abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80102719
Cantare, mooie echo foto's! Alleen die laatste zie ik zelfs met de uitleg echt helemaal niks in. Ben geloof ik niet zo goed in echofoto's kijken, behalve als ze echt zo overduidelijk zijn.

Lekker al die vakantieplannen zeg! Wij gaan dit jaar weer niet. We zijn wel een paar daagjes naar London geweest eind februari, dat was wel erg leuk. Maar volgend jaar maar weer echt op vakantie. En dan ineens met 2 kinderen, terwijl we nog niet eens met één kind op vakantie zijn geweest Geen idee hoe we dat moeten gaan aanpakken hahaha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80102894
misschien is dan de derde wel onderweg Tessie
pi_80103207
Whahahhaa Sonnetje!
Nou maar we moeten wel serieus over voorbehoedsmiddelen na gaan denken na deze ja.... Ik wil liever geen hormonen slikken, maar ja, dat condooms niet altijd werken zijn we nu ook wel achter
pi_80103484
nou ik moet voorlopig nog niet denken aan een tweede
Eerst deze maar even. (en van vriendlief mag ik het niet eens hebben over een tweede *lol*)
en de pil dat ga ik iig niet meer doen... merk dat ik nu dezelfde kwaaltjes heb als met pil...

Lijkt me wel lastig om iets goeds te verzinnen kwa anticonceptie hehe, helemaal als je niet meer zo'n vertrouwen in de condooms heb
pi_80103683
Ik heb net m'n 1e tijdschrift van Zwanger.nl in de bus gekregen! Wat leuk en lief en agossie!....

*zwijmelt weg*
Back in business.
pi_80103754
leuk is dat he shirley!
vond ik ook zo leuk al die blaadjes die je krijgt, koopt enzo
voelt gelijk een stuk echter!
pi_80103915
Jaaaa...zoveel dingetjes zijn ook al herkenbaar enzo Kan ook niet wachten tot ik van mezelf mag gaan shoppen
Back in business.
pi_80104231
Ja dat tijdschrift kreeg ik ook vandaag, leuk is dat! Ik krijg ook elke maand Ouders van nu ofzoiets, ook altijd leuk om te lezen. Snap alleen nooit dat ze dat zo lang gratis opsturen.
En gister kreeg ik een babydumpcatalogus, met van die ienimini sokjes erin. Gewoon saaie witte, maar zo lief klein
Ik kan ook niet wachten tot ik weer lekker kan gaan shoppen. Maar ik wil eerst weten of het een jongen of een meisje is. Heb nu alleen maar 1 rompertje en 1 pakje gekocht.
pi_80104830
ik ging helemaal los toen ik wist dat ik een zoon krijg haha.
Mijn schoonmoeder zei laatst: je krijgt er maar 1 he
(maar goed, schoonzusje heeft best weinig vond ik, en die krijgt nog wel een meisje hehe. ik vind babykleertjes gewoon veel te leuk om niet te kopen *lol* heb echt geen idee hoeveel ik heb eigenlijk)
pi_80105023
Over een 2e, hier waren we al aan het grappen gelijk in november de volgende terugplaatsing te doen
Maar we hebben dan ook nog cryo's.. (volledige ivf zou ik zeker nog niet willen) Als dat lukt is het bagger zwaar, hebben we er volgend jaar 2 in augustus met 1 jaar verschil... maar dan zijn we er wel vanaf (het zwangeren dan )

Maargoed, eerst de bevalling maar eens doorstaan, misschien wil ik dan geen 2e meer
pi_80105431
dapper orea haha
nou als ik het heb over de andere kamer op zolder voor een eventuele tweede, dat mag ik dus niet zeggen haha.
(maar die tweede komt er wel hoor )
pi_80105572
Oh orea ik heb er ook nog 8. Worden leuke kindjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80105692
Ik heb er nog 7

En Son, ik zei al tegen de meneer, als we nou net zo'n kamertje tegenkomen als we nu hebben, kunnen we het maar beter kopen dan hebben we het maar vast.

Maar toen was ik ineens koopziek volgens hem
pi_80105759
Als het aan ons ligt dan komt er zeker nog wel een volgende, maar nu denk ik daar nog totaal niet aan, hoor! Eerst deze.
pi_80105822
Ik ga zaterdag een commode halen en dan heb ik alles. In totaal voor minder dan 150 euro.
Van wat ik bespaar koop ik een mooie doek en wat luiertjes erbij.
pi_80105938
das wel leuk tico, voor minder dan 150 euro
wij hebben ietsjes meer uitgegeven (maar goed, hebben dus veel van alle ouders en opa en oma gekregen, dus zelf eigenlijk niets betaald)
pi_80106010
Wij hebben nu alles bij elkaar (kamer, opknappen van de kamer, nieuwe kinderwagen + andere uitzet) voor ongeveer ¤ 1000,- (ex. kleertjes en doeken enzo maar dan nog vind ik dat we het erg netjes doen!)

Ben er wel trots op eigenlijk!
pi_80106037
Sonnetje, voor Jen had ik ook alles nieuw hoor en 5 kinderwagens enz.. Ik vind het nu juist leuk om het helemaal low budget te doen, en alles wat ik heb is gewoon nog mooi. Bijvoorbeeld, wat gebruik je een kinderwagenbak nu? 4 maanden? Daar kan prima nog een kindje in hoor. Gewoon goed zoeken en niet meteen alles willen. Geduld enzo.
pi_80106074
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
pi_80106078
dit was bij ons de boosdoener, de enige kamer die we echt mooi vonden

echt bizar wat ze ervoor durven te vragen...

bij een volgende hoeven we idd geen kamer enzo meer te kopen en de wagen ook niet.
dat scheelt idd wel
ach ja, heb ik iig een goed excuus voor nog een kind, moet wel met de kamer haha
pi_80106081
Kamer opknappen tel ik niet mee, das mijn eigen slaapkamer en die moest toch na 5 jaar wonen zonder nieuw behang erop.
pi_80106122
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Orea het volgende:
Maar met een 2e ben je volgens mij ook wel goedkoper uit omdat je heel veel al hebt....
En inderdaad, wij hadden met 13 weken zwanger het meeste al, maar ik zou gek geweest zijn om het niet gekocht te hebben, omdat we tegen heel veel aanbiedingen aanliepen
ik had alles al weggedaan.
pi_80106164
dan kan ik me ook wel voorstellen dat je niet alles meer nieuw koopt. Ik zou nooit een tweede keer zo'n smak geld neertellen (en denk ook niet dat we dat dan krijgen van de ouders enzo ), 1x is meer dan genoeg
pi_80106188
Oh

Maar dan nog inderdaad, beetje rondshoppen loont echt en dan vooral dingen via internet (ook nieuw) kopen! Gewoon in de winkel uitproberen en voelen en kijken wat je wilt, en dan via het www zoeken naar de beste aanbieding is echt een sport geworden voor mij! (maarja, je moet wat als je hele dagen thuis zit )
pi_80106370
tis zowat jammer dat ik alles al heb hehe.
moet een leuke bezigheid gaan verzinnen *lol*
volgens mij ga k vanaf volgende week echt kansloos achter de computer en in de tuin hangen enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')