ik vind het met de z leuker klinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
potverdorie gier, vanaf nu schrijf je sowieso hoe het hoort![]()
z=s![]()
sorrie
Ik vond parijs mooi, maar het mooiste vond ik een of ander klein stadje in Tsjechie, waar ik de naam niet eens meer van weet
10 minuten met de trein van Praag, maar zo lekker rustig, mooie natuur, goedkoop en gezellig
ik wou eerst alle disneys doen, maar ze bouwen ze sneller dan ik kan sparenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zou ik wel disneypark willen bezoeken
k nog geen een helaasquote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou eerst alle disneys doen, maar ze bouwen ze sneller dan ik kan sparen
Nou ja ik heb er al 3 gezien
je typt.. wat nou KLINKENquote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het met de z leuker klinken
ligt die in Parijs dan?quote:
ja daar is die gestorven schijnt nogal een trekpleister te zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je typt.. wat nou KLINKEN
[..]
ligt die in Parijs dan?
da wist ik niequote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja daar is die gestorven schijnt nogal een trekpleister te zijn
quote:
Zoveel zijn er toch niet? Of heb ik wat gemist , het zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou eerst alle disneys doen, maar ze bouwen ze sneller dan ik kan sparen
Nou ja ik heb er al 3 gezien
6 ondertussenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoveel zijn er toch niet? Of heb ik wat gemist , het zou zo maar kunnen
Pere Lachaise, ben er twee keer geweest. Oscar Wilde ligt er ook, en nog veel andere beroemdheden. Het is er echt ontzettend mooi, ik kan er de halve dag ronddwalenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja daar is die gestorven schijnt nogal een trekpleister te zijn
Ik heb er nu 4 in Florida gehad en 2 in Tokio, al zijn die niet officieelquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
6 ondertussen
toen ik met mijn ambitie begon 4
dat moet ik een keer gezien hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pere Lachaise, ben er twee keer geweest. Oscar Wilde ligt er ook, en nog veel andere beroemdheden. Het is er echt ontzettend mooi, ik kan er de halve dag ronddwalen
weet ik veel, ik bedoel disneyland zoals in parijsquote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 in Florida gehad en 2 in Tokio, al zijn die niet officieel
California heeft er nog en Parijs?
Of bedoel je magic kingdom parken?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Disneyquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
6 ondertussen
toen ik met mijn ambitie begon 4
dank jequote:
Stuur mij ook een beetje aubquote:
Komt er vanzelf aanquote:
Lang leve de kustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |