Echt? Hoezo dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:54 schreef MissMSX het volgende:
Nou, voor sommigen onder ons kwam het als een donderslag bij helderen hemel
Ongeveer zo helder als de hemel hier nu is
Lekker.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net een hele rookworst op zitten schrokken
En Airwin heeft nu verwachtingen?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net een hele rookworst op zitten schrokken
Nee hoor, viel wel meequote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Hoezo dat?![]()
[..]
Lekker.Krijg er ook wel zin in, alleen moet ik dan door de regen om een te halen.
Geen idee. Vraag het eens aan hemquote:
Die nuienradar werkt dan niet goed, ik kan het zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef MissMSX het volgende:
Nee hoor, viel wel mee
Volgens de nuienradar regent het niet meer in Nederland
weet je zeker dat het Nederland was, waar je naar keek?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, viel wel mee
nuien zijn ook altijd wat lastiger te spotten dan buienquote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, viel wel mee
[..]
Geen idee. Vraag het eens aan hem
Limburg hoort daar niet bij, dat is nu wel weer bewezen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Ladylike het volgende:
weet je zeker dat het Nederland was, waar je naar keek?
hier is het ook droogquote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je zeker dat het Nederland was, waar je naar keek?
we vallen ook overal buiten de bootquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Limburg hoort daar niet bij, dat is nu wel weer bewezen.
Dan staat hier iemand van het dak te piesenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Zie: http://buienradar.nl/images.aspx?jaar=-3&bliksem=0&voor=&soort=loop1uur1x1&tijdid=201048149
Geen nui te zien
die stopt vanzelf wel toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil naar het strand, maar de wasdroger staat nog aan
Proef even om het zeker te wetenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan staat hier iemand van het dak te piesen
Ongetwijfeld, maar ik ga geen wasdroger aan laten staan als er niemand thuis isquote:
Hoe krijgt ze dan droog zand?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
De wasdroger hoeft toch ook niet mee?
liever niet zou ik juist zeggen
Ik zie spatjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Zie: http://buienradar.nl/images.aspx?jaar=-3&bliksem=0&voor=&soort=loop1uur1x1&tijdid=201048149
Geen nui te zien
Als het daarvan is, kan hij goed zeiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:12 schreef Ladylike het volgende:
Dan staat hier iemand van het dak te piesen
en lang ookquote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie spatjes.![]()
[..]
Als het daarvan is, kan hij goed zeiken.
Je kat kan de was laten drogen??quote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Zo te horen is het maar goed dat we een kat hebben ipv een wasdroger, die kun je nog eens alleen laten
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Zo te horen is het maar goed dat we een kat hebben ipv een wasdroger, die kun je nog eens alleen laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |