Ik snapte het ook al nietquote:
dan maar thuis douchenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb m volgens mij ook semi-bewust weggegooid al;s in ik ga er toch niet meer sporten
Daarom snapte ik het ook nietquote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
eem sporttas vraag je toch niet aan*zucht*
Toch heeft het wel wat, seksuele voorlichting EGA style.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
Wat een lelijke kleurencombi als beddengoed.
Commodore seks is zo vorige eeuwquote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch heeft het wel wat, seksuele voorlichting EGA style.
Diskdrive FTW!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
Commodore seks is zo vorige eeuwAl dat vooruitspoelen....
weer lekker verwarrendquote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
eem sporttas vraag je toch niet aan*zucht*
Had nog een tape-recorderquote:
God, wat was dat een flauwe flashmob zeg. En die Oprah maar gillen.quote:
Dat heb ik even gemist, maar dat was vast niet zo ergquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God, wat was dat een flauwe flashmob zeg. En die Oprah maar gillen.
Onder welke steen heb jij geleefd dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik even gemist, maar dat was vast niet zo erg
Volgens mij ben ik blij dat dat volledig langs mij heen is gegaan (mede ook omdat ik een tyfushekel heb aan die erwten)quote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De trillende steenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd dan?
Daar wil ik ook leven, samen met jou.![]()
Ik blijf maar onder mijn tektonische plaat. Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You dirty girl.quote:
dat was de eerste keer dan ofzo, maar bij ALLE flashmobs waar dan ook wordt dit nr gebruikt, vind sowieso die flashmobs maar zo zo, 1 keer is leuk en uniek en daarnaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast geen efteling attractiequote:
Je hebt er wel een of andere trilplaat! Bij de trollenkoning oidquote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vast geen efteling attractie![]()
Kinderbedtijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |