Krijg ik dan geld om terug te vliegen?quote:
Geld gaan verdienen?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef Madridista het volgende:
Hallo, ik ben 18 jaar oud.
Vorig jaar ben ik met mijn ouders naar het buitenland gereisd.
Daar zit ik nu nog steeds en wil terug.
Helaas krijg ik geen geld om een ticket te boeken om terug te keren en moet ik hier blijven.
Dit is een serieus topic.
Wat kan ik doen?
nee die zitten ook hierquote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Wombcat het volgende:
Waar zitten je ouders? Ook nog in dat buitenland? Of hebben die je daar achter gelaten?
gelukkig heb je wel geld voor een internet cafequote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef Madridista het volgende:
Hallo, ik ben 18 jaar oud.
Vorig jaar ben ik met mijn ouders naar het buitenland gereisd.
Daar zit ik nu nog steeds en wil terug.
Helaas krijg ik geen geld om een ticket te boeken om terug te keren en moet ik hier blijven.
Dit is een serieus topic.
Wat kan ik doen?
Geen idee of je dan geld krijgt.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:44 schreef Madridista het volgende:
[..]
Krijg ik dan geld om terug te vliegen?
En waar zou ik heen moeten als ik terug ben?
Ik neem aan dat ik niet zomaar een kamer kan vinden
Het zijn kinderachtige types die het leuk vinden om het mij moeilijk te maken.quote:
Nee, ik heb gewoon thuis internetquote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
gelukkig heb je wel geld voor een internet cafe
Waarom zitten je ouders daar?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef Madridista het volgende:
[..]
Het zijn kinderachtige types die het leuk vinden om het mij moeilijk te maken.
Mijn broertje van 14 wil ook terug maar mag dat ook niet.
Als 'ie 18 is, mag 'ie gewoon het huis uit, werk zoeken etc.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat zijn ouders dat ook niet toelaten...
die hebben daar niets over te zeggenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat zijn ouders dat ook niet toelaten...
Waar zou ik moeten overnachten dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie 18 is, mag 'ie gewoon het huis uit, werk zoeken etc.
In een huis wat je betaalt van het geld dat je met het werk verdient!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:50 schreef Madridista het volgende:
[..]
Waar zou ik moeten overnachten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |