Waar zijn haar armen ?quote:
Wat een dooddoener.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:17 schreef Matel het volgende:
Ik vind B of C wel het mooiste. Maar dat is helemaal van ondergeschikt belang als je elkaar leuk vind.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef xBlossomx het volgende:
Ik zou wel E cup willen hebben. 70/75E.
Ik heb nu 70P en ik ben maar 1.58, geen pretje.
Nee ik heb (nog) geen last van mijn rug. Daarom overweeg ik ook geen borstverkleining, maar het is wel reteirritant zeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef frank010 het volgende:
[..]
pics or....nee grapje, heb je er last van? je rug ofzo?
1.58, cup P en geen last van je rug. Waarom geloof ik dit niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:09 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Nee ik heb (nog) geen last van mijn rug. Daarom overweeg ik ook geen borstverkleining, maar het is wel reteirritant zeg.
Dan heb je van die Nederlandse websites nu, die tot cupmaat M gaan, maar daar heb ik zelfs niets aan. Ik moet mijn heil elders zoeken.
Je hoeft niet altijd last van je rug te krijgen. Maar goed, dit heb ik al helemaal uitgelegd in een ander topic dus dan moet je dat maar even doorlezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
1.58, cup P en geen last van je rug. Waarom geloof ik dit niet?
Er zijn ook mannen (je weet wel, van die mensen zonder borsten) die last van hun rug hebben. Of kan dat ook niet ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als zij dat zegt, wie ben jij dan om daaraan te twijfelen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Huh? In een ander topic had je cup M of N ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef xBlossomx het volgende:
Ik zou wel E cup willen hebben. 70/75E.
Ik heb nu 70P en ik ben maar 1.58, geen pretje.
Opzich is het aan haar om dat wel of niet te geloven. Ik geloof ook niet alle uitzonderlijke verhalen. Jij wel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als zij dat zegt, wie ben jij dan om daaraan te twijfelen?
Je hoeft ze niet allemaal te geloven, maar dat het uitzonderlijk is betekent niet dat het onwaar is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:17 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Opzich is het aan haar om dat wel of niet te geloven. Ik geloof ook niet alle uitzonderlijke verhalen. Jij wel?
Ja 75M/75N is gelijk aan 70P, maar omdat 70 zo moeilijk te vinden is, sjoemelde ik met de bandmaat. Maar uiteindelijk heb ik toch 2 bh's in mijn echte maat gevonden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? In een ander topic had je cup M of N ofzo.
Vind het een beetje dom om eraan te twijfelen dat zij wel of geen rugpijn heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:17 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Opzich is het aan haar om dat wel of niet te geloven. Ik geloof ook niet alle uitzonderlijke verhalen. Jij wel?
Als jij aankomt of afvalt, gaat het dan naar je borsten of van je borsten af? Of heb je dat helemaal niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
C/D
Maar ik heb nu DD, dus daar mogen weer wat kilo's af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |