abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 09:33:12 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80215683
Ik hoef nog maar 13 weken
(Ok 15 tot verlof, maar ik ga nog 2 weken op vakantie)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80215810
Fluugs, ga jij eens een beetje rustig aan doen.... je gaat niet door je rug van het optillen van een kopje koffie

Shandaly..... het staat idd een beetje raar ja, zo'n dikke buik achter de kinderwagen, maar je weet maar nooit of je spontaan midden in de V&D moet bevallen, dan is het toch handig als je de kinderwagen al mee hebt

Tico, wat heerlijk overzichtelijk... nog maar 13 weken
pi_80219008
tico wat ben jij er lekker vlug bij, lekker toch als het al klaar is!
ik heb zelf het idee heel de tijd wat te vergeten....

Flugel wat soneal zegt, beetje rustig aan doen!

slimarwen hoest met de rode puntjes nu?

Shandaly lijkt me best een grappig gezicht met dikke buik achter lege wagen, ach je kan het ook net gekocht hebben toch? Krukken of rollator bij de thuiszorg halen geen optie?

Soneal hoest met jou?

Hier gaat het op en af, ben het niks doen wel een beetje beu en kan steeds moeilijker mn draai vinden
maar goed tis nog maar eventjes!
pi_80219445
Nikki bevallen! Gefeliciteerd met Lisa, leuke naam!
En een vlotte bevalling zeg!

Orea, leuk is dat he zo'n anatomiemuseum Ben ook naar zoiets geweest in Leiden. Ik hou ook wel van dat soort dingen. Vond toen die foetussen al interessant, maar nu zou dat nog leuker zijn

Flugel vroeg nog of ik het erg vond van mijn werk. Een beetje... niet omdat mijn werk zo onwijs boeiend was en ik er nog jaren wilde zitten, maar ik had tenminste iets hehe. Mja nu wel weer een kans om even goed te gaan bedenken wat ik nou precies wil enzo. Misschien kom ik ooit nog op m'n plek terecht
Scheelt dat mijn zus nu ook thuiszit (zwangerschapsverlof) en mijn neefje over een week of 3 geboren gaat worden, dus das wel leuk dat ik m dan veel kan zien hehe.
Ben nu wel de oproepkracht voor mijn nichtje als de bevalling van mijn zus spontaan begint hehe. Dus mag ik ook 's nachts eruit hehe. Mijn moeder wilde t ook wel doen, maar die doet er iets langer over dan ik

Oh ja en ik heb echt een alien in mijn buik nu *lol*
Grappig gezicht is dat haha

Tico alle kleertjes al gewassen hehe, lekker snel
Ik wil ook!!!!! Mja nog even geduld hier
  maandag 12 april 2010 @ 11:44:41 #255
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80219773
draculettetje, ik heb niet helemaal meegrekegen wat er met je aan de hand is? Vind je het vervelend nog een keer uit te leggen?

Ik lijk de zesde ziekte te hebben. Nog nooit gehad en het heerst samen met de vijfde, die ik wel heb gehad, heel erg. Voel me best goed, lijk alleen een gespikkeld ei. xD
pi_80219846
Gaat hier goed Draakje, alleen m'n darmen doen niet veel meer maar ik denk dat het deels door mijn achterliggende baarmoeder komt, normaal drukt die volgens mij al op m'n darmen, maar nu dus helemaal....
Wellicht dat het wat minder wordt als de baarmoeder zich wat meer gaat oprichten, maar goed, nu dus even extra extra vezelrijk, en vrijdag zelfs een eetlepel olijfolie gegeten, maar ik geloof dat het begint te werken

Hoe is het met jou dan? Is het nog een beetje te doen met de sonde??
pi_80220427
Wat is de zesde ziekte Silmarwen? Een soort uitslag? Beterschap ermee iig!

Ik kom net bij de verloskundige vandaan, alles was goed, de baby schopte lekker tegen het hartluisterapparaatje aan om daarna weer ergens anders te gaan liggen.
Had alleen geen anti-stoffen voor toxoplasme, dus mijn vriend zal toch echt de kattenbak moeten blijven doen.
Vond het wel apart omdat ik echt al heel mijn leven tussen de katten zit.
pi_80221395
NIKKI, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Geniet van haar, van elkaar en van de kraam!
pi_80221426
Mooi dat alles goed was Troeta

Is dat tegenwoordig onderdeel van de standaard onderzoeken? Of je anti-stoffen voor toxoplasmose hebt?
Geen idee dat ze daar al op konden testen, wat voel ik me hopeloos oud(erwets)
  maandag 12 april 2010 @ 12:38:17 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80221478
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef Soneal het volgende:
Mooi dat alles goed was Troeta

Is dat tegenwoordig onderdeel van de standaard onderzoeken? Of je anti-stoffen voor toxoplasmose hebt?
Geen idee dat ze daar al op konden testen, wat voel ik me hopeloos oud(erwets)
Yep, standaard... Dan weet je of je de kattenbak nog mag doen.
pi_80221500
Ik vroeg me dat ook af.
Mag je als je antistoffen hebt dan wel de kattenbak verschonen?
Ben benieuwd, met vier katten en een man die een hekel heeft aan het verschonen van de kattenbak.
pi_80221532
Nee, maar als je het vraagt kruisen ze een extra hokje aan. Had het toevallig gezien bij de pfaffs, haha, dus heb ik er naar gevraagd.

maar ja, vriendje doet het best goed de kattenbak, had alleen gehoopt op broodjes filet americain
pi_80221598
Nah, wij hebben geen kat, en dus geen kattenbak, maar het blijft natuurlijk handig om te weten, want het beperkt de risico's met vlees natuurlijk ook nogal als je wel anti-stoffen hebt
  maandag 12 april 2010 @ 12:43:14 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80221650
Wij hebben 2 buitenkatten en ik heb geen antistoffen... dus manlief doet nu de kattenbak en ik help hem herrinneren.
pi_80221759
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:39 schreef Troeta het volgende:
Nee, maar als je het vraagt kruisen ze een extra hokje aan. Had het toevallig gezien bij de pfaffs, haha, dus heb ik er naar gevraagd.

maar ja, vriendje doet het best goed de kattenbak, had alleen gehoopt op broodjes filet americain
De gynaecologe heeft me gezegd dat filet americain af en toe mag als je het eerst 48u in de diepvries steekt (ik heb het zelf niet gedaan omdat ik toch nog schrik had, maar blijkbaar kon je zo ook wel eens de drang naar americain bedwingen...)
pi_80221804
Ik eet geen vlees, dus dat maakt voor mij niet uit.
Ik vind het niet erg om de kattenbakken te doen, maar de achtertuin moet ook hoognodig op de schop en dat vind ik minder.
Mocht ik snel zwanger raken, dan moest ik misschien mijn man maar niet laten delen in de toxoplasmosekennis.
  maandag 12 april 2010 @ 12:47:57 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80221808
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

De gynaecologe heeft me gezegd dat filet americain af en toe mag als je het eerst 48u in de diepvries steekt (ik heb het zelf niet gedaan omdat ik toch nog schrik had, maar blijkbaar kon je zo ook wel eens de drang naar americain bedwingen...)
Wot???? Echt??
  maandag 12 april 2010 @ 12:48:41 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80221837
Oh je hebt ook vegetarische filet... Die smeren ze op het kdv bij Jen op dr brood, ik ga eens vragen wat voor meuk dat is en waar ik het kan kopen.
pi_80221935
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wot???? Echt??
Dat heeft ze me toch gezegd toen ik vrij beteuterd keek na haar mededeling dat ik niet beschermd ben Blijkbaar zijn de stoffen die er in zitten dood als je ze twee dagen in de diepvries steekt.
pi_80221984
Tico, hier ligt het gewoon in de super (c1000). Maar ik zou het niet weer vrijwillig kopen
pi_80222393
Ik heb meer problemen met carpaccio, dat is zo lekker.
pi_80222560
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh je hebt ook vegetarische filet... Die smeren ze op het kdv bij Jen op dr brood, ik ga eens vragen wat voor meuk dat is en waar ik het kan kopen.
Gewoon bij de AH bij het broodbeleg.
Ik zou niet weten of het er op lijkt. Qua smaak wel, maar structuur kan ik me niet herinneren.
pi_80222672
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef Kolonia het volgende:
Ik eet geen vlees, dus dat maakt voor mij niet uit.
Ik vind het niet erg om de kattenbakken te doen, maar de achtertuin moet ook hoognodig op de schop en dat vind ik minder.
Mocht ik snel zwanger raken, dan moest ik misschien mijn man maar niet laten delen in de toxoplasmosekennis.
Oh, daar had ik helemaal niet aan gedacht

* Soneal huppelt vrolijk door de kamer.... ik mag de tuin niet doen
pi_80223105
Hmmm hier hebben ze me niet getest op Toxo (geen idee waarom niet eigenlijk) maar zal morgen bij de gyn eens vragen De uitslagen van de bloedtesten rond de 12 weken zijn naar de vlos gegaan, dus ik heb zo'n idee dat ik bij de gyn ook nog bloed moet laten prikken...
pi_80223129
Met handschoenen (van die dikke schoonmaakdingen) mag je (helaas) de tuin wel doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')