@pessie, ah okay dat wist ik niet. Had nog nooit echt stilgestaan bij de ingrediënten en toen las ik hier dus ineens dat je het eigenlijk niet mag hebben..
@Orea, vies he die nicotine? Nu ik bijna anderhalf jaar niet meer rook begin ik ook steeds beter te merken wat voor troep het eigenljik altijd is geweest. Zo gaan we alleen nog in al gedragen kleren naar m'n moeder omdat we het zonde vinden om schone kleren na een bezoekje meteen in de was te moeten doen

Fijn he als de meneer je frummel kan voelen? Willem was vanochtend ook weer heerlijk druk en Martijn kan er dan ook echt van genieten om even een momentje met z'n zoon te hebben

Wat ook erg leuk is is als de meneer met z'n hoofd op je buik komt liggen en even babbelt of liedjes zingt, Willem reageert daar enorm op door helemaal tegen 'm aan te kruipen, geeft een erg intiem gevoel voor vaders..
De pijn is m'n rug is al een heel stuk minder, nu heb ik last van m'n schouder

Die spierverweking is echt niet heel erg tof geloof ik. En nee dames, ik heb echt niet teveel gedaan. Draag alleen nog een koffiekopje, want iets anders mag niet van Soneal...

Zo maar aan het werk, straks nog een rondje tandarts en morgen weer knutselen in de babykamer. De meubeltjes moeten dan wel af zijn. Begin nu wel een klein beetje het gevoel te krijgen dat ik het in 'af' staat wil zien allemaal...
Fijne dag allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?