abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 13:25:47 #276
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80223151
Zesde ziekte is een infectie ziekte zoals bijvoorbeeld de waterpokken. Komt meestal alleen voor bij kinderen maar is noch schadelijk nog vervelend.

Hele leven katten gehad, geen toxoplasmose, dus Knut doet de kattenbak.
pi_80223465
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Met handschoenen (van die dikke schoonmaakdingen) mag je (helaas) de tuin wel doen
Ik niet hoor, echt niet

Geen risico nemen is geen risico nemen, 8 maanden geen McFlurry mogen vanwege het risico is ook geen tuin doen vanwege het risico, wel consequent zijn natuurlijk
pi_80223866
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Met handschoenen (van die dikke schoonmaakdingen) mag je (helaas) de tuin wel doen
Ben ik allergisch voor!
Voor mij geen tuin dus, nu alleen nog effe zwanger worden.
pi_80223954
huhhh, geen mcflurry? dat ook al niet:(

Filet americain uit de diepvries lijkt me niet zo lekker, maar toch bedankt, je weet nooit of de zelfbeheersing verdwijnt,haha

En ik vind handschoenen ook geen goede bescherming hoor!! laat de mannen dat maar lekker doen:P
pi_80224011
oh mag een McFlurry niet.. nooit geweten. Heb ik toch aardig wat van gegeten en ook milkshakes gingen er in als zoete koek..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80224116
Nou ja, softijs mag niet, maar volgens een hoop mensen zou softijs bij de Mac dan weer geen probleem zijn, maar ik heb wat minder vertrouwen in de schoonmaakkunsten van de McClearcrew....

En gezien mijn Lief als eerste zou gaan stuiteren als ik dat risico wel zou nemen, kan hij het vast ook niet toestaan dat ik mij met tuinieren ga bezighouden
  maandag 12 april 2010 @ 13:56:32 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80224393
Tnx voor de bezorgdheid dames, maar ik had (dit keer) echt niet teveel van mezelf gevergd. Ik deed een stap achteruit en het schoot erin, dus er was niet eens dat kopje koffie voor nodig Son

Paracetamolletje van vanochtend was een zegen, daarna niets meer genomen, zolang als ik in beweging blijf en regelmatig een stukje wandel is het wel te behappen allemaal. Vanavond voor het slapen gaan nog maar eentje nemen en dan kom ik de nacht ook wel weer door.

Hier trouwens ook geen standaard toxoplasmosetest, ik zou dus ook niet weten of ik antistoffen heb. Binnenkort inderdaad ook maar eens vragen bij de gyn.

Ik heb woensdag een lactatiebijeenkomst in het ziekenhuis, iemand al eens zo'n bijeenkomst gehad?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80224721
Okay dan, maar ook niet meer met meer dan een kop koffie in je handen achteruit stappen
  maandag 12 april 2010 @ 15:16:03 #284
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80227819
Fluugs, balen zeg, gewoon verstapt dus eigenlijk. Blijft pijnlijk. Nou ja, zo te horen doe je rustig aan dus gaat alweer een goede kant op.

Softijs mag niet vanwege het risico op voedselvergiftiging. Het risico daarop loop je door softijs/milkshakes te nemen uit apparaten die niet regelmatig worden schoongemaakt. Die van de mac wordt dagelijks schoongemaakt dus zou geen probleem zijn. Maar ik zou niet in oktober een softijsje nemen bij de lokale snackbar in Nergenshuizen (tenzij je de eigenaar goed kent en hem vertrouwt als die zegt z'n apparaat dagelijks schoon te maken).
  maandag 12 april 2010 @ 15:19:00 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80227920
Nou ik eet gewoon softijs hoor.. Kan alles wel laten....

Heerlijk straciatella.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80228260
Beterschap met het zere ruggetje Flugeltje.
pi_80229567
Hmmm, maar word je dan zelf ziek of kan de baby er iets van oplopen?
Ikzelf kan namelijk heel goed tegen bedorven dingen eten...wat een talent he, maar wil geen risico's nemen voor de baby natuurlijk.
  maandag 12 april 2010 @ 16:03:49 #288
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80229584
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef Troeta het volgende:
Hmmm, maar word je dan zelf ziek of kan de baby er iets van oplopen?
Ikzelf kan namelijk heel goed tegen bedorven dingen eten...wat een talent he, maar wil geen risico's nemen voor de baby natuurlijk.
Gevaarlijk voor de baby dus.
pi_80229648
Tja, in principe mag je alles eten he.
Maar dan heb je meer kans op die toxoplasmose......

Gister waren we bij vrienden die hadden gerookte zalm ook zo verleidelijk.....
  maandag 12 april 2010 @ 16:06:52 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80229689
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef Koningin het volgende:
Tja, in principe mag je alles eten he.
Maar dan heb je meer kans op die toxoplasmose......

Gister waren we bij vrienden die hadden gerookte zalm ook zo verleidelijk.....
Ik lust geen vis, of eigenlijk alles wat onder water kan ademen..
pi_80229822
Die gerookte zalm eet ik ook gewoon Heeeeeerrrrrrrlijk!!
Mocht zelfs van mijn VK. Als ik het maar netjes na openen diezelfde dag ging opeten.
No problem bij de kleinere verpakkingen
  maandag 12 april 2010 @ 17:21:55 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80232685
Het is een kwestie van een beetje je eigen weg zoeken erin. Ik neem af en toe echt nog wel een softijsje of milkshake, maar wel alleen bij tenten die ik vertrouw. Soms weet ik niet eens dat ik iets fout doe, zo heb ik laatst een heerlijke creme brulee op en las ik hier een paar dagen later dat dit eigenlijk ook niet mag ivm rauwe eieren. En ik leg echt niet altijd m'n vlees bij Martijn op het bord als het nog wat roze is in een drukbezocht restaurant met een flinke omloopsnelheid.

Ik merk dus wel dat ik er wat relaxter in word naarmate ik langer zwanger ben, in het begin kéék ik niet eens naar gerechten waarvan ik gelezen had dat het verkeerd kon gaan.

Overigens laat ik de echt rauwe producten nog altijd liggen, ik snak inmiddels naar een broodje filet americain met uitjes... Die komt op het 'regelen-na-de-bevalling' lijstje van Martijn te staan hoor
pi_80234136
Aaargh....geen softijs....hoe moet ik dat straks in de zomer gaan trekken?
maar goed, als ik dezelfde trek als nu heb, maal ik toch niet om zoetigheid. Ik eet de laatste tijd écht veel voor mijn doen, en alles moet hartig en/of zout zijn! Meer dames hier, of ben ik de enige?
Het was zelfs zo erg dat ik afgelopen vrijdag een prakkie heb gegeten, terwijl ik nooit kook op vrijdag!
Back in business.
pi_80234219
Nikki hier ook nog felicitaties

shit dat houd wel in dat ik op plek 3 sta ! ! !
MAar van mij mag ie komen hoor, heb nu lang genoeg gewacht vind ik.

En afgelopen vrijdag hebben ze eindelijk het nieuwe voeteneind van het babybed bezorgd (oude waren 2 vd 4 schroefdraden van dol) is de nieuwe beschadigd en ook 1 schroefdraad niet in orde kan weer 4 weken duren voordat het binnen is en dan nog weet ik hoelang tot ze het komen monteren (niet dat ik dan niet kan maar ze willen het zelf checken). Daar baal ik nou dus wel van we hebben alles al met 15 weken ofzo besteld met 30 weken stond het er en nu hebben we nog maar 4 weken te gaan en dan is het nog niet in orde

Tot woensdag mag mijn vriendin nog werken en dan begint ook haar kraamverlof..... Ben benieuwd of ze nog nesteldrang krijgt

en voor de net zwangeren we hebben nog een angelsounds liggen. Vraag en aanbod kinderspullen deel 48

[ Bericht 8% gewijzigd door harley op 12-04-2010 18:57:43 ]
pi_80236572
Eten blijft altijd een punt... Ik ben er niet heel druk mee bezig eerlijk gezegd en eet vrolijk door.. Eet niet meer elke week een broodje filet zoals eerder maar neem wel een toastje met filet of gerookte zalm.. Ook Creme Brullee eet ik af en toe ook gewoon..

Maar goed ieder heeft daar zijn eigen gevoel bij vind ik dan!!

Over het softijs van de Mac kan ik wel wat vertellen.. Ik heb er namelijk 2 jaar gewerkt Het apparaat reinigt zichzelf en dat doet het apparaat op een ingestelde klok.. Toen ik er werkte stond deze klok op 12 uur maar sindskort is de mac hier tot later open Het apparaat waar ik toen mee werkte sloeg gewoon op slot als het niet gereinigd werd en dan heb ik het over dagelijks reiniging.
Toen ik bij de Mac kwam werken verbaasde ik me erover hoe schoon en hygienisch de Mac is ondanks alle verhalen!
Dusss.. vanmiddag lekker een Mc Flurry gehad !!

Bah, heb me weer te druk gemaakt vandaag en voel me vreselijk zwanger.. heb harde buiken
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 12 april 2010 @ 19:17:33 #296
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80236594
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Het is een kwestie van een beetje je eigen weg zoeken erin. Ik neem af en toe echt nog wel een softijsje of milkshake, maar wel alleen bij tenten die ik vertrouw. Soms weet ik niet eens dat ik iets fout doe, zo heb ik laatst een heerlijke creme brulee op en las ik hier een paar dagen later dat dit eigenlijk ook niet mag ivm rauwe eieren. En ik leg echt niet altijd m'n vlees bij Martijn op het bord als het nog wat roze is in een drukbezocht restaurant met een flinke omloopsnelheid.

Ik merk dus wel dat ik er wat relaxter in word naarmate ik langer zwanger ben, in het begin kéék ik niet eens naar gerechten waarvan ik gelezen had dat het verkeerd kon gaan.

Overigens laat ik de echt rauwe producten nog altijd liggen, ik snak inmiddels naar een broodje filet americain met uitjes... Die komt op het 'regelen-na-de-bevalling' lijstje van Martijn te staan hoor
Creme brûlée komt uit de oven. Is daarna in de koelkast gezet en vervolgens wordt er een suikerlaagje op gebrand. Geen rauwe eieren dus.
En ik ben het wel met je eens dat je een beetje je eigen weg erin moet zoeken. Hoeveel vrouwen weten dat er in thee theïne zit en je dit eigenlijk ook zoveel mogelijk zou moeten beperken, net als koffie. En beperken betekent dan niet meteen dat het helemaal niet meer mag. Ken ook wel iemand die gewoon helemaal niets at/dronk wat ze maar op internet kon vinden wat eventueel heel misschien schadelijk kon zijn.
In de folder van mn verloskundige stond eigenlijk niet zo veel: geen rauwe producten. Oftewel rauw ei, rauwmelkse kaas etc... En vis uit verpakking...
pi_80236739
Ik heb geen nesteldrang, ik heb geen nesteldrang

Ik liep langs het administratie bakje en dat zag er ineens zo overvol uit dus maar opgeruimd.... Toen de financiën voor de 500.000e keer bekeken en dat ziet er ook allemaal uit, medicijnen/rommelkastje (onder het mom van NIET OPENDOEN anders valt er wat op je kop ) opgeruimd en zojuist toch de meneer maar de gordijnen af laten halen, die draaien nu in de was en kunnen dan straks weer vochtig worden opgehangen (de nicotinedrab kwam er nog net niet vanaf, had de gordijnen al een jaar niet meer gewassen ofzo) geloof dat nu elk hoekje in huis in elk geval nicotine vrij is, dat we dat jaren hebben gedaan )

Maar nesteldrang? Welnee
pi_80251921
Topickiller

Moguh! Nou dat was weer een kort nachtje, liggen draaien tot 2, toen geslapen tot half 6 en sindsdien niet meer kunnen slapen, dus er nu maar uitgegaan (had ook honger!)

Straks naar de gyn voor een sticker!

Gisterenavond was Roelofje zo druk dat ik tegen de meneer zei als je haar écht goed wilt voelen moet je NU je hand op mijn buik leggen (ik lag op mijn rug), en vervolgens zat de meneer tegen het plafond en vroeg zich af of ik dat deed (ja schat, zo goed zijn mijn buikspieren nou uhuh! ) en toen hij zijn hand eraf haalde had ik een echte aliën buik!! Alsof ze eruit wilde zagen we haar schoppen... Héél bizar, wel héél gaaf, maar heel bizar!

Vandaag 23 weken
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:25:38 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80252059
@pessie, ah okay dat wist ik niet. Had nog nooit echt stilgestaan bij de ingrediënten en toen las ik hier dus ineens dat je het eigenlijk niet mag hebben..

@Orea, vies he die nicotine? Nu ik bijna anderhalf jaar niet meer rook begin ik ook steeds beter te merken wat voor troep het eigenljik altijd is geweest. Zo gaan we alleen nog in al gedragen kleren naar m'n moeder omdat we het zonde vinden om schone kleren na een bezoekje meteen in de was te moeten doen

Fijn he als de meneer je frummel kan voelen? Willem was vanochtend ook weer heerlijk druk en Martijn kan er dan ook echt van genieten om even een momentje met z'n zoon te hebben Wat ook erg leuk is is als de meneer met z'n hoofd op je buik komt liggen en even babbelt of liedjes zingt, Willem reageert daar enorm op door helemaal tegen 'm aan te kruipen, geeft een erg intiem gevoel voor vaders..

De pijn is m'n rug is al een heel stuk minder, nu heb ik last van m'n schouder Die spierverweking is echt niet heel erg tof geloof ik. En nee dames, ik heb echt niet teveel gedaan. Draag alleen nog een koffiekopje, want iets anders mag niet van Soneal...

Zo maar aan het werk, straks nog een rondje tandarts en morgen weer knutselen in de babykamer. De meubeltjes moeten dan wel af zijn. Begin nu wel een klein beetje het gevoel te krijgen dat ik het in 'af' staat wil zien allemaal...

Fijne dag allemaal
pi_80252818
Mijn nesteldrang gaat hier niet verder dan bedenken: hmzz dat moet echt gedaan worden en dan gauw het huis ontvluchten
heb voor vandaag wel een heel schoonmaakprogramma (kijken hoe ver ik kom )
Wat dat betreft is t wel lekker dat ik niet meer hoef te werken, heb ik tijd om alles op m'n gemak te doen...

Oh en ik lees bij Orea vandaag 23 weken, ik ben vandaag alweer 28 weken...
(was t bijna vergeten )

Orea, leuk die aliens in je buik he haha. Hier ook 's avonds, dan gaat ie geloof ik anders liggen ofzo, en zie je mijn buik dus beetje heen en weer gaan Wel leuk om te zien, maar tis niet zo duidelijk voor anderen althans vriendlief ziet t niet altijd...

En morgen weer naar de verloskundige, ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')