abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:04:09 #251
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80129421
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja sorry, met de reactie.

Je weet het verschil tussen een kont en mond toch wel!! kom ik niet echt ver....
You've lost me...........
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80129461
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij kwam met je zetpillen aanzetten. Anderen hier kwamen met pikken enzo.
Waar staat dan dat je daar sex mee moet hebben, of ik daar sex mee heb.
Jij verzint dat, niet ik.
Probeer niet altijd andere conclusies te trekken dan er staat.
Als er staat: ik loop met mijn dochter, staat er dus niet dat ik er sex mee heb.
Er staat alleen dat ik met mijn dochter loop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:06:03 #253
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80129505
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij vind het een uitgang, genoeg anderen vinden dat van niet.
Als het puur een uitgang zou zijn, is het wel apart dat het bij veel mensen een erogene zone is, je zou dan toch verwachten dat het enorm pijn zou doen als je er iets in zou proberen te stoppen.
Ik word een beetje moe van jou, het is een lange dag geweest.
Als je beter leest, zal je zien dat ik verwijs naar wat al ter sprake is geweest. Je denkt toch niet dat ik precies hetzelfde weer ga schrijven wat ik al tig keer heb gedaan? Dan wordt het zeker een deel 3.
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:06:55 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80129546
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Waar staat dan dat je daar sex mee moet hebben, of ik daar sex mee heb.
Jij verzint dat, niet ik.
Probeer niet altijd andere conclusies te trekken dan er staat.
Als er staat: ik loop met mijn dochter, staat er dus niet dat ik er sex mee heb.
Er staat alleen dat ik met mijn dochter loop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste heer of dame, daar ging het in deze discussie om.....
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:10:11 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80129706
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als je beter leest, zal je zien dat ik verwijs naar wat al ter sprake is geweest. Je denkt toch niet dat ik precies hetzelfde weer ga schrijven wat ik al tig keer heb gedaan? Dan wordt het zeker een deel 3.
Goh, over beter lezen gesproken.
Duidelijk dat je moe bent ja ( van mij kan het alleen niet zijn, ben de hele dag nog niet online geweest)

Maar dit was een quote van iemand anders, het gedeelte dus wat jij negeerde VAN IEMAND ANDERS!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:14:10 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80129887
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Goh, over beter lezen gesproken.
Duidelijk dat je moe bent ja ( van mij kan het alleen niet zijn, ben de hele dag nog niet online geweest)

Maar dit was een quote van iemand anders, het gedeelte dus wat jij negeerde VAN IEMAND ANDERS!
Dat had ik wel begrepen, en daar was mijn antwoord ook op gestoeld.
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:38:52 #257
201543 FokR
What's it all about?
pi_80130835
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wie bedoel je nou? Xs2Shanna? Die kan wel een lesje gebruiken, naar wat ik zo gelezen heb.
Ja dat bedoel ik ook
You know what I mean?
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:43:13 #258
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80130998
Gelet op de geschiedenis en het heden kan je volgens mij niet anders dan concluderen dat dat anale sex altijd al normaal geweest is, niet dat het nu normaal aan het worden is.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:47:06 #259
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80131117
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:38 schreef FokR het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook

Het is weekend.....
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:48:49 #260
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80131173
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is weekend.....
Eindelijk! Zat er al even op te wachten
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:56:18 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80131426
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Eindelijk! Zat er al even op te wachten
pi_80133574
Hallo iedereen!
pi_80134386
ik prefereer anale sex boven vaginale sex.

een vrouwenkont is zo mooi daar wil ik gewoon alles mee doen

en het voordeel is dat anaal veel strakker en warmer is.

nadeel is dat ik supersnel klaar kom, oplossing is dus om gewoon door te neuken na het klaarkomen

(beetje jammer vind ik dat zo weinig vrouwen nog tijdens het pijpen ff wat naar beneden afdalen of er gewoon een vinger insteken )
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:36:45 #264
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80134840
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef atheistjes het volgende:
ik prefereer anale sex boven vaginale sex.

een vrouwenkont is zo mooi daar wil ik gewoon alles mee doen

en het voordeel is dat anaal veel strakker en warmer is.

nadeel is dat ik supersnel klaar kom, oplossing is dus om gewoon door te neuken na het klaarkomen

(beetje jammer vind ik dat zo weinig vrouwen nog tijdens het pijpen ff wat naar beneden afdalen of er gewoon een vinger insteken )
Ik leg mijn Kees neer.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:37:46 #265
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80134886
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef MdMa98 het volgende:
Hallo iedereen!
Hallo alleen.
pi_80136202
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hallo alleen.
jij remi
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:24:13 #267
37769 erodome
Zweefteef
pi_80142843
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maar nog 1 keer dan, pijpen vindt je helemaal normaal, dat terwijl de mond daar in eerste instantie niet voor bedoeld is.
Dan noem je zoenen om dat goed te praten, maar ook voor zoenen is de mond niet bedoeld in eerste instantie.
De mond van een mens is een vies ding, vol van gore bacterieen en andere narigheid, eigenlijk, als je zoenen ontrafeld is het maar een zeer goor gebeuren, voor je het weet krijg je iets van je zoenpartner waar je niet op zat te wachten, van een simpele verkoudheid tot wat naarders, het is een perfecte manier voor het overbrengen van ellende.
Zoenen zelf, waar het vandaan komt is niet duidelijk, maar het lijkt al heel oud te zijn, de theorie gaat rond dat het van de oertijd stamt, waar mensen voedsel voorkauwde voor hun jongen en dat via de mond overgaven, iets wat we nu nogsteeds bij vele dieren zien.

Dus wat van oorsprong bedoeld was om baby's/peuters te voeden gebruik jij nu om je vriendje klaar te laten komen en dat vindt je dan niet raar, dat samen met een enorm risiko op narigheid oplopen via zoenen, lekker een of ander bacterie bolwerk over zijn pik heen laten zakken of op je kutje toelaten.

Zoals je ziet, als je bepaalde seksuele handelingen uit gaat pluizen en dood denkt er geen lol meer aan is, alles raar en eigenlijk een beetje freaky is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80143606
weet je wat echt geil is....
ATM
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:05:22 #269
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80144518
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar nog 1 keer dan, pijpen vindt je helemaal normaal, dat terwijl de mond daar in eerste instantie niet voor bedoeld is.
Dan noem je zoenen om dat goed te praten, maar ook voor zoenen is de mond niet bedoeld in eerste instantie.
De mond van een mens is een vies ding, vol van gore bacterieen en andere narigheid, eigenlijk, als je zoenen ontrafeld is het maar een zeer goor gebeuren, voor je het weet krijg je iets van je zoenpartner waar je niet op zat te wachten, van een simpele verkoudheid tot wat naarders, het is een perfecte manier voor het overbrengen van ellende.
Zoenen zelf, waar het vandaan komt is niet duidelijk, maar het lijkt al heel oud te zijn, de theorie gaat rond dat het van de oertijd stamt, waar mensen voedsel voorkauwde voor hun jongen en dat via de mond overgaven, iets wat we nu nogsteeds bij vele dieren zien.

Dus wat van oorsprong bedoeld was om baby's/peuters te voeden gebruik jij nu om je vriendje klaar te laten komen en dat vindt je dan niet raar, dat samen met een enorm risiko op narigheid oplopen via zoenen, lekker een of ander bacterie bolwerk over zijn pik heen laten zakken of op je kutje toelaten.

Zoals je ziet, als je bepaalde seksuele handelingen uit gaat pluizen en dood denkt er geen lol meer aan is, alles raar en eigenlijk een beetje freaky is.
Je gaat wat mij betreft helemaal nat.
Als zoenen zo erg was dan waren we bij bosjes uitgeroeid.
Je moet en je zal anale sex goedpraten, als zijnde gelijkstaand aan wat alle andere mensen doen. Zoenen doet iedereen. Je wordt er niet zwanger van en je kan er heel goed maagd mee blijven.
Dat de mond veel bacterien bevat dat weet ik ook wel, maar als je voedsel kan voorkauwen en het aan een kind kan geven, dan valt het reuze mee.

Wat ik eerder gezegd heb is dat de de mens iin de baby of dreamesfase alle via de mond onderzoekt. Als een kind iets te pakken heeft gaat het naar de mond. De mond is een soort kennnismakingobject.
De mond is ook heel gevoelig. De mond is geweldig. Ik zou ook geen man pijpen die niet fris is, dus daar gaat jouw theorie sowieso mank. De anus daarentegen bevat schadelijke bacterien die alleen in de darm voorkomen. Ik snap echt niet dat je die vergelijking maakt.
Ik sta ook niet te trappelen om te pijpen hoor, als het gevaarlijk zou zijn, zou er voor mij geen man overboord zijn. Ik doe het meer voor mijn partner als verlengstek van kussen, liefkozen.

Anaal neuken is gewoon is bah en niet normaal.
Je mond kan overal komen, met je mond verken je, net als met de handen die strelen.

Je gaat het niet winnen, laat het nou maar.
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:06:27 #270
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80144559
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:43 schreef atheistjes het volgende:
weet je wat echt geil is....
ATM
Geloof ik direct.
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:48:55 #271
201543 FokR
What's it all about?
pi_80146547
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Het is weekend.....
Ja
You know what I mean?
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:17:32 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80147583
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je gaat wat mij betreft helemaal nat.
Als zoenen zo erg was dan waren we bij bosjes uitgeroeid.
Je moet en je zal anale sex goedpraten, als zijnde gelijkstaand aan wat alle andere mensen doen. Zoenen doet iedereen. Je wordt er niet zwanger van en je kan er heel goed maagd mee blijven.
Dat de mond veel bacterien bevat dat weet ik ook wel, maar als je voedsel kan voorkauwen en het aan een kind kan geven, dan valt het reuze mee.
Als anaal zo erg was dan waren we bij bosjes uitgeroeid.
Je moet en je zal anale sex slechtpraten, als zijnde gelijkstaand aan wat alle andere mensen doen. anale stimulatie doet iedereen. Je wordt er niet zwanger van en je kan er heel goed maagd mee blijven.
Dat de anus veel bacterien bevat dat weet ik ook wel.

Op het laatste zinnetje na wat nog gissen is gaat het compleet hetzelfde op als anale sex.
quote:
Wat ik eerder gezegd heb is dat de de mens iin de baby of dreamesfase alle via de mond onderzoekt. Als een kind iets te pakken heeft gaat het naar de mond. De mond is een soort kennnismakingobject.
De mond is ook heel gevoelig. De mond is geweldig. Ik zou ook geen man pijpen die niet fris is, dus daar gaat jouw theorie sowieso mank. De anus daarentegen bevat schadelijke bacterien die alleen in de darm voorkomen. Ik snap echt niet dat je die vergelijking maakt.
Ik sta ook niet te trappelen om te pijpen hoor, als het gevaarlijk zou zijn, zou er voor mij geen man overboord zijn. Ik doe het meer voor mijn partner als verlengstek van kussen, liefkozen.
Dat een kind alles ontdekt met de mond heeft niks met sexuele stimulans te maken dus raakt kant nog wal wat betreft sexuele beleving.
quote:
Anaal neuken is gewoon is bah en niet normaal.
Je mond kan overal komen, met je mond verken je, net als met de handen die strelen.
Jij vind anale sex bah en niet normaal, dat dat jouw mening is maakt het nog geen waarheid.
quote:
Je gaat het niet winnen, laat het nou maar. [ afbeelding ]
Wist niet dat het je om het winnen ging.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:54:51 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80148682
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als anaal zo erg was dan waren we bij bosjes uitgeroeid.
Je moet en je zal anale sex slechtpraten, als zijnde gelijkstaand aan wat alle andere mensen doen. anale stimulatie doet iedereen. Je wordt er niet zwanger van en je kan er heel goed maagd mee blijven.
Dat de anus veel bacterien bevat dat weet ik ook wel.

Op het laatste zinnetje na wat nog gissen is gaat het compleet hetzelfde op als anale sex.
[..]

Dat een kind alles ontdekt met de mond heeft niks met sexuele stimulans te maken dus raakt kant nog wal wat betreft sexuele beleving.
[..]

Jij vind anale sex bah en niet normaal, dat dat jouw mening is maakt het nog geen waarheid.
[..]

Wist niet dat het je om het winnen ging.
Als je niet snapt wat ik bedoel met de wereld verkennen met de mond. Een kind stop alles in de mond. (Zelfs volwassenen doen dat . Ik steek vaak een potlood of pen in mijn mond)
Daarmee bedoel ik dus dat het dingen in de mond stoppen niet raar is, maar dat vind ik niet eens zo interessant. Het zoenen is in ieder geval normaal.

Het gaat niet over winnen, maar wat jij mij verwijt, doe je zelf. Je probeert mij te overtuigen dat iets in je mond steken hetzelfde is als je anaal laten uitwonen met alle gevolgen vandien.
Vandaar dat ik dat zei, want mij zal het een worst wezen.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:59:30 #274
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_80148777
Nee, ik zeg dat sexueel gezien pijpen net zo onzinnig is als anaal, puur voor plezier en verder geen toegevoegde waarde heeft.
  zaterdag 10 april 2010 @ 01:00:35 #275
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80148800
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef snakelady het volgende:
Nee, ik zeg dat sexueel gezien pijpen net zo onzinnig is als anaal, puur voor plezier en verder geen toegevoegde waarde heeft.
Het gaat erom dat anaal smerig is en de anus, daar komt poep uit, en het is tegennatuurlijk. En je kunt er ziektes oplopen EN je kunt je kont verruineren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')