Breek me de bek niet open...... er moet soms een chirurg aan te pas komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mannen stoppen ook hele vreemde dingen in hun anus![]()
Dan moet je toch maar even teruglezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Vrouwtje van de principes![]()
En wat doe je dan met je vriendje? rechttoe, rechtaan? of ook nog even pijpen/beffen?
of SM? of knijpt hij je in je tepeltjes? Wat is normaal in dit verhaal
Whehe dat doe ik vanavond dan maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar even teruglezen.
Ill take that as a yesquote:
als je vriendin niet wilt om welke reden dan ook en dat zijn er nogal wat...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doe je ook zo bot tegen je vriend? Ik had al lang weggeweest
jij hebt een piemeltje zo groot als een zetpil ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef tijger74 het volgende:
Een anus is feitelijk ook een ingang.
Er zullen maar weinig fokkers zijn die nog nooit een zetpil gebruikt hebben.
![]()
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt een piemeltje zo groot als een zetpil ?![]()
Of seksuele voorlichtingquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Misschien nog eens een biologie lesje nemen.
Just what the doctor ordered. Het is niet de bedoeling om te sexen met je zetpil hoor. Het is hooguit om een snelle weergave in het bloed te bewerkstelligen en natuurlijk in situaties dat oraal innemen lastiger gaat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef tijger74 het volgende:
Een anus is feitelijk ook een ingang.
Er zullen maar weinig fokkers zijn die nog nooit een zetpil gebruikt hebben.
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt een piemeltje zo groot als een zetpil ?![]()
Wie bedoel je nou? Xs2Shanna? Die kan wel een lesje gebruiken, naar wat ik zo gelezen heb.quote:
Interessant, zat ik toch dichter bij de 'waarheid'.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
als je vriendin niet wilt om welke reden dan ook en dat zijn er nogal wat...
http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex
kan je altijd nog een ezel nemen
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_ezel__.html?p=4,1
in feite komt dat dan op het zelfde neer
Helaas men begrijpt schijnbaar niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Just what the doctor ordered. Het is niet de bedoeling om te sexen met je zetpil hoor. Het is hooguit om een snelle weergave in het bloed te bewerkstelligen en natuurlijk in situaties dat oraal innemen lastiger gaat.
Bijvoorbeeld bij hele kleine kinderen die geen pillen kunnen slikken, geve men een zetpil (bv. paracaetamolletje) bij koorts.
Nee hoor, het is een uitgang. De reden waarom er weleens een zetpil in gaat is puur medisch en heeft niets met een ingang te maken. Het enige dat je het ingang kunt noemen, is dat het open is, maar daar is ook alles mee gezegd, want zonder opening heb je geen uitgang.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:32 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Helaas men begrijpt schijnbaar niet wat ik bedoel.
Ik gaf alleen aan dat een anus niet alleen een uitgang is.
Er staat dus niet dat ik een piemel heb van die afmeting, er staat dus ook niet dat je sex moet hebben met een zetpil.
Er staat alleen dat je anus dus niet alleen een uitgang is.
tijger74 had de hoop dat het iq van de gemiddelde fokker toch boven de 50 uitkwam.
Waarschijnlijk dus niet
Jij vind het een uitgang, genoeg anderen vinden dat van niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een uitgang. De reden waarom er weleens een zetpil in gaat is puur medisch en heeft niets met een ingang te maken. Het enige dat je het ingang kunt noemen, is dat het open is, maar daar is ook alles mee gezegd, want zonder opening heb je geen uitgang.
Jij kwam met je zetpillen aanzetten. Anderen hier kwamen met pikken enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Jij vind het een uitgang, genoeg anderen vinden dat van niet.
Als het puur een uitgang zou zijn, is het wel apart dat het bij veel mensen een erogene zone is, je zou dan toch verwachten dat het enorm pijn zou doen als je er iets in zou proberen te stoppen.
Graag hoor ik nog even van je hoe je erbij komt dat ik sex heb met zetpillen
Dus alleen omdat het een uitgang is mag je er geen piemel instoppen, dat is niet normaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een uitgang. De reden waarom er weleens een zetpil in gaat is puur medisch en heeft niets met een ingang te maken. Het enige dat je het ingang kunt noemen, is dat het open is, maar daar is ook alles mee gezegd, want zonder opening heb je geen uitgang.
Waarom reageer je altijd maar op de helft van een post?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij kwam met je zetpillen aanzetten. Anderen hier kwamen met pikken enzo.
Ik heb daar allang op geantwoord. Ga ik niet nog een keer doen, sorry.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus alleen omdat het een uitgang is mag je er geen piemel instoppen, dat is niet normaal.
Maar pijpen is wel normaal want je kust met je mond en dan kan je het een lief en schattig naampje geven.
Daarbij doe jij dus ook aan anale sex aangezien anale sex niet alleen penetreren is maar ook stimuleren.
Zo probleem opgelost!
Waar moet ik nog meer op reageren wat van belang is? Ik ga nooit iets uit de weg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom reageer je altijd maar op de helft van een post?
Ja sorry, met de reactie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb daar allang op geantwoord. Ga ik niet nog een keer doen, sorry.
Jij vind het een uitgang, genoeg anderen vinden dat van niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar moet ik nog meer op reageren wat van belang is? Ik ga nooit iets uit de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |