abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80325335
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:38 schreef freako het volgende:

[..]

Heeft ie wel een probleem, want Wilders heeft maar 50 kandidaten. .
Jammer, had vast nog véél meer mooie verhalen opgeleverd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 14 april 2010 @ 22:45:48 #202
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80325338
Sowieso geloof ik niet dat de pvv maar 20 zetels heeft, bij barometer staat ie net niet op 24 en bij haagspeil staat ie fier op 24, getuige de andere verkiezingen verwacht ik minimaal 25 zetels.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_80325690
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:40 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

En toch staat de SP zo laag en de VVD hoog. Dat zou dan eerder andersom moeten zijn he...
Goed punt, maar met de SP gaat het dan ook beroerd. De PvdA staat wel heel hoog.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 april 2010 @ 22:57:40 #204
862 Arcee
Look closer
pi_80325953
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef eriksd het volgende:
Die peilingen zijn allemaal natuurlijk maar een gok. Mensen die de moeite nemen zich te registeren voor een dergelijk panel zijn natuurlijk over het algemeen andere mensen dan die de hele dag op het land werken (ik noem maar wat). Een zekere kleuring zit er altijd in.
De absolute zetelaantallen kloppen vast niet, maar het geeft denk ik zeker wel een trend aan. Zoals de VVD die nu in de lift zit of de PvdA die dankzij Cohen weer opkrabbelt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:47:25 #205
165633 eriksd
The grand facade...
pi_80328280
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso geloof ik niet dat de pvv maar 20 zetels heeft, bij barometer staat ie net niet op 24 en bij haagspeil staat ie fier op 24, getuige de andere verkiezingen verwacht ik minimaal 25 zetels.
Ik zet in op 18.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:49:31 #206
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80328360
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:47 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik zet in op 18.
dan win je niet. Europa verkiezingen waren ze net zo groot als het cda, almere en denhaag fantastisch.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 23:52:01 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_80328458
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

dan win je niet. Europa verkiezingen waren ze net zo groot als het cda, almere en denhaag fantastisch.
Ik zet in op 26.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:58:26 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80328693
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zet in op 26.
Kan ook, sowieso wordt het ergens tussen de 24 en de 30. Het is maar net hoe goed Wilders de debatten doet. Want het not-dun gevoel is langzaamhand ook wel weg, mensen kunnen gewoon pvv stemmen. Alleen je ziet nu de media de pvv tot op het bot ontleden, misschien komt er morgen wel een artikel dat Raymond de roon vorige week te hard reed en derhalve een zware crimineel is. Of dat Richart de mos vroeger wel eens snoep pikte uit de snoeptrommel van z'n moeder.

Jezus wat een niveau zeg, Duyvendak bleek extreem links te zijn en kraker, paul tang lekt rapporten uit, vogelaar kon niet met media overweg, mijn god, en als er bij de PVV iemand rondloopt als vrijwilllige bewaker en dan een pistool op zak heeft en per ongelijk zijn papieren niet in orde heeft dan reageert hier iedereen van jaziejewel-ikhebhetzogezegd-depvvislecht.

Kijk naar andere politieke partijen denk ik dan
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80328909
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:47 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik zet in op 18.
Ik ook, de ballon is weer aardig aan het leeglopen de PVV blijkt toch echt inhoudelijk helemaal niks te kunnen en niks te kunnen bieden voor de kiezers in Den Haag en Almere.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80329838
quote:

[..]

Toen zat de PVV nog in een lift omhoog, nu gaat die lift naar beneden. 20 lijkt me een mooi aantal (als in, mooi voor de partij). Regeren gaan ze daarmee niet, maar dat gaan ze sowieso niet doen tenzij ze 35+ zetels scoren en er geen partij is die daarbij in de buurt kan komen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_80329899
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kan ook, sowieso wordt het ergens tussen de 24 en de 30. Het is maar net hoe goed Wilders de debatten doet. Want het not-dun gevoel is langzaamhand ook wel weg, mensen kunnen gewoon pvv stemmen. Alleen je ziet nu de media de pvv tot op het bot ontleden, misschien komt er morgen wel een artikel dat Raymond de roon vorige week te hard reed en derhalve een zware crimineel is. Of dat Richart de mos vroeger wel eens snoep pikte uit de snoeptrommel van z'n moeder.

Jezus wat een niveau zeg, Duyvendak bleek extreem links te zijn en kraker, paul tang lekt rapporten uit, vogelaar kon niet met media overweg, mijn god, en als er bij de PVV iemand rondloopt als vrijwilllige bewaker en dan een pistool op zak heeft en per ongelijk zijn papieren niet in orde heeft dan reageert hier iedereen van jaziejewel-ikhebhetzogezegd-depvvislecht.

Waarom naar andere partijen kijken? We doen al niks anders . Het is continu bashen op alles waar de PVV tegen is als linkse criminaliteit, corruptie, incompetentie en machtsmisbruik. Maar nu het de PVV overkomt moeten we bij andere partijen kijken? Als je het zo goed weet als partij moet je dit soort kritiek ook kunnen hebben. Wie kaatst moet de bal verwachten.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 april 2010 @ 00:35:06 #212
862 Arcee
Look closer
pi_80329931
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:03 schreef du_ke het volgende:
Ik ook, de ballon is weer aardig aan het leeglopen de PVV blijkt toch echt inhoudelijk helemaal niks te kunnen en niks te kunnen bieden voor de kiezers in Den Haag en Almere.
Precies, dus ik zet in op 15 zetels.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80330873
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook; denk dat de verstandige mensen inmiddels wel door het PVV-verhaal heen prikken. En dan heb ik het niet over de standpunten (ben ik het overigens ook volledig niet mee eens), maar het blijkt dus gewoon dat ze niet wíllen regeren / in een college. En dat soort gezeur hebben we nu niet nodig; dit land moet geregeerd worden en er moet bezuinigd worden. Geen gemiereneuk dus.

Maar ja, alles zal afhangen van de laatste paar weken en de debatten enzo. Ik gok ook op een zeteltje of 15. Ten eerste omdat er dus kiezers weglopen, en ten tweede omdat het niet meer zo erg is om te zeggen dat je op Wilders stemt. Waarmee ik bedoel dat er dus weinig 'verborgen' kiezers in de peiling zitten voor de PVV (die het niet zeggen maar er uiteindelijk wel op zullen stemmen).
  Moderator donderdag 15 april 2010 @ 01:56:18 #214
236264 crew  capricia
pi_80330959
Ik zeg maar 1 ding: HRA
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80331944
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ze maken het er nu zelf naar. In Almere eerst de coalitieonderhandelingen starten met de kreet "hoofddoekjesverbod is een breekpunt", vervolgens in korte tijd tot de conclusie komen dat het niet lukt. In de pers uiten dat het hooddoekjesverbod geen breekpunt was, terwijl uit de verslagen blijkt dat het dat wel is.
Nu is er een andere informateur en dan nu gaan zitten klagen dat er een cordon sanitaire is gelegd. Ja, hallo, je hebt 't eerst zelf mogen proberen en dat lukte niet en dan wil je nu weer aan tafel zitten. Waarom zou het dan nu wel lukken?
Als je als partij zo handelt, dan verdien je het ook om niet meer serieus te worden genomen.
  donderdag 15 april 2010 @ 09:55:21 #216
165633 eriksd
The grand facade...
pi_80333881
quote:

[..]

De ballon is een beetje leeg voor wat betreft zwevende kiezers. Als je een partij wil met bestuurlijke ervaring waar je op het gebied van bezuinigingen wat aan hebt, dan komen die bij de VVD uit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 15 april 2010 @ 22:36:50 #217
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80364933
Morgen komt de barometer toch??
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80365296
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen komt de barometer toch??
Misschien. Gaat ook een gerucht dat het tweewekelijks is nou.
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:13:34 #219
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80402858
Spannend,

Heeft iemand een idee hoe ie eruit zal zien?>
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 april 2010 @ 22:32:52 #220
862 Arcee
Look closer
pi_80403695

PvdA 3 zetels eraf.
pi_80403713

Hmmm PvdA en CDA gelijk
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 april 2010 @ 22:34:15 #222
862 Arcee
Look closer
pi_80403751
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmm PvdA en CDA gelijk
Dat is lastig te zien op die cap van jou.
pi_80403783
En CU bijna op 10 zetels... waar komt dat vandaan?
pi_80403814
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat is lastig te zien op die cap van jou.
Nee
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:36:12 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80403826
PVDA heeft een fikse opdonder, net zoals pvv..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')