abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 april 2010 @ 01:03:57 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80148864
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat erom dat anaal smerig is en de anus, daar komt poep uit, en het is tegennatuurlijk. En je kunt er ziektes oplopen EN je kunt je kont verruineren.
Jij vind anaal smerig omdat er poep uit komt ( terwijl er aan een penis en vagina ook vaak restjes urine zitten), het is niet tegennatuurlijk en ja je kan er ziektes mee oplopen, net als met zoenen en net als met vaginale of orale sex.
Je kan overigens ook je kut ruineren als je het verkeerd doet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 10 april 2010 @ 01:04:52 #277
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_80148879
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 10 april 2010 @ 01:48:45 #278
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80149888
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij vind anaal smerig omdat er poep uit komt ( terwijl er aan een penis en vagina ook vaak restjes urine zitten), het is niet tegennatuurlijk en ja je kan er ziektes mee oplopen, net als met zoenen en net als met vaginale of orale sex.
Je kan overigens ook je kut ruineren als je het verkeerd doet.
Je kunt je wassen, de dagelijkse hygiene, je weet wel, dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Bij peuren in de anus loop je andere ziektes op.
Je vagina zal je niet zo snel ruineren, het is nl de bedoeling dat je er een dikke lul in krijgt.
(Je moet natuurlijk geen rare fratsen uithalen, zoals grasmaaiers en kettingzagen in stoppen, dan kun je er lang plezier van hebben.)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 10 april 2010 @ 01:51:22 #279
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80149951
En een schoongewassen poes ruikt lekker geil, de anus ruikt naar stront.
pi_80152100
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:51 schreef ThunderBitch het volgende:
En een schoongewassen poes ruikt lekker geil, de anus ruikt naar stront.
maak het me nou niet zo lekker, nu heb ik zin

[ Bericht 0% gewijzigd door MdMa98 op 10-04-2010 09:19:27 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:23:32 #281
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_80152438
volgens mij was Preutsetrut een betere nick geweest
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:27:48 #282
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_80152477
Anders pijpen jullie een drol, soort van best of both worlds.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_80152829
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 09:27 schreef pisnicht het volgende:
Anders pijpen jullie een drol, soort van best of both worlds.

Trouwens, van mij mag er wel een deeltje drie.. ik zeg een vaste reeks
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:05:56 #284
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_80152973
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef MdMa98 het volgende:
Pijpen is ook niet natuurlijk en beffen ook niet, daar hoor ik niemand over..

Al met al kuttopic
Dit lijkt me nou een ultiem niet-kut topic. Zie ondertitel.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_80153206
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:05 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

pi_80153228
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef MdMa98 het volgende:
Pijpen is ook niet natuurlijk en beffen ook niet, daar hoor ik niemand over..

Al met al kutanustopic
zo, dat is beter
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:47:25 #287
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80157990
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:39 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

maak het me nou niet zo lekker, nu heb ik zin
Het ligt er natuurlijk aan waar je geil van wordt.
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:49:01 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80158031
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
volgens mij was Preutsetrut een betere nick geweest
Van jouw nick word ik in ieder geval niet vrolijk.
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:51:15 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80158094
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:05 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Anaal is kut, vast een van de weinige keren dat kut in relatie tot anaal genoemd kan worden.
pi_80166895
Gewoon je fallus in die anjur jagen. Niet zeuren!
pi_80168366
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Beste heer of dame, daar ging het in deze discussie om.....
Zie mijn eerste post in dit topic.
Er staat dat je de anus als ingang zou kunnen zien, omdat je er iets in kan stoppen. (zonder veel moeite)
Met als knipoog een clowntje aan het einde.
Jij concludeert dan dat ik sex heb met zetpillen.
Zolang jij op die manier blijft denken en discussiëren, zal het weinig zin hebben goede argumenten aan te voeren.
Dat jij geen anale sex wilt, wil niet zeggen of het wel of niet normaal is, of normaler word.
pi_80169975
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk aan waar je geil van wordt. [ afbeelding ]
een natte mossel natuurlijk
pi_80170594
komt er nou nog een deel drie ?
pi_80173555
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je gaat wat mij betreft helemaal nat.
Als zoenen zo erg was dan waren we bij bosjes uitgeroeid.
Je moet en je zal anale sex goedpraten, als zijnde gelijkstaand aan wat alle andere mensen doen. Zoenen doet iedereen. Je wordt er niet zwanger van en je kan er heel goed maagd mee blijven.
Dat de mond veel bacterien bevat dat weet ik ook wel, maar als je voedsel kan voorkauwen en het aan een kind kan geven, dan valt het reuze mee.
Behalve dat babysterfte in die tijd enorm hoog was, beter gezegd, als een kind de eerste 4 jaar redde was dat heel wat, zelfs nu nog komt dat (in mindere mate) voor op deze wereld.

Ik probeer in zoverre anaal goed te praten dat het niet slecht is, niet dat jij het maar moet willen.
Zie het als skieen, je kan het een super hobby/sport vinden, je kan het niks vinden.
Je kan niet ontkennen dat er risiko's aan gebonden zijn, je kan wat breken of zelfs erger, maar is het slecht, verkeerd?
quote:
Wat ik eerder gezegd heb is dat de de mens iin de baby of dreamesfase alle via de mond onderzoekt. Als een kind iets te pakken heeft gaat het naar de mond. De mond is een soort kennnismakingobject.
De mond is ook heel gevoelig. De mond is geweldig. Ik zou ook geen man pijpen die niet fris is, dus daar gaat jouw theorie sowieso mank. De anus daarentegen bevat schadelijke bacterien die alleen in de darm voorkomen. Ik snap echt niet dat je die vergelijking maakt.
Ik sta ook niet te trappelen om te pijpen hoor, als het gevaarlijk zou zijn, zou er voor mij geen man overboord zijn. Ik doe het meer voor mijn partner als verlengstek van kussen, liefkozen.

Anaal neuken is gewoon is bah en niet normaal.
Je mond kan overal komen, met je mond verken je, net als met de handen die strelen.

Je gaat het niet winnen, laat het nou maar. [ afbeelding ]
Ik hoef niets te winnen, als mensen maar begrijpen dat het niet slecht, verkeerd is en dat het eigenlijk al zover we weten toch echt wel normaal is.

Maar ben je nu echt in de veronderstelling dat zoenen en pijpen veilig zijn omdat je partner prober is, alsof water en zeep bacterien en virussen echt weghalen?
Als je bedoeld dat je alleen soa vrije mensen als partner hebt dan geld dat bij anaal net zo hard, alle andere ziekten blijven dan over en er kan heel grofweg gezegd worden dat zoenen toch wel in de tp 10 van beste manieren voor het overbrengen van ziekten staat, van allerlei pluimage naast soa's, die maar beperkt zijn en in de meeste gevallen prima te verkomen zijn.
Van een kouwtje tot pfeiffer en nog heel veel meer, moet ik nog even doorgaan.

In heel veel dingen, inc gewone vagine seks, zoenen, pijpen, beffen, de straat oversteken en weet ik veel wat nog meer, zit een risiko en meestal zelfs meerdere.
Dat betekend niet dat iets niet normaal is, dat iets slecht is, maar het betekend ook niet dat jij het perse moet willen doen.
Langlaufen lijkt mij nu echt niks, als ik zou kunnen kiezen zou ik gaan skieen of snowboarden dan, dat betekend niet dat langlaufen raar, abnormaal, stom of slecht is, het betekend niet meer dan dat dat mijn smaak niet is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80174386
sjezus wat een geleuter, als iemand zich anaal wil laten uitwonen moet hij/zij dat zelf weten toch?

en als iemand dat niet wil idem dito
pi_80176111
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:51 schreef FANN het volgende:
sjezus wat een geleuter, als iemand zich anaal wil laten uitwonen moet hij/zij dat zelf weten toch?

en als iemand dat niet wil idem dito
Was net van plan iets van dezelfde strekking te posten inderdaad wat een nutteloos gezeur in dit topic zeg.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 11 april 2010 @ 01:24:57 #297
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_80176601
Anale sex is best normaal hoor.
pi_80180906
en deel 2 is ook al weer bijna vol
  zondag 11 april 2010 @ 11:56:06 #299
27929 piere
doe mij maar bier
pi_80181033
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:50 schreef pasopikbijt het volgende:
en deel 2 is ook al weer bijna vol
Op naar een fantastisch deel III !!!

fok you ja!
  zondag 11 april 2010 @ 15:02:27 #300
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80186371
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef erodome het volgende:

[..]

[quote]Behalve dat babysterfte in die tijd enorm hoog was, beter gezegd, als een kind de eerste 4 jaar redde was dat heel wat, zelfs nu nog komt dat (in mindere mate) voor op deze wereld.

Ik probeer in zoverre anaal goed te praten dat het niet slecht is, niet dat jij het maar moet willen.
Zie het als skieen, je kan het een super hobby/sport vinden, je kan het niks vinden.
Je kan niet ontkennen dat er risiko's aan gebonden zijn, je kan wat breken of zelfs erger, maar is het slecht, verkeerd?
Ja hoor, en die kindersterfte komt door de mond van de ouders.
Het gaat er niet om of je risico's wil of mag nemen, het gaat hier om of iets normaal is, in de context waarin het gebracht wordt, en ik zeg dus nee, dat vind ik.
quote:
[..]

Ik hoef niets te winnen, als mensen maar begrijpen dat het niet slecht, verkeerd is en dat het eigenlijk al zover we weten toch echt wel normaal is.
Het is niet verboden, maar normaal vind ik het niet. Een kontgat is een uitgang. Mensen doen wel meer dingen die niet normaal zijn, zo is de mens nu eenmaal.
quote:
Maar ben je nu echt in de veronderstelling dat zoenen en pijpen veilig zijn omdat je partner prober is, alsof water en zeep bacterien en virussen echt weghalen?
Als je bedoeld dat je alleen soa vrije mensen als partner hebt dan geld dat bij anaal net zo hard, alle andere ziekten blijven dan over en er kan heel grofweg gezegd worden dat zoenen toch wel in de tp 10 van beste manieren voor het overbrengen van ziekten staat, van allerlei pluimage naast soa's, die maar beperkt zijn en in de meeste gevallen prima te verkomen zijn.
Van een kouwtje tot pfeiffer en nog heel veel meer, moet ik nog even doorgaan.
Het gaat erom dat er geen stront bij zit, en wassen is wel zo fijn, want dan word je niet gehinderd door vieze luchtjes, en heerlijk kan genieten van de geile luchtjes (sommigen zullen een strontlucht vast lekker vinden). In de anus bevinden zich bacterien die niet in de vagina zitten, dus..............
Sommige besmettingen zijn niet te voorkomen. Een kou loopt iedereen op, of ze nou sexueel actief zijn of niet.
quote:
In heel veel dingen, inc gewone vagine seks, zoenen, pijpen, beffen, de straat oversteken en weet ik veel wat nog meer, zit een risiko en meestal zelfs meerdere.
Dat betekend niet dat iets niet normaal is, dat iets slecht is, maar het betekend ook niet dat jij het perse moet willen doen.
Langlaufen lijkt mij nu echt niks, als ik zou kunnen kiezen zou ik gaan skieen of snowboarden dan, dat betekend niet dat langlaufen raar, abnormaal, stom of slecht is, het betekend niet meer dan dat dat mijn smaak niet is.
Dat is een ander verhaal, dit heeft te maken met een risico willen lopen. Ieder voor zich natuurlijk. Ik heb bijvoorbeeld hoogtevrees, dus bunjeejumping zou er voor mij niet in zitten, maar ik vind het vaak stoer als mensen het durven (de dood tergen zit in de mens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')