Kut, net te laatquote:Op donderdag 8 april 2010 08:03 schreef Bootje84 het volgende:
sepo! en dat met een verschil van 7 uur en 53 minuten
mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:03 schreef Bootje84 het volgende:
sepo! en dat met een verschil van 7 uur en 53 minuten
Only when you grow tittiesquote:
dus je valt ook op menboobsquote:
Hmm. Nee.quote:
En het is manboobsquote:
Hmm. Volgens mij kan het allebei..quote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar google noemt beide op in de resultaten..quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar die boobs horen bij 1 man toch
En hoi
Bij die zin van PB kan het ook in meervoud betekenen, dus meerdere mannen.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar die boobs horen bij 1 man toch
En hoi
Heb jij geen les?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij die zin van PB kan het ook in meervoud betekenen, dus meerdere mannen.
Nee, want boobs kunnen nooit bij 2 mannen horenquote:Op donderdag 8 april 2010 08:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij die zin van PB kan het ook in meervoud betekenen, dus meerdere mannen.
Je denkt te ver.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want boobs kunnen nooit bij 2 mannen horenDan moet het zijn:
dus je valt ook op men with manboobs
Wat een discussie weer
Nee, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 8 april 2010 08:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Je denkt te ver.
Boobs is gewoon meervoud, het hoeft niet persé 2 borsten te betekenen.
Donderdagmorgen heb ik nooit les. Zo meteen ben ik bij mijn fysiotherapeut, dus daarom ben ik zo vroeg wakker.quote:
Jawel, want boobs kan óók voor één persoon betekenen (tenzij je misvormd bent) .quote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch
Boobs is al meervoud, dan hoeft/kan man dus niet meer in het meervoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |