatse + vagina die doorliep in de anus (vraag van topicstarter of t 'normaal' was
Is dat niet normaal dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
quote:
joah en toen zei ie dat flauwe grappen delete zouden worden en de user een note kreeg..en kleurdoos verwijderde hij omdat ie dacht dat het een trollkloon was..quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, beetje flauw wel. Had je een waarschuwing gehad van Remloffie over die goatse?
ah oké. Ik vroeg me al af een een paint wel mocht. Maar nee dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:44 schreef borgtocht het volgende:
[..]
joah en toen zei ie dat flauwe grappen delete zouden worden en de user een note kreeg..en kleurdoos verwijderde hij omdat ie dacht dat het een trollkloon was..
En nu heeft die arme lieve schattige Kleurdoos een ban van 48 uur. Dus dat valt mee
Hehequote:Op donderdag 8 april 2010 08:53 schreef borgtocht het volgende:
Nouja eerst een verwijdering en later teruggezet naar een ban van 48 uur, dat is wel te doen.
Dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Ach hij zal wel ongesteld moeten worden... Een ban om een paint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |